xtc en houseparty..

Kleine_Tripster

Experimenterende gebruiker
Hee,
Ik heb een vraag..
Ik heb 1x xtc gehad samen met mn vriend, alleen voelde ik er niet echt iets van (volgensmij?) we waren in het begin in de stad maar later wilde ik naar huis want ik werd er gewoon heel sloom van..Toen we thuis waren hadden we nog wat over dat hadden we opgesnoven ( we hadden 2 pilletjes tot poeder gemaakt en opgesnoven want ik durfde t niet te slikken :P ) We hadden wat muziek opgezet en mn vriend had de hele tijd zin om te dansen en alles.. maar ik niet en ik voelde me wel vreemd maar voor het grootste gedeelte gewoon sloom/rustig..
Nu willen we zaterdag een pilletje slikken en naar een houseparty gaan.. maar ik weet niet of ik daar wel zin in heb, aangezien ik de vorige keer heel sloom was.. ze zeggen dat xtc dé partypil is ..
Ik weet niet of de situatie/omgeving/muziek daar een andere invloed heeft? of omdat ik het gesnoven had ?
Het waren trouwens v2'tjes..
Groetjes..

Mchammer

Belezen gebruiker
xtc en houseparty's gaan geweldig samen voor mij. ik vind die muziek dan ook super en dan samen met wat maten aan de pillen en dan is het gewoon super. waarom wel snuiven en durf je niet te slikken?

Kleine_Tripster

Experimenterende gebruiker
Nouja dat leek me een veiliger idee omdat ik dan eerst een klein beetje kon nemen.. En dat gevoel had ik er dus bij.. dus voelde ik me er ook veiliger bij:P

Wortel

Bewuste gebruiker
Slik het voortaan maar :wink: het gaat je lichaam toch wel binnen en voor je neus is het SLECHT. Als je bang bent begin met een halfje :) Deed ik de eerste keer ook. Maar kijk uit dat je niet TE bang bent dan kan de xtc dat wel eens gaan versterken.

Bovenaan