1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

XTC + Lachgas

Discussie in 'Trip reports' gestart door Levy, 12 jun 2019.

Tags:
Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Levy

Levy Newbie

Ongelofelijk rare trip gehad toen ik een ballon van een vriend kreeg toen wij op stap waren na dat ik ander halve roze dolfijn xtc pillen had genomen, toen ik de ballon op had kreeg ik een erg rare ervaring het leek er heel erg op dat ik dood ging, langzaam ging mijn zicht weg en kon ik alleen nog maar zwart zien met draaiende verkleurende figuurtjes.

Ik kon niet naar links of naar rechts kijken en kon helemaal niks, langzaam begonnen er allemaal enge hallucinaties om mij heen te vormen waar ik ook niks tegen kon doen tot dat een vriend van mij de hele tijd mij aantikte en ik terug naar de realiteit snapte.

Toen ik weer terug op de wereld was was ik best angstig en was ik maar even ergens anders naartoe gegaan om tot rust te komen? Heeft iemand eerder ook al zoiets beleefd?

Krullen en Zonnetje vinden dit leuk.
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Redelijk normale ervaring, de combinatie MDMA + Lachgas krijg je wel rare dingen van. De meeste mensen kunnen deze combi wel waarderen maar zo'n eerste keer kan wel even schrikken zijn ja lol.

3. Levy

Levy Newbie

Nou ik heb wel vaker lachgas met XTC gecombineerd maar toen was het niet zo erg, lol

4. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

MDMA + lachgas is echt gekkenhuis.

Ik had er nooit aan gedacht om het te doen, tot ik een keer op een festival was en (nog) niet kon slapen van de M. Toen lag ik me een beetje te vervelen in mijn tent tot ik me realiseerde dat ik nog wat lachgaspatronen had liggen. Ik dacht, nou, lachen, ff dat proberen dan.

BOEM. PATS. Helemaal van de wereld.

Tjonge, dat had ik niet zien aankomen. Echt gekkenhuis. Het is al een tijd geleden en sindsdien nooit meer lachgas genomen bij MDMA, maar het was wel even een andere dimensie hoor. Tjonge.

Het verschil is dus dat ik zulke hallucinaties en droomwerelden supervet en megainteressant vind. Als je het eng vind dan kun je het beter laten natuurlijk.

Levy vindt dit leuk.
  5. Genieter

Genieter Belezen gebruiker

Een ballon in je mdma space kan je echt in zo een diepe wereld brengen.
    Ik kan echt 3 minuten zo ver gaan met me gedachte.
    Een soort realiteits besef.
    Een confrontatie met je onzekerheid.
    Je moet het gewoon laten gaan!

Soms op een avond kom je elke keer op de zelfde gedachtes terug elke keer als je een balon hebt genomen, dat gaat heel diep.
    Iets wat jou dus bezig houd.
    Dus voor mij is het ook echt het verkennen
    Van de geest.

6. Krullen

Krullen Belezen gebruiker

Ik zelf vond deze combi echt te heftig, ook omdat het zo onverwachts kwam.....

Weet niet of ik het nog vaker zal doen

Laden...
Vergelijkbare Topics - XTC Lachgas
  1. Befbrein
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    737
  2. iv99