xtc en ad

darkbull

Bewuste gebruiker
en dan met name Bupropion, wie kan me vertellen wat dit met je doet en hoe je zo verstandig mogelijk en zonder vervelende nasleep xtc kan gebruiken icm Bupropion?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het advies bij combineren van XTC met Antidepressiva is altijd absoluut niet doen. Bupropion is niet de grootste dwarsligger van XTC omdat dit voornamelijk werkt op je Noradrenaline en Dopamine werkt, maar het blokkeert ook lichtelijk de opname van Serotonine. Het medicijn werkt dus deels in hetzelfde straatje als de drug.

Gebruik je het voor depressiviteit? In dat geval zou ik het namelijk niet doen, XTC werkt een behandeling tegen depressiviteit vaak ernstig tegen.

Over de combinatie Bupropion en XTC wordt van alles geschreven. Sommige mensen hebben meer XTC nodig om het goed te laten werken, maar sommige mensen kunnen er weer niet goed tegen in combinatie. Mocht je het combineren dus gewoon starten met een normale of verlaagde dosis.

Het enige wat ik verder nog aan waarschuwingen kan vinden is dat je het niet moet nemen als je gevoelig bent voor beroertes.

Bovenaan