1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XTC laten testen

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door TripEekhoorn, 10 jun 2018.

OmniMind - improve your mental performance
  1. TripEekhoorn

TripEekhoorn Newbie

Ik ga binnenkort mijn xtc pillen halen en laten testen, maar wat kan ik eigenlijk verwachten van dat testen, hoe gaat dat en wat gaan ze mij er allemaal over vertellen? En hoelang duurt het voor ze een uitslag hebben?

Groetjes en alvast bedankt voor de reacties :)

2. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Voor pillen hebben ze een herkenningssysteem. Aan de hand van de uiterlijke kenmerken van een pil (o.a. diameter, dikte, kleur en logo) en een zuurtest wordt gekeken of de pil voorkomt op de herkenningslijst. Op deze lijst staan pillen die in de afgelopen periode meerdere keren in het laboratorium geanalyseerd zijn. De lijst wordt wekelijks ge-update. Wanneer de pil op deze lijst staat, krijg je meteen de uitslag te horen. Welke stof(fen) zit(ten) er in en hoeveel. Wordt de pil niet herkend, dan kun je de pil laten opsturen naar het laboratorium.

(Dit is trouwens geen "online" herkenningslijst, vertrouw dus niet op dergelijke websites maar alleen de database van de testcentra)

Na een week kan je bellen voor de uitslag. Je krijgt dan de volledige laboratoriumuitslag (Welke stof(fen) zit(ten) er in en hoeveel.). Wanneer het erg druk is, kan het iets langer duren voor de uitslag er is.

En via DEZE link vind je alle locaties in Nederland waar je gratis, anoniem en legaal kunt laten testen.

Laatst bewerkt: 11 jun 2018
    KropSla, TripEekhoorn en Pepperoni vinden dit leuk.
  3. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

Bij mijn testcentrum mag je per keer 3 samples meenemen waarvan er max 1 opgestuurd mag worden naar het laboratorium.

Laatst dus voor het eerst daar heen geweest, was wel chill. Ik zat in een wachtruimte met andere gebruikers, lekker beetje lullen over drugs zoals hier, en toen was ik aan de beurt. Ik zat met een kantoorpikkie en een overjarige hippie die duidelijk zelf niet vies van drugs was op een kantoortje waar ze 100mg van mijn speed overnamen om op te sturen en nog een klein beetje alvast testte met een bepaalde vloeistof of het überhaupt wel een amfetamine was (het verkleurde, dus was het in ieder geval een amfetaminesoort). Overjarige hippie stelde wat vragen, kantoorpikkie deed de administratie.
    Labeltje meegekregen met mijn testnummer en tel nummer van het lab, en een week later opgebeld waar ik dus de precieze samenstelling te horen kreeg.

Goed geregeld, prettig contact met zowel het testcentrum als het lab.

Groovy Unicorn, TripEekhoorn en Pepperoni vinden dit leuk.
  4. Pepperoni

Pepperoni Bewuste gebruiker

Bij mij zaten er 2 oudere dames die mijn pep in ontvangst namen. Ik kreeg een nummer en een formulier van eentje en kon op vrijdag bellen voor de uitslag. Ik zal voortaan wel rekening houden dat je het niet op een woensdag brengt want dan zou het kunnen dat je dan pas de vrijdag erop je uitslag krijgt. Verder altijd tevreden geweest met de uitslagen want het is toch lekker om te weten dat je niet een hoop troep in huis heb gehaald.

TripEekhoorn vindt dit leuk.
  5. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Welk testcentrum was dit als ik vragen mag?

acht.zes en Pepperoni vinden dit leuk.
  6. TripEekhoorn

TripEekhoorn Newbie

Bedankt voor de reacties, nu weet ik een beetje wat ik kan verwachten. :grin:

De Dunne vindt dit leuk.
  7. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

@Bas

Dat was bij Novadic Kentron in Den Bosch. Het lab zit trouwens in Eindhoven.

Laatst bewerkt: 11 jun 2018
    Pepperoni vindt dit leuk.
  8. Pepperoni

Pepperoni Bewuste gebruiker

Waar ik de afgelopen x ben geweest om mijn spul te laten testen kun je maar 1 sample per persoon inleveren.

9. KropSla

KropSla Belezen gebruiker Tripreporter

Volgens mij mag je bij Jellinek testpunten ook 3 samples meenemen pp, waarvan er dan weer max 1 opgestuurd kan worden naar het lab.

10. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

@Pepperoni

Ja, max 1 sample inleveren ja. Maar daarnaast mag je nog 2 andere samples meenemen om ter plaatse te testen (bijvoorbeeld een pil, die wordt dan opgemeten en dan wordt er samen met kleur en logo in de database gezocht naar een identieke pil die reeds getest is. Echt veilig en waterdicht is deze methode echter niet nee.)

Pepperoni vindt dit leuk.
Laden...