Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb binnenkort een erg lang feestje, en ik heb wil liever niet moe worden aan het eind, maar wel het hele feestje los gaan op de XTC, is het handig om halverwege een redbull of 2 achterover te slaan, of is dat erg slecht voor je?
De enige nadelen dat ik kan bedenken is dat je hartslag er iets sneller door zou kunnen gaan en je het daardoor wat warmer kan krijgen. Maarja, dat heb ik met koffie voor de tijd of cola tijdens ook nog nooit gehad.
Het lijkt me niet echt slecht voor je, maar ik zie het nut van de extra cafeïne niet. Ik denk dat je ook wel wakker blijft van alleen de XTC
Ik had de eerste keer ook verwacht dat ik de hele nacht door kon gaan, maar ik was helemaal uitgeput rond 5 uur. Vervolgens natuurlijk wel 4 uur compleet strak wakker gelegen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.