XTC Ervaring verbeteren, tips?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Steph

Experimenterende gebruiker
Hi!

Ik heb al enige ervaring met xtc.
Ik heb voor het laatst 10 weken geleden gebruikt en ga het over 3 weken weer doen.

Nu vroeg ik me af of er simpele tips zijn om je ervaring nog beter te maken of weer dicht bij de eerste keer xtc.

Lees wel is dingen als veel bananen eten etc.

Heb al eens 5-htp pillen geprobeerd maar geen fan van.

Wowflow

Belangrijk (voor mij) om elke keer weer een fijne trip te beleven is om het gevoel en de hunkering naar de eerste (paar) keer niet na te jagen. Beleef elke trip als een op zichzelf staande ervaring, probeer ze niet te vergelijken.

Daarbij helpt het om lange pauzes te nemen, zodat je nog wel weet dat het ontzettend lekker is, maar dat je niet meer precies weet hoe het is.

Poederpret

Belezen gebruiker
Ik zou niet proberen je eerste ervaring terug te vinden. Dat lukt niet bij de meeste mensen. Het enige wat je kan doen is de 3 maandenregel aanhouden en hiermee zoveel mogelijk serotonine "opsparen" om je trip zo leuk mogelijk te maken. Ga je toch vaker gebruiken dan zal je dat magische gevoel steeds minder terug krijgen. 5-htp kan je wel een dag na je trip nemen zodat je serotoninesysteem een boost krijgt.

Zimm

Wat voor mij een trip beter maakt is het zorgen dat je diezelfde dag van trippen niks te doen hebt, net zoals de dag erna.
En begrijp me niet verkeerd XTC is geweldig maar hype het niet te veel op, voor mij viel het dan altijd tegen. Ga iedere trip in met een 'fresh' mindset dat je weer een nieuw avontuur gaat beleven en niet terug vult naar de vorige.

duif

Newbie
Hebben jullie tips kwa eten tijdens xtc? ik heb de laatste keer niks voorbereid kwa eten, dus was het een stukje pizza en een dextro, wat overigens behoorlijk lastig was door de droge mond, het was wel erg lekker. Maar zijn er dingen die jullie echt aanraden om te eten?

Poederpret

Belezen gebruiker
Hebben jullie tips kwa eten tijdens xtc? ik heb de laatste keer niks voorbereid kwa eten, dus was het een stukje pizza en een dextro, wat overigens behoorlijk lastig was door de droge mond, het was wel erg lekker. Maar zijn er dingen die jullie echt aanraden om te eten?
Fruit, snoep, waterijsjes zijn altijd geweldig, vooral raketjes en perenijsjes :grin:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan