XTC kater

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Het is nu 5 maanden geleden dat ik XTC heb genomen en ben een week 16 als ik naar een hardcore feesie ga, heb nu 2 maanden niks meer gebruikt op af en toe een biertje en 1 joint na. Maar ik wil dus een snoepie nemen (Een halve maar), omdat ik gelijk thuis moet komen dit keer zou het 10 uur na inname zijn, dan zijn mijn ouders wakker en komen ongetwijfeld even kijken hoe het met me gaat, ik niks gebruikt heb en hoe het was.

Nu was me vraag ben ik dan weer goed nuchter, niet dat ik nog beetje kauwend, strakke kaken, grote ogen/pupillen, vaag praten of weet ik het wat ik dan nog heb?
Ik wil niet halfwaus zijn dan want dan mag ik heel lang niet meer weg of vertrouw ze me niet meer als ik uit ga.

Ik hoop op serieuze reactie's en niet dat het slecht is voor een 16-jarige want dat weet ik.

Sorry er ging iets mis, kan iemand me andere topic verwijderen want heb er nu 2 dezelfde.

Hagelkaas

Newbie
Vorige keer nam ik mijn laatste halfje om 5:30. Toen ik even wakker werd om 15:00 waren mijn pupillen nog super groot, al had ik toen wel meer dan alleen dat halfje op (2.5 in totaal) van vrij sterke pillen (160mg).

Mike

Bewuste gebruiker
Volgens mij kan je dat gedoe met je kaken echt wel tegenhouden als je dat wil. Daar zal het niet aan liggen. Probleem is eerder dat je pupillen zo groot zijn, daar doe je niets aan. Is het geen beter idee om gewoon eens een goed gesprek aan te gaan met je ouders over drugs? Misschien zijn ze wel helemaal niet zo anti als je denkt? Mijn zoon (ook 16) gebruikt alles in overleg met ons. Dat werkt aan twee kanten, aan de ene kant weet ik wat hij gebruikt en wanneer en hoeveel. Aande andere kant hoeft hij er niet krampachtig over te doen. Altijd een win/win situatie dus!
Zorg anders gewoon dat je bij een vriend slaapt of zo, dan kan je er tenminste ten volle van genieten.

Succes!

Kay

Newbie
Bij een halfje zal het wel meevallen na tien uur. En rare trekken praat je jezelf aan, als je niet wilt kauwen dan hoeft dat ook echt niet overdreven veel zoals je soms mensen tekeer ziet gaan.

En pupillen dat is een risico, soms zie je het nog heel erg de andere keer niet. Misshcien gewoon biertjes gaan doen?? :wink:

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Mike64 zei:
Volgens mij kan je dat gedoe met je kaken echt wel tegenhouden als je dat wil. Daar zal het niet aan liggen. Probleem is eerder dat je pupillen zo groot zijn, daar doe je niets aan. Is het geen beter idee om gewoon eens een goed gesprek aan te gaan met je ouders over drugs? Misschien zijn ze wel helemaal niet zo anti als je denkt? Mijn zoon (ook 16) gebruikt alles in overleg met ons. Dat werkt aan twee kanten, aan de ene kant weet ik wat hij gebruikt en wanneer en hoeveel. Aande andere kant hoeft hij er niet krampachtig over te doen. Altijd een win/win situatie dus!
Zorg anders gewoon dat je bij een vriend slaapt of zo, dan kan je er tenminste ten volle van genieten.

Succes!

Ik ben nu 2 maanden na een halfjaar wiet verslaafd geweest (Niet lang natuurlijk), gestopt, ik heb het er met me moeder over maar ze is bang dat het weer fout gaat, ze vind het al meer dan erg dat ik wil drinken. maarja dat kan ik wel gewoon doen natuurlijk dat mag wel zolang ik maar niet straalbezopen thuis kom.

Bovenaan