XTC in de Sziget-express

Hee hallo!

Ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met het meenemen van (een paar) pillen in de trein naar Sziget! Ik wil een pil of 4 meenemen.

Hier en daar staat wel wat hierover, maar het meeste is al van een aantal jaar terug.

Dus bij deze; zijn er mensen die vorig jaar of het jaar daarvoor iets mee hebben genomen in de Sziget-express? En ging het soepel? Drugshonden ja of nee?

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Ik ben voor 99% zeker dat er geen drugs honden zijn. Als je het gewoon op een goed plekje verstopt dan kan er niks mis gaan.

ooscaar

Wijs gebruiker
Mijn advies: ga iets eerder naar Hongarije en stuur een envelop met daarin de pillen naar jezelf naar een hotel, postkantoor of iets dergelijks, dan loop je sowieso minder risico. Wat je ook kunt doen is een onderbroek zoeken met dubbel stof op minstens een plek. Daar kun je met naald en draad een gripzakje aan vast naaien. Lijkt me toch dat wilt voorkomen dat je opgepakt wordt met drugs in dat soort landen. Andere opties zijn risico lopen en plezier maken zonder drugs. :mrgreen: Ik kan je verder alleen maar afraden om ter plekke drugs te gaan kopen, je gaat ten slotte naar Hongarije...

kokosmakroon900 zei:
Ik ben voor 99% zeker dat er geen drugs honden zijn. Als je het gewoon op een goed plekje verstopt dan kan er niks mis gaan.

Suggesties? :mrgreen:

ooscaar zei:
Mijn advies: ga iets eerder naar Hongarije en stuur een envelop met daarin de pillen naar jezelf naar een hotel, postkantoor of iets dergelijks, dan loop je sowieso minder risico. Wat je ook kunt doen is een onderbroek zoeken met dubbel stof op minstens een plek. Daar kun je met naald en draad een gripzakje aan vast naaien. Lijkt me toch dat wilt voorkomen dat je opgepakt wordt met drugs in dat soort landen. Andere opties zijn risico lopen en plezier maken zonder drugs. :mrgreen: Ik kan je verder alleen maar afraden om ter plekke drugs te gaan kopen, je gaat ten slotte naar Hongarije...

Naaah trein is al geboekt enzo haha wel creatief though! :P

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
joeserneem zei:
kokosmakroon900 zei:

Suggesties? :mrgreen:

ooscaar zei:

Naaah trein is al geboekt enzo haha wel creatief though! :P

viewtopic.php?f=24&t=33788 hier een topic over alle mogelijke verstop plekken die je maar kan verzinnen :wink:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ja! Ik ben zelf niet met de Sziget Express gereisd, maar een kennis van mij wel, en die had gewoon 2cb meegenomen en vrienden van hem (dacht ik) xtc. Hij zei dat als ze daar drugshonden neerzetten, die honden helemaal gestoord worden omdat IEDEREEN drugs meeneemt en in de trein ook al flink gebruikt wordt :")
Een vriendin en ik zijn paar dagen vooraf met nachttrein en gewone trein naar Budapest gereisd, wij hebben het in een zakje in een zakje in een condoom in shampooflessen gedaan. Zijn verder geen drugshonden of controle tegengekomen, maar we waren echt extreem opgelucht toen we veilig en wel op de camping waren en het weer de shampoofles etc. uitgerommeld hadden (was ook nog een flinke klus als je het zo goed inpakt). Wij hadden speed, 6apb en een heeel klein beetje mdma meegenomen maar wel echt alleen voldoende voor ons tweeën en over ons beiden verdeeld. Al met al blij dat het allemaal gelukt was en dat we niks daar hoefden te kopen van iemand. Dan had ik nog eerder niks gebruikt denk ik.
Controle op het festival valt erg mee. Ze kijken meer naar alcohol, drinken en eten (misschien ook wapens?) dan dat ze op drugs controleren en ze gaan al helemaal niet je backpack van voor naar achter nalopen.

ZERO- zei:
Ja! Ik ben zelf niet met de Sziget Express gereisd, maar een kennis van mij wel, en die had gewoon 2cb meegenomen en vrienden van hem (dacht ik) xtc. Hij zei dat als ze daar drugshonden neerzetten, die honden helemaal gestoord worden omdat IEDEREEN drugs meeneemt en in de trein ook al flink gebruikt wordt :")
Een vriendin en ik zijn paar dagen vooraf met nachttrein en gewone trein naar Budapest gereisd, wij hebben het in een zakje in een zakje in een condoom in shampooflessen gedaan. Zijn verder geen drugshonden of controle tegengekomen, maar we waren echt extreem opgelucht toen we veilig en wel op de camping waren en het weer de shampoofles etc. uitgerommeld hadden (was ook nog een flinke klus als je het zo goed inpakt). Wij hadden speed, 6apb en een heeel klein beetje mdma meegenomen maar wel echt alleen voldoende voor ons tweeën en over ons beiden verdeeld. Al met al blij dat het allemaal gelukt was en dat we niks daar hoefden te kopen van iemand. Dan had ik nog eerder niks gebruikt denk ik.
Controle op het festival valt erg mee. Ze kijken meer naar alcohol, drinken en eten (misschien ook wapens?) dan dat ze op drugs controleren en ze gaan al helemaal niet je backpack van voor naar achter nalopen.

Yooo dit is het antwoord dat ik zocht! Hartelijk bedankt :grin:

Ik ga zelf met de bus naar sziget en vroeg mij dit ook af.

Ik had zelf het idee om een pot met nivea creme leeg te maken(het allimunium follietje wat er op zit bewaren). Vervolgens de 2cb en pep, die ik mee wil nemen, in een gripzak, die weer in een strijkzak te doen, daar koffie in doen(voor de zekerheid voor de geur), dicht strijken en die in het lege nivea potje doen. Vervolgens de nivea creme er weer overheen en het alluminum folie er op zodat het lijkt of het een nieuw potje is. Dit leek mij wel een goeie manier. Alleen weet ik niet of het zo handig is om dit in mijn toilettas te stoppen, wat ik eerst van plan was.

Dus vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft; met de bus naar sziget gaan? En of er gecontrolleerd werd?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Klinkt wel goed. Je zou ook de nivea pot uit je tas kunnen halen in de bus en naast je tas leggen. Mocht er controle zijn, zit het niet in jouw tas en kun je altijd zeggen dat je niet weet van wie het is. Zo hebben wij het ook in de trein gedaan. Elke keer even eruit gehaald. Moet je het wel op een plek leggen dat niet iemand anders het zomaar pakt.

Bovenaan