XTC en Kamagra combinatie

kuma

Newbie
Hallo allemaal,

Sinds een half jaartje gebruiken mijn vriendin en ik eens in de 2 a 3 maanden xtc om er samen een prettige avond van te maken :hearteyes: :hearteyes:
Tot nu toe hebben wij dit 2 x gedaan en is het ontzettend goed bevallen!!
Het enige nadeel wat we hebben ervaren is dat het zaakje na verloop van tijd enigzins gaat weigeren i.p.v. steigeren.
Nu heb ik via internet een strip (echte) Kamagra 100 mg kunnen bemachtigen om dit probleem te verhelpen.
Volgens verschillende berichten kun je de hele nacht door op Kamagra en XTC :grin:
Ik wil deze combi dus snel gaan testen alleen vraag ik me of hoe je deze het beste in kunt nemen. (ook gezien de gevaren die er aan vast zitten)
Moet je de Kamagra voor of na de XTC nemen ??
Hoeveel tijd moet er tussen zitten ??
Hele Kamagra of is halve al voldoende ??
Moet ik nog rekening houden met de hoeveelheid MDMA in de pillen ?? (140mg getest)
Ik hoop dat er hier mensen zijn met ervaring met deze combi die mij wat meer kunnen vertellen ??

Alvast bedankt voor jullie reacties.

trippelh

Bewuste gebruiker
Ik heb het ook wel eens gebruikt en ik doe het meestal tegelijk als ik mijn 2 de dosis neem .
Dus eerst een halve pil en dan bij de 2 de pil neem ik een halve kamagra.
Ik zelf heb er nooit last van maar een waarschuwing is wel op zijn plaats want je hartslag stijgt al van de xtc en ook van de kamagra.

Als ik bij de xtc ook poppers gebruik dan laat ik de kamagra staan en blijven we sexueel genieten tot het niet meer gaat.

Meestal bij mij is dat als ik boven de 2 en een half pil of 250mg mdma kom

Succes en heel veel plezier
Ik ga vanavond weer zo'n heerlijk avondje hebben :hearteyes:

Bovenaan