Xtc en Oxsazepam

Yeet

Experimenterende gebruiker
Heeft iemand ervaring met de combinatie xtc en Oxazepam? Schijnt een aanrader te zijn om je trip te stoppen als je bijvoorbeeld een paniekaanval krijgt.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb wel ervaring met een benzo na de xtc. Als die is uitgewerkt dus. Dat is wel fijn om nog even mee na te zitten of om lekker op in slaap te vallen.
Heb je een paniekaanval gehad onder invloed van xtc of ben je er bang voor?

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heeft iemand ervaring met de combinatie xtc en Oxazepam? Schijnt een aanrader te zijn om je trip te stoppen als je bijvoorbeeld een paniekaanval krijgt.

Ik heb hier heen ervaring mee, maar ik kan het wel sterk afraden. Het combineren van uppers met downers kan je fataal worden, doordat het kan leiden tot een coma of een ademstilstand. Daarnaast is het ontzettend slecht en gevaarlijk voor je hart - gewoon niet doen dus :wink:

Hallo

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Rupsje heeft gelijk. Stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Doe altijd onderzoek als je iets wil pakken of wil gaan combineren en vertrouw nooit op wat anderen zeggen.
Op internet staan schema's van stoffen waarin je kan zien wat gevaarlijk is om te combineren en wat niet.

Bovenaan