xtc in je bloed

josti

Newbie
Goeiemiddag,

Hoe lang blijft mdma in je bloed en zou je positief getest worden bij een bloedtest?

Het spijt me als deze vraag al eerder is gesteld, ik heb gezocht maar kon het niet vinden.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Over het algemeen is het twee tot vier dagen terug te vinden in je bloed of urine. Maar ik weet niet wat voor test het is, want het is alleen te zien als ze specifiek op zoek zijn naar drugs. Als ze bijvoorbeeld op zoek zijn naar allergieën gaan ze niks vinden.

josti

Newbie
Het is een test voor PRA international. Ik kreeg een aanbod om in een testgroep te zitten die een bepaald eiwit binnenkrijgt (al getest op dieren) dat helpt bij mergbeenherstel. Zou 700 euro krijgen om 3 dagen na injectie te worden geobserveert maar moest eerst wel een drugstest ondergaan zeiden ze. In principe wil ik hiervoor natuurlijk wel gewoon een tijdje clean voor willen zijn maar als het weken zou blijven zitten (in verband met de 6 weken-2 maanden regel) zou het al niet meer lukken omdat ik zaterdag het laatst gebruikt heb.

Bedankt iig :)

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
XTC is tot 3 dagen na gebruik aantoonbaar in de urine. In bloed zijn drugs altijd korter aantoonbaar.

trippelh

Bewuste gebruiker
Morningweedzor zei:
Mag ik vragen hoezo je dit wilt weten?

Het is een test voor PRA international. Ik kreeg een aanbod om in een testgroep te zitten die een bepaald eiwit binnenkrijgt (al getest op dieren) dat helpt bij mergbeenherstel. Zou 700 euro krijgen om 3 dagen na injectie te worden geobserveert maar moest eerst wel een drugstest ondergaan zeiden ze. In principe wil ik hiervoor natuurlijk wel gewoon een tijdje clean voor willen zijn maar als het weken zou blijven zitten (in verband met de 6 weken-2 maanden regel) zou het al niet meer lukken omdat ik zaterdag het laatst gebruikt heb.

Bedankt iig

Lezen wat er boven wordt geplaatst :wink:

Bovenaan