1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xtc gebruiken als sexdrug

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Herman1974, 31 aug 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Herman1974

Herman1974 Newbie

Hallo ik ben nieuw hier. En hoop dat deze vraag nog niet eerder is gesteld. Ik kom alleen maar topics tegen van mensen die op festivals gebruiken. Ik zelf gebruik het om extra van seks te genieten. Ik gebruik wekelijks meerdere keren een halve pil. Meestal samen met mijn vriend. En dat gaat lekker. Ik drink alleen maar water verder niets. Ik heb nog nooit een dip gehad sinds ik in februari 2014 mijn eerste pil heb genomen .

Nu ben ik van mezelf al positief ingesteld en vrolijk van karakter. Ik gebruik wel in combi met kamagra. Gebruiken meerdere leden xtc tijdens de seks of als extra genot?

Hoop dat deze vraag een beetje kan

Patricio77 vindt dit leuk.
  2. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Wekelijks meerdere keren een halve pil en dat al jaren en dan geen dip of negatieve gevolgen.. Weet je zeker dat je geen asprientjes slikt? Dit klinkt mij onmogelijk.

https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Lees aub de info in de link hierboven. Dat gaat over "veilig" MDMA/XTC gebruik. Jij bent heel ongezond bezig.

Laatst bewerkt: 31 aug 2017
    Patricio77 en Herman1974 vinden dit leuk.
  3. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Vreemd verhaal. Ten eerste inderdaad je gebruik (wtf dude) en daarnaast is XTC ook helemaal niet zo geschikt om een potje mee te gaan seksen. Het is eerder een 'knuffeldrug', fysiek werkt het er allemaal niet beter op. Maar met de hoeveelheden die jij slikt ben je wrs. al resistent geworden. :sweatsmile:

Herman1974 vindt dit leuk.
  4. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Hoi Herman,

Vragen over sex in combinatie met drugs zijn hier volgens mij wel geaccepteerd. Ik denk dat meer mensen geshocked zullen zijn over de frequentie waarmee je XTC gebruikt. Meerdere keren per week XTC pakken is echt extreem ongezond en bovendien zou je zoveel tolerantie moeten hebben dat je er niets meer van voelt.

Tot slot verbaasd het me dat jullie (twee mannen als ik het goed begrijp) XTC als sex-drug zien. De meeste mannen die ik ken ervaren XTC juist helemaal niet als sex-drug.

5. Herman1974

Herman1974 Newbie

ik ben begonnen met mijn eerste pil in 2014 (witte domino steentjes) die waren echt super. ik heb altijd xtc willen proberen en dan wel met iemand die ik vertrouwde en dat was perfect. het verbaasde mij dat velen 2 dagen later een down gevoel kregen. nu drink ik alleen maar water als ik gebruik en gebruik ik heel af en toe een hele pil maar dan over over 2 dagen. ik gebruik dan wel een hele soms een halve kamagra anders krijg je geen erectie. En het is echt geen stoer doenerij of op scheppen, ik ga na bijna 4 jaar toch wel intensief gebruiken er nog steeds lekker op vooral de redbull vond ik erg goed.

veel homo's gebruiken GHB of GBL ook speed en Coke ik ken er zelfs die meerdere dingen door elkaar hebben gebruikt en nergens last van hebben al zou ik dat persoonlijk niet doen. ik heb laatst met vrienden 2cb geprobeerd dat voelde ook erg lekker aan. Ik kwam voorheen veel in homo sauna's vooral in Amsterdam werd er veel drugs gebruikt en dat is wel link veel mannen out zien gaan door Ghb in combi met alcohol speed en/of xtc en de hitte. Als ik zelf gebruik doe ik dat altijd in een thuis setting en ook veilig . En ik ben niet de enige die wekelijks gebruikt er zijn er meerdere die ik ken en die gebruiken vaak ok 3 of meer in een weekend

6. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Ik zie Xtc ook niet als sex drug. Als ik Xtc op heb wil ik een boel, maar sexen zou niet in me opkomen. Bij Speed dan weer wel. Dat je bij deze frequentie nog iets van de Xtc voelt verbaasd mij enorm trouwens, maar dat noemt iedereen al. Dat je hiermee op den duur je hersens de vernieling in helpt, weet iedereen. Er zal een dag komen dat Xtc niks meer gaat doen, en dat je hersens ook zelf niet meer in staat zullen zijn je serotonine op pijl te houden of uberhoubt aan kunnen maken nog. Ik hoop echt dat je voor die tijd tot inkeer gaat komen wat betreft je gebruik. Echt heel gevaarlijk voor je verdere leven.

7. De Dunne

En Herman, had je de link al gelezen die ik je gaf? Daar staan echt vele tips. Het is echt extreem ongezond wat je doet. En dat ga je pas over 10talle jaren merken. Niet nu.
    Ik kan mij ook niet voorstellen dat je behalve strak staan nog iets voelt.
    Stop aub voor een heel lange tijd met mdma gebruik. Normaal laat je 3 maanden tussen elk gebruik, ongeacht de hoeveelheid.

8. Herman1974

Herman1974 Newbie

Ik schrik toch wel van de reacties hier. Wist niet dat het zoveel kon doen. Helemaal omdat in mijn omgeving veel mannen wekelijks gebruiken .Ik heb besloten om met xtc 3 maanden te stoppen dankjewel voor jullie advies

MDMAap, Roze olifant en SanneBanne vinden dit leuk.
  9. Herman1974

Herman1974 Newbie

Ik heb de link gelezen maar er staat niet wat de risico's zijn op lange termijn. Behalve moeite met klaar komen. En slapeloosheid kan ik niets vinden. Ik heb ook suikerziekte dit had ik al voor ik gebruikte maar heb dat onder controle. Ben ik dan Uniek hierin? Ik ga zaterdag 10 dagen naar Sitges op vakantie en in een ander land gebruiken eventueel mee nemen vanuit Nederland lijkt me riskant. Maar nu ik dit zo lees stop ik minimaal 3 maanden.

10. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Je zou bijna gaan denken dat die pillen vitamines bevatten in plaats van MDMA. Meermaals per week lijkt me echt niet gezond. Vind het gek dat je nog een erectie krijgt maar dat zal wel aan de kamagra liggen. Telkens opnieuw wekelijks die serotoninevoorraad uitputten maakt een mens toch zo depri dat zelfs lust en zin in seks verdwijnt?

Goed dat je wil stoppen en een pauze nemen, kan zeker geen kwaad!

11. Herman1974

Herman1974 Newbie

Tja ik heb gelukkig nog geen problemen daarmee ik geniet nog erg van de sex ook zonder xtc en ik ben van mezelf nogal zonnig qua karakter ook mijn vriend heeft na 8 maanden nergens last van. Maar voorkomen is beter dan genezen we gaan een pauze inlassen misschien heeft het zo moeten zijn dat ik jullie tegen kom om mij wakker te schudden

12. schaduw

schaduw Newbie

Het verbruik van jou en je partner verbaast me echt en pas hier heel erg mee op!

Een maat van mij was ook een veelgebruiker, 1x per week (soms meerdere keren).
    Hij heeft er uiteindelijk het serotonine syndroom aan overgehouden, altijd is hij onrustig, aan het trillen, heeft klamme handen, kan zich niet meer goed concentreren en is altijd onrustig. Daarnaast heeft hij last van slaapverlamming wat echt geen pretje is.
    Hij slikt nu bijna dagelijks benzo's om zichzelf te kalmeren (uiteraard voorgeschreven door een arts)

Het serotonine syndroom wordt niet alleen veroorzaakt door de hoeveelheid MDMA die je neemt (op 1 avond) maar ook door de frequentie van het gebruik.
    Je hersenen hebben tijd nodig om de afgegeven serotonine tijdens een MDMA trip weer aan te vullen en dit duurt ongeveer 3 tot 5 weken tot het weer helemaal op peil is

Je put je hoofd helemaal uit door het vele gebruik. Met het bovenstaande probeer ik je niet bang te maken of wat dan ook. Ik wil alleen aangeven wat er kan gebeuren op lange termijn. Als je zorgt voor een pauze van 3 maanden weet je zeker dat al je reserves weer zijn aangevuld en kan je weer "veilig" XTC gebruiken

13. Sally Tessio

Sally Tessio Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik krijg hem persoonlijk wel omhoog, maar niet voor langere tijd. Misschien dat het op een lage dosering wel kan, als het klopt wat je zegt dan ben je daar in ieder geval het levende bewijs van. Of je bent gewoon een zeldzaam geile dekhengst met een libido voor tien. Je gebruikt inderdaad wel een hoop. Ik vind het best verbazingwekkend dat je überhaupt nog wat van de gewenste effecten voelt, je zou zeggen dat je serotonine receptoren inmiddels voorgoed gesloopt zijn. Goed van je dat je nu een periode van rust in gaat lassen, daar ben je wel aan toe.
    Wat ook nog wel een gevaarlijk spelletje is is dat de constante combinatie drugs + seks zo'n sterke associatie met elkaar kan worden dat je er op een gegeven moment geheel afhankelijk van wordt. Je conditioneert je als het ware om seks op die manier te beleven, in plaats van in een nuchtere staat. Er staan zat threads op dit forum waarin mensen met een dergelijk probleem zitten; nachtenlang aan de speed gezeten, twee jaar lang de meeste verrukkelijke seks gehad die ze zich kunnen heugen en opeens werkt het allemaal niet meer wanneer er eens zonder drugs gefucked moet worden. Ik weet niet hoeveel seks je tussendoor de avondjes hebt dat je een half pilletje neemt samen met je vriend, maar zorg er in ieder geval voor dat 'nuchtere' seks interessant genoeg blijft. Stel je voor dat je moet stoppen met drugs en gelijktijdig af moet kicken van seks totdat het in de bovenkamer allemaal weer een beetje opknapt. Daar knap je zelf niet van op...

14. Mijn piemel wordt altijd klein en verschrompeld dat ik denk "knappe jongen die daar een leuke avond mee gaat hebben."

15. Patricio77

Patricio77 Newbie

XTC (pure mdma) en seks inderdaad heerlijk. Mijn vriendin en ik gebruiken thuis en seks duurt 4 a 6 uur. Mijn vriendin komt dan tientallen keer op 1 avond. Wel kamagra gebruiken er bij, anders stort je erectie in door de mdma.
    Deel wel dat je het echt met mate moet doen. Had onlangs een aantal weken eens per weekend ong 150 a 200 mg gebruikt. En de afterdip werd steeds groter langer. Dus ja echt gebruiken met mate, je lichaam zegt vanzelf stop. Eens per vier a zes weken werkt prima. En na gebruik multivitaminen en 5htp nemen (kun je gewoon halen bij drogist). Enjoy

16. Guapo Temudgin

Guapo Temudgin Belezen gebruiker

Wappen is veel populairder als mensen denken :handok2:

Patricio77 vindt dit leuk.
  17. Rivalrie

Rivalrie Experimenterende gebruiker

Xtc staat juist bekend als sexdrug. Zelf wil ik altijd sex als ik x heb gebruikt.

18. De Dunne

Volgens mij staat xtc/mdma bekend als love-drug. Dus liefde, niet specifiek seks.

19. Rivalrie

Rivalrie Experimenterende gebruiker

In de swingerswereld of sexdating wereld staat dit als anders bekend:)

Laden...