Hallo ik ben op dit moment in Berlijn de stad van de techno. Eigenlijk zou ik pas vandaag naar een techno feest gaan en daar een pilletje nemen. Nu is het zo dat het allemaal een beetje anders liep. Ik kwam op een onwijs vet feest terecht. Ik had geen pillen bij me maar een maatje van me wel coke en dit heb ik gebruikt. Zelf gebruik ik maar heeel af en toe coke.
Nu ben ik van plan om vanavond een feest te bezoeken en waarschijnlijk worden het 2 pillen over de hele avond. Ik heb afgelopen nacht ongeveer 0.4g coke gesnoven.
Maar ik zou eigenlijk wel willen of dit wel verstandig is(natuurlijk is drugs nooit verstandig, gelukkig zijn we allemaal heilige boontjes). Ik kon hier niets over vinden dus ik denk meld me aan en maak een topic aan.
Alvast bedankt!
Nu ben ik van plan om vanavond een feest te bezoeken en waarschijnlijk worden het 2 pillen over de hele avond. Ik heb afgelopen nacht ongeveer 0.4g coke gesnoven.
Maar ik zou eigenlijk wel willen of dit wel verstandig is(natuurlijk is drugs nooit verstandig, gelukkig zijn we allemaal heilige boontjes). Ik kon hier niets over vinden dus ik denk meld me aan en maak een topic aan.
Alvast bedankt!