1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xtc en ketamine samen hallucineren?

Discussie in 'Drugs' gestart door Haarsteeg1, 9 dec 2018.

Tags:
SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Haarsteeg1

Haarsteeg1 Newbie

Hallo, ik heb binnenkort weer een feestje en wil dan xtc en ketamine samen gaan testen maar een vriend van me zegt dat wanneer hij mdma en ketamine mixt, hij gaat hallucineren. Ik weet dat best veel mensen xtc en keta mixen maar niet iedereen gaat dan hallucineren toch? Had hier eerder nog nooit van gehoord.

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Ik denk dathet met dosering te maken heeft. Zowel mdma als ketamine kunnen hallucinerend werken. Vooral bij mdma is dat meestal dosis afhankelijk. Als jij de dosering van je mdma (1 tot 1,5 mg per kg lichaamsgewicht) normaal houd en de keta ook zal het meevallen.
    Al is het verstandiger om en nieuwe combi eerst te testen voor je naar een festival gaat. Dat is nu waarschijnlijk te laat met de gewenste pauze van 3 maanden met mdma. Houd het “normaal” en het zal goed kunnen gaan.
    Volgens mij nemen de meesten de keta pas na de mdma, in de comdown of op een after.

3. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

Wat ik begrepen heb is het gebruikelijk om XTC en Keta niet precies tegelijk te doen maar de keta pas in de comedown van de XTC te doen
    edit;
    wat @De Dunne dus al zegt.

Het effect zal aan de dosering keta liggen, en in hogere dosering ga je inderdaad hallucineren en dat is dan volgens mij meteen de reden dat veel mensen pas aan de keta gaan als ze weer thuis zijn na een nachtje XTC op een feestje.

4. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik neem het meestal tegelijk op een feest, wel echt hele kleine beetjes keta aangezien het anders zwaar gaat overheersen. Dan heb ik vooral het MDMA gevoel met een klein laagje van keta vaagheid eroverheen. Later op de after neem ik dan meer keta en dan heb ik vooral het keta gevoel met een roze MDMA gloed eroverheen. Letterlijk roze zelfs, want waar de visuals met ogen dicht op keta normaal donker groen zijn worden ze dan roze bij mij.

Ik ga bij kleine beetjes keta samen met MDMA niet hallucineren in ieder geval. Sowieso is het wel belangrijk dat je op een feest bescheiden bent met je keta doseringen, want anders wordt lopen al snel erg moeilijk. Beter neem je niet veel meer dan een sleutelpuntje van ongeveer 30 a 40 mg per keer en wacht je telkens 1,5 uur met bijnemen. Soms ben ik iets makkelijker hierin en neem ik na een uur al weer bij, maar dan gaat het effect uiteindelijk wel echt stapelen en moet ik toch gaan zitten.

5. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Meestal zijn we op een feest en was ik altijd aan de MDMA en soms een beetje keta erbij.
    Maar dan op de after bij iemand thuis of bij mij gaan we vol op de keta! Ook best wel lang en de MDMA word dan niet meer genomen.
    Daarna op het einde daarvan verder op de GHB.
    Dit allemaal vaak in 48 uur tijd :tonguewink:
    Dat zijn mijn leukste feestjes en deze volgorde is het leuks.

6. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

@Psychedelibee
    Ik heb eigenlijk nog geen ervaring met keta op een feest. Laag doseren lijkt me zeker in combinatie met XTC wel raadzaam lol. Keertje proberen, heb nog 2 gram liggen en om MDMA zit ik ook niet verlegen lol.
    Thanx in ieder geval alvast voor de handleiding. :sunglasses:

7. poppy

poppy Experimenterende gebruiker

Ik vind het op het feest zelf een prima
    Combinatie maar onthoud neem niet te veel keta dan gaat dat sterk overheersen en dit
    Kan op een feest vervelend zijn !!!
    Ik doe het als volgt: als ik xtc bij neem En het begint te werken neem ik Een klein onthoud klein puntje keta dit versterkt de prettige effecten zoals het zweven en dat js met dansen weer erg relaxed !! Dus kan best op het feest zelf

Rebell vindt dit leuk.
  8. KropSla

KropSla Belezen gebruiker Tripreporter

Hallucineren ga ik er niet echt van, maar wel prachtig mentaal spacen. Zeker met iets te veel keta voor een feestje eigenlijk (waardoor je echt moet gaan zitten/liggen) vind ik het leuk, dus op een feestje lijkt het doseren me wel echt tricky. Ik heb de neiging iets te snel bij te pakken en het stapelt echt zoals Psychedelibee zegt.

Rebell vindt dit leuk.
  9. anhaedra

anhaedra Belezen gebruiker

MDMA en keta is sowieso de beste combi voor mij. Helaas zit ik momenteel in een MDMA-stop... nog paar maandjes wachten.

Op een feest is het dan inderdaad gebruikelijk om op MDMA te gaan en het laatste uurtje, laatste 2 uurtjes misschien, keta bij te pakken. Je wordt wel supervaag maar op het einde geldt dat toch voor iedereen. Het gevoel is bovendien hemels, echt meer dan de som der delen, zeg maar. Je hoeft ook minder MDMA te redosen wat sowieso veel scheelt voor je dip naderhand.

Om een of andere reden blijf ik altijd normaal lopen en dansen (nou ja, relatief aan nuchtere toestand dan...) als ik keta gebruik, zelfs bij meerdere flinke punten. Ik laat er meestal een uur tussen zitten.

Ik voel me bij deze combi altijd immens verbonden met andere partygangers. MDMA zorgt voor empathie, keta voor de ontremming. Resultaat: ik sta met de hele dansvloer te lullen. De ketaroes op zichzelf kan een beetje kil zijn, naar binnen gekeerd. MDMA haalt daar de scherpe randjes vanaf, maakt het warm.

Normaal gesproken ga ik van deze combi niet hallucineren met open eyes. Wat wél heel goed werkt, is door je wimpers heen kijken. Kom maar 's thuis van een feestje met MDMA, neem een goede punt keta bij, en zet een willekeurig beeld aan op je tv. Kijk door je wimpers heen. Ongelooflijk wat je geest er allemaal van maakt. Van flyby's over hooggebergten tot leesbare etiketten op potjes in een kelder, ik weet het allemaal niet, maar alles tot in de kleinste details. Voor mij het bewijs dat drugs mogelijkheden van onze hersenen vrijgeven die normaal niet beschikbaar zijn.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Xtc ketamine samen
  1. GekkeTrippertje
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    754
  2. kleautuh
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    831