XTC en cocaïne in 1 week?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Even een vraagje, misschien niet handig omdat ik weet dat drugs mixen niet goed is. Maar ik vroeg me af hoe dat zit als er een klein weekje tussen zit? Stel je gebruikt een avond cocaïne, niet veel, paar lijntjes op een avond om niet snel in te storten op een feestje. En je zou 5 dagen erna 2 x een half pilletje XTC nemen verdeeld over de avond. Hoe gevaarlijk is dat? (Buiten de "normale" gevaren van drugs). Heeft het met 5 dagen ertussen nog wisselwerking?

Fool

Badass junkie
Er zal weinig wisselwerking meer zijn als je voldoende uitgerust/aangesterkt bent tijdens je pilletje. :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Heeft het nog invloed op de (in)werking van de XTC pil?
BTW ik heb al 6 maanden geen enkele drugs genomen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Als je goed uitrust na het cocaine gebruik en je eerste feestje zodat je terug de nodige krachten hebt voor het xtc gebruik. Xtc is zowiezo een zwaardere aanslag op je lichaam.

Ik heb zelf deze zomer ook een avondje cocaine gehad en 1 week later xtc. Moet zeggen dat ik geen verschil gemerkt heb qua effect. Men dip was misschien wel iets vermoeiender.

BackWooD

Newbie
Eigenlijk is het allerbelangrijkst om na elk feestje heel goed je rust te pakken. Zorgen dat je lichaam hersteld, maar vooral je geest. Dat doe je echt met veel slapen. Dat is mijn ervaring tenminste. Vaak zat een feest gepakt waarna ik misschien 4 uurtjes slaap heb gehad, en dan is de echo van zo een feest gek genoeg dagen langer dan wanneer je goed doorslaapt. Wat ook erg nekt is je alcohol gebruik. Helaas vind ik een biertje drinken ook erg fijn, minder alcohol, minder problemen.
Wekelijks feesten en niet genoeg rusten erna breekt gewoon je immuunsysteem beetje bij beetje af.

sandyman

Newbie
Zelf heb ik gister een hele domme mix gedaan in een avond. Anderhalve xtc, 2 likken m en daarna nog een puntje cocaïne. Wat zouden daar eventueel de gevolgen van kunnen zijn. Terwijl je nog aan de antidepressiva zit.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Kan niet zoveel kwaad voor een keertje. :) Scheelt ook dat je de coke voor de MDMA doet, geeft toch een stuk minder kater/dip.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Zelf heb ik gister een hele domme mix gedaan in een avond. Anderhalve xtc, 2 likken m en daarna nog een puntje cocaïne. Wat zouden daar eventueel de gevolgen van kunnen zijn. Terwijl je nog aan de antidepressiva zit.
Behalve minder hard gaan op m of coke, heb ik nog niet gehoord van (ernstige) negatieve gevolgen.
Natuurlijk is dit een algemeen antwoord, ik weet niet welk antidepressivum je neemt?

Vraag voor alle zekerheid na bij je arts/psychiater naar de risico’s/gevolgen van deze mix.

Bovenaan