XTC en operatie

HPI

Newbie
Ik heb zaterdag een feest en het kan zo zijn dat ik een ketser ga nemen die avond, nu zal ik niet superwaus rond lopen, het blijft gewoon bij 1 of 2 pillen maar nu moet ik die maandag daarop een operatie ondergaan in het ziekenhuis. Ik wordt dan plaatselijk verdoofd waarbij ze iets met een ader gaan doen.

Mijn vraag is of dit kan.

Ik moet het echt zeker weten dus links naar websites waar ik het aan artsen ofzo kan vragen via e-mail zouden ook makkelijk zijn!

bedankt

Rain

Bewuste gebruiker
Wat voor operatie? .. Volgens mij kan die pil geen kwaad. Die verdoving werkt wel hoor..

HPI

Newbie
Nah ze gaan met buisje in en adder die dan dichtgemaakt moet worden... volgens mij niet zo een hele zware ingreep...

Ze doen wel een kleurstof in mijn bloed waardoor het op een rontgenfoto beter te zien is...

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Kan de huisarts je niet helpen, en btw je hebt het over 'een buisje in je ader' . Kun je wat specefieker aangeven wat voor opperatie het nou is?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
voor operatie met plaatselijke verdoving lijkt me dit niet echt gevaarlijk
de stof is mss nog niet helemaal uit je lichaam, maar werkt al lang niet meer, dus denk niet dat dit kwaad kan, zeker niet met plaatselijke verdoving...
maarja, ik ben geen dokter natuurlijk :) , voor alle zekerheid mss is een keer geen snacks vreten...

caatje

Badass junkie
Mijn ervaring:

caatje zei:
een paar jaar geleden moest ik ook onder t mes. Ik had de zaterdag van te voren xtc genomen (kwist toen niet dat ik 2 dagen later geopereerd zou worden, kwerd opgeroepen om dat er iemand was uitgevallen)Het heeft bij mij geen beroerde invloed gehad ofzo. Was niet minder ziek als voorgaande operaties zonder xtc. Maar goed, dis mijn ervaring en mijn lichaam. Ik durf dan ook niet te zeggen hoe dat bij andere is.

HPI

Newbie
Hm inderdaad, ik ga de gok maar niet nemen dan :)

Ik ga morgen iig even bellen met het ziekenhuis of het verzet kan worden, niet alleen voor de pillen maar ook voor wat andere redenen

Rain

Bewuste gebruiker
HPI zei:
Hm inderdaad, ik ga de gok maar niet nemen dan :)

Ik ga morgen iig even bellen met het ziekenhuis of het verzet kan worden, niet alleen voor de pillen maar ook voor wat andere redenen

:confused: aha. jaja :wink:

Jeller

Badass junkie
ik zou het niet doen,door xtc genezen je wonden minder goed, maar langs de andere kant zal het niet veel kwaad kunnen

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
ik zou het niet doen,door xtc genezen je wonden minder goed, maar langs de andere kant zal het niet veel kwaad kunnen
En X tast je weestand aan,waardoor je sneller ziek word geloof ik ....

Bovenaan