Xtc in saaie omgeving

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

AnnieD

Newbie
Binnenkort ga ik naar een dnb feestje. Aangezien dit ver van huis is en laat, gaan mijn man en ik daarna naar een hotel.

helaas zijn alle luxe grotere kamers al geboekt. Dus ik vraag mij af: wat kun je doen (behalve the obvious) in een vrij saaie hotelkamer? Kleine douche, klein bad (als we die al hebben), een bed en niets meer dan dat. Wie heeft inspiratie?

Leuke (bord)spellen om te spelen zijn ook welkom! We kunnen best wat meenemen, maar ben wel gewend wat meer ruimte te hebben en te “verplaatsen” tijdens de trip

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Neem een spacelamp mee, een box + lekker muzieklijstje. Verder kun je elkaar(s handen, voeten, rug, etc.) masseren met massageolie, lekker intiem knuffelen, mooie gesprekken voeren, en als je ruimte hebt lekker dansen!
Veel plezier samen!

xeno1975

Newbie
Met MDMA en wat privacy heb je voldoende om een leuke tijd te beleven, imo. Neem iets van sfeerverlichting mee, en een BT box. Dan kan je het saaie interieur alvast wat cozier maken. En met wat baby/massageolie, een paar sensatie speeltjes en een flinke dosis intimiteit vul je een hele avond.

Indi(ca)

Newbie
Ik en een vriendin hadden een kamer gehuurd in een bed en breakfast. Uiteindelijk vonden we niks aan het feest en zijn we om half 9 al teruggegaan. Het begin van de avond hebben we kaartspellen gespeeld en verder weet ik het niet meer precies maar ik weet wel dat ik het helemaal niet erg vond om heel de nacht op die kamer te zijn! Ook al is het een saaie omgeving je kan er altijd iets leuks van maken.

Zeehond

Badass junkie
F2B9CA3D-7351-4AB8-9608-C2D2127CCFA9.jpegHoezo saaie hotelkamer?
Deze foto heb ik hier gepost in m’n laatste tripreport. Voor ons techno muziek op de achtergrond met onze Bluetooth speaker.

By the way: die led-lampen gaan zo’n beetje overal mee naar toe inmiddels.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan