Xtc gebruik

Ik heb een korte vraag, ik ga over 3 weken weer na een festival ik heb 2 keer op een festival xtc gebruikt met een mdma gehalte van 280 mg per pil. Ik wou 2 pillen proberen over de hele dag maar is dat verstandig of zonde van de effecten?

Lees dit eens goed door:

280mg is al veel te veel, laat staan het dubbele. Dat is echt niet verstandig. Qua effect ga je alleen maar veel harder en voel je je waarschijnlijk juist niet beter. Xtc heeft ook gewoon een korte werkingsduur en dat verleng je niet door 2 pillen te nemen. En het richt veel meer schade aan. Bij xtc is less=more echt wel het motto om het juist leuk te houden.

Als ze zo sterk zijn is 2 best veel denk ik.
Nee daarom vroeg ik het me ook af, heb nooit eigenlijk lager gehad, onbewust maar daarom vroeg ik het me ook af, meestal deed ik het begin van de avond en vond het dan zonde om eigenlijk eerst heel wazig te zijn en dan pas tegen het einde er lekker in te zitten. Maar bedankt iedergeval!👍😄

Lees dit eens goed door:

280mg is al veel te veel, laat staan het dubbele. Dat is echt niet verstandig. Qua effect ga je alleen maar veel harder en voel je je waarschijnlijk juist niet beter. Xtc heeft ook gewoon een korte werkingsduur en dat verleng je niet door 2 pillen te nemen. En het richt veel meer schade aan. Bij xtc is less=more echt wel het motto om het juist leuk te houden.
Oke dankjewel voor de tip want ik zie met regelmaat andere doseringen en vroeg me af of dit echt heel veel is of de juist basic zijn en dat eigenlijk de normale hoeveelheid is 🙂👍

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Nee daarom vroeg ik het me ook af, heb nooit eigenlijk lager gehad, onbewust maar daarom vroeg ik het me ook af, meestal deed ik het begin van de avond en vond het dan zonde om eigenlijk eerst heel wazig te zijn en dan pas tegen het einde er lekker in te zitten. Maar bedankt iedergeval!👍😄
Ja man anders ga je alleen maar hard joh. Dat is echt niet leuk meer. Gewoon 1 goede dosis is het beste met X.

Lemmy

Badass junkie
Realiseer me nu dat het al 2,5 jaar geleden is sinds ik laatst een pilletje nam.

Helaas was het dan nog eens een slecht ook.

Bovenaan