xtc.. hoe groot is de kans

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

thor

Belezen gebruiker
Ik heb hier nog 2 pilletjes liggen, die op me wachten. Binnekort zijn m'n ouders een weekend weg... Dus wil ze dan met een vriend gebruiken..

Hoe groot is de kans dat ik of allergisch ben voor mdma of dat er iets anders inzit, iets ergs?

thanks in advance :grin:

yaaaw

Bewuste gebruiker
Kans op allergie minimaal...of er iets anders in zit, tja kans dat er speed in zit is aanwezig. voor de rest zal er weinig anders in zitten.
Maar als je het niet vertouwd kan je ze altijd even laten testen.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
^¨¨¨

Eeurm, als hij die pillen laat testen, wat weet hij dan? of de "pillen" allergisch zijn voor hem? of juist hij voor de "pillen".

Je geeft te weinig info. Heb je dan een reden om te denken dat je er allergische voor zou zijn. Als je nu zegt ja ik ben allergisch aan MAO inhibitoren, dan maak je een dikke kans. Waar je anders haast geen hebt.
Ben jij het type dat allergisch is aan zichzelf. Of heb je nog nooit ergens last van gehad op dat vlak??? Komaan gooi je algemeen medisch dossier eens op tafel, dat we weten waar we over praten. Tenslotte is bijna dikke 85% een arts hier als je hun uitleg leest. (Ben Schuldig.) geen arts echter.

thor

Belezen gebruiker
Nee hoor.. Ben (voor zover als ik weet) nergens allergisch voor, sport een paar keer in de week, eet gezond :grin:

Dus de kans dat er iets creepy inzit of dat ik er allergisch voor ben is nihil?

thor

Belezen gebruiker
Nou ja.. woon in een gristelijk gehucht.. Dus ff naar de smartshop gaat niet op voor mij :P

Bedankt voor de reacties :)

troebadoer

Bewuste gebruiker
Ik zou zowiezo mdma kristalletjes pakke en dan dippen, pillen weet je toch nooit wat er in zit. met kristallen weet je dat het goeie is ( ik bedoel, als je eenmaal een dealer gevonden hebt, die een paar kilo heeft liggen, zul je altijd dezelfde goeie kwaliteit krijgen, zoals ik dus ) lucky me

thor

Belezen gebruiker
Krijg ik dan niet weer een gezeik van.. kleur en opdruk zeggen niks bla bla bla :grin:

je vroeg erom, oranje met een dollarteken :wink:

yaaaw

Bewuste gebruiker
quotethemadraven zei:
^¨¨¨

Eeurm, als hij die pillen laat testen, wat weet hij dan? of de "pillen" allergisch zijn voor hem? of juist hij voor de "pillen".

Je geeft te weinig info. Heb je dan een reden om te denken dat je er allergische voor zou zijn. Als je nu zegt ja ik ben allergisch aan MAO inhibitoren, dan maak je een dikke kans. Waar je anders haast geen hebt.
Ben jij het type dat allergisch is aan zichzelf. Of heb je nog nooit ergens last van gehad op dat vlak??? Komaan gooi je algemeen medisch dossier eens op tafel, dat we weten waar we over praten. Tenslotte is bijna dikke 85% een arts hier als je hun uitleg leest. (Ben Schuldig.) geen arts echter.
Dat "laten testen' slaat op de samenstelling van de pil. En als jij gewoon nergens allergisch voor bent is de kans dat je allergisch bent voor mdma minimaal.

DreamWeaver

Badass junkie
Er was een paar maanden geleden een batch witte dollars met mccp, en iets later verschillende batches dollars met een cocktail van pma, mccp en mdma. Dat was inderdaad niet best, er zijn een hoop problemen geweest daarmee. Die eerste batch witte dollars zijn voor 90% teruggegaan naar het lab (denk maar aan extreem grote aantallen). Wat er daarna mee gebeurt is weet ik niet en waar die latere batches heen zijn gegaan kan ik je ook niet vertellen. Nu is dit al een tijdje geleden (goede 8 maanden), dus de kans dat het daar eentje van is is niet groot.

En dan nog iets, mccp bind niet goed aan kleurstof. Dus als ze echt oranje zijn is het al een stuk veiliger. Spikkels duiden meestal op vage praktijken.

thor

Belezen gebruiker
mmhh.. heb het net geproeft, proeft wel heel chemisch, maar verdooft de tong niet..

en het is toch minder oranje dan ik dacht.. licht oranje..

lichtendonker

Belezen gebruiker
heb gisteren een foute dollar gehad samen met rode pil :confused: die mda zou moeten bevatten.
Ik zou er een leuke trip van moeten krijgen. Nou mooi niet, kotsmisselijk, zweten, koorts, hartkloppingen, enz. kortom ben ziek op bed gegaan.
De foute wit met oranje spikkeltjes dollar met 1 streep zijn nog steeds in omloop!

buzzy

Badass junkie
lichtendonker zei:
heb gisteren een foute dollar gehad samen met rode pil :confused: die mda zou moeten bevatten.
Ik zou er een leuke trip van moeten krijgen. Nou mooi niet, kotsmisselijk, zweten, koorts, hartkloppingen, enz. kortom ben ziek op bed gegaan.
De foute wit met oranje spikkeltjes dollar met 1 streep zijn nog steeds in omloop!
Was dat toevallig een rooie pil met een duits kruis erop ?

thor zei:
Krijg ik dan niet weer een gezeik van.. kleur en opdruk zeggen niks bla bla bla :grin:

je vroeg erom, oranje met een dollarteken :wink:
Heeej die heb ik ook nog liggen :grin:
heb ze enkel nog niet genomen.. Dus kan er niets over zeggen :wink:
Een vriendin van me heeft ze wel genomen en ze vond ze wel goed :)

lichtendonker

Belezen gebruiker
Was dat toevallig een rooie pil met een duits kruis erop ?[/quote]

Een rode pil met een vage afdruk, kon niet echt zeggen wat helaas. Hoezo?

Pepnoize

Belezen gebruiker
pipoxyz zei:
[quote =http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?p=327882&sid=54771247d3d91a883bc2e0c45a52783a]
en nog kutpillen:

Dollars!!! wit met oranje spikkeltjes in. Dollarteken met maar 1 streep!

deze zijn ook gekend als 69, omdat je, als je de pil draait, er 69 in kan zien.

Dit zijn PMA pillen, ik heb me er 2-3 uur KUT van gevoelt, ik heb koorts gehad, gezweet, hartkloppingen gehad, bijna overhit geweest , enzovoort.

Een vriend van me heeft die pil zn effect verzopen met wodka
en een andere vriend van me heeft er gewoon onder staan feesten.

dit maar om te zeggen dat het bij verschillende mensen een ander effect kan hebben, ik lag fout te gaan terwijl mn copain gewoon stond te feesten!

dus als je dollars kan kopen, NIET DOEN
[/quote]

deze review heb ik geschreven.
het waren dus echt kutpillen.
maar een vriend van me heeft overlaatst een oranje genomen en die was wel goed.
dus je moet goed zien en als het eerder heel licht oranje met oranje spikkels is ... doorspoelen die shit.

erwin krol

Bewuste gebruiker
eh, Pipoxyz, je bedoelt MDMA ipv MDA wat je steeds schrijft? MDA is nl redellijk zeldzaam enzo....

mdma achter de toonbank vd smartshop ,ik heb het nog niet meegemaakt. Eerder dat ik meer heb/ weet :wink: Maar het lijkt me op zich wel chill!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan