1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xtc in een keer of twee keer.

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Anoniem24, 14 sep 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Anoniem24

Anoniem24 Newbie

Hallo mensen.

Pil: 150 mg
    gewicht: 75

Ik heb een vraag namelijk. ik ga binnenkort weer een keer xtc doen. Welke van de 2 opties kan ik dan het beste doen. (37.5mg) om 1:00 en (37.5mg) om 2:00
    of natuurlijk dat halfje van 75mg in een keer.

Ik vraag dit omdat de eerste keer dat ik xtc gebruikte het nogal een heftige inslag was..

Alvast bedankt.

2. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Wat had je de vorige keer gebruikt en was dit 1 dosis? Wat je leeftijd, gewicht en lengte verder? (1 mg/kg is een aanbevolen hoeveelheid XTC, als max 1,5 mg/kg)

75 mg XTC is wel aan te raden, tenzij je bij de vorige keer met zo'n hoeveelheid al te hard ging.

3. Anoniem24

Anoniem24 Newbie

Vorige keer ging als volgt:
    14:30 kwartje 30 mg
    15:30 kwartje 30 mg
    16:00 klein beetje mdma.
    na 16:00 Toen sloeg hij super hard in weet niet hoelaat
    Ik ben 1.81. 19 jaar oud en weeg 75kg
    Ga gebruiken op een binnen feestje, en daar is de sfeer zowiezo door al die lasers al overweldigend.

4. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Sowieso heb ik als eerste hier een link naar een handleiding betreft XTC. Om het 1 en andere te weten of om wat kennis op te schroeven. (:

https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Wanneer je 1 mg/kg lichaamsgewicht gebruikt kan je er zeker van zijn dat je de mdma van de XTC pil zal voelen. De startdosis bepaalt de sterkte van je trip. Dus als je met 30 mg begint, zal je nooit een leuke trip ervaren omdat door het bijnemen het alleen maar wordt verlengd en nauwelijks wordt versterkt. Ik raad je aan om de handleiding te volgen, de voorbereiding goed te doen (fit zijn op dat moment, goed gegeten, goed geslapen, positieve spanning, etc) en dan 75 mg te nemen van die pil.

Wel heb ik nog de vraag of deze pillen getest zijn bij een lab? Er zijn stoffen die op mdma (wat in XTC zit) lijken, maar in werkelijk sterker zijn met meer bijwerkingen. Dit zou misschien je slechte ervaring kunnen verklaren, al denk ik dat ook weer niet. Maar goed, het kan nooit kwaad als je je pillen laat testen. Dit kost je hooguit 1 pil.

5. Anoniem24

Anoniem24 Newbie

Ik had ze toen laten testen inderdaad. Alleen niet opgestuurd naar een test lab. Hij deed er een aantal dingen mee en toen zij hij dat er 120 mg in zat etc.

6. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Mijn persoonlijk advies is; neem een halve pil (75 mg), zorg voor de voorbereidingen en wacht dit af. Mocht je na 1,5 uur nog niks voelen, neem dan de helft van het gene wat je over hebt (37,5 mg) bij. Kan misschien eerder, maar ligt er een beetje aan. Gezien dit een advies is, doe ik maar even voorzichtig. ;p

Stel dat je op 75 mg een prettig gevoel krijgt en je niks bijneemt, dan kan je dit later bij een ander festival wat opschroeven. (zelfde pil, maar dan bijvoorbeeld 90-100 mg)

7. Anoniem24

Anoniem24 Newbie

Het ging mij meer om de inslag, als ik 75 mg neem. is dat dan minder erg dan dat ik dat verdeel over 2 x?
    Of enige tips om dat te verminderen? Ook voelde ik me de eerste keer kut tijdens de inslag.

8. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Nee eigenlijk, de inslag zal dan juist erger zijn eigenlijk. MDMA werkt in vlagen, dus de ene keer 'ga je hard' en het andere moment voel je je 'nuchter'. Maar als je op 30 mg al een zware inslag heb, dan denk ik niet dat je uiteindelijk een goede dosis vind gezien dit al echt laag is. Want hoe laag moet je dan gaan doseren en hoe vaak moet je dan bijnemen? (dat wordt dan echt te gek voor woorden)

Welke gevoelens heb je bij de inslag? En ga je nadrukkelijk wachten op de inslag of laat je het over je heen komen en wacht je er dus niet op? Misschien dat eerst een likje pure MDMA de inslag kan verlichten. Dit geeft namelijk wat lichtelijke tintelingen en andere lichte effecten (als je het klein houd die dosering). Als je daarna iets van XTC neemt, lopen die effecten wat in elkaar over. Al gaat het bij beiden om MDMA uiteraard, de inslag is voelbaar minder bij deze combinatie.

9. Anoniem24

Anoniem24 Newbie

Maar bij 30 mg slaat hij niet in he. Ik had toen ongeveer 70 mg op verdeeld over 2 uur. En toen sloeg hij pas in. En nee ik had er niet opgewacht.

Dus her is niet het feit dat ik van 30 mg een zware inslag heb. Want had toen wel degelijk al meerdere keren gepakt.

Laden...