XTC gebruik

M1234

Newbie
Hallo allemaal na een tijdje het forum bezocht te hebben heb ik toch maar even een account aangemaakt!

Ik heb op 1 aug. MDMA kristallen gebruikt op een festival en dat beviel zeer goed! Nu heb ik dit weekend een feestje waar ook wel het nodige gesnoept gaat worden. Nu is mijn vraag, gezien de 3 maanden regel of dit handig is om te doen. ivm een verminderd effect. Want dat zou ik zonde vinden! :grin: :grin:

:wave:

Narayani

Bewuste gebruiker
Leuk dat MDMA je goed is bevallen de eerste keer. Welkom bij de club!

De zogeheten 3-maanden regel is er niet voor niets natuurlijk. 3 maanden is de optimale pauze om je lichaam te laten herstellen van de schade die MDMA aanricht. Daarnaast zul je met een kortere pauze minder van de positieve effecten ervaren, waardoor je al snel geneigd bent meer te nemen. Daardoor worden de negatieve effecten alleen maar erger en de schade ook. Het is een afweging die je zelf moet maken. Het beste is om nog even te wachten, en te genieten van je avond met een drankje zoals je dat waarschijnlijk ook prima af ging vóór 1 augustus. :)

M1234

Newbie
Narayani zei:
Leuk dat MDMA je goed is bevallen de eerste keer. Welkom bij de club!

De zogeheten 3-maanden regel is er niet voor niets natuurlijk. 3 maanden is de optimale pauze om je lichaam te laten herstellen van de schade die MDMA aanricht. Daarnaast zul je met een kortere pauze minder van de positieve effecten ervaren, waardoor je al snel geneigd bent meer te nemen. Daardoor worden de negatieve effecten alleen maar erger en de schade ook. Het is een afweging die je zelf moet maken. Het beste is om nog even te wachten, en te genieten van je avond met een drankje zoals je dat waarschijnlijk ook prima af ging vóór 1 augustus. :)

Dankjewel voor de reactie,

ik heb inderdaad ook op aanraden van vrienden het bij dit feestje alleen bij alcohol gehouden, over 2 maanden dan maar weer lekker knallen! :sunglasses:

MeejheM

Badass junkie
dat is een slim besluit.

het verschilt per persoon hoe snel je lichaam herstelt. je gebruikt stofjes in je brein, en die raken op als je ze sneller gebruikt dan aanmaakt.

de 3 maanden regel is ongeveer zo dat vrijwel iedereen hersteld is van de laatste keer. het kan ook zijn dat je sneller bent. in de praktijk kom je daar zelf niet snel achter, dus een paar maandjes wachten zorgt ervoor dat je optimaal geniet van je goedje.

de eerste paar keer zijn vaak de mooiste, dus wees er zuinig op.

Bovenaan