1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XTC + MDMA kristallen combi

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door mitchel, 17 okt 2007.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. mitchel

mitchel Newbie

Heey,

ik ga binnenkort naar een groot techno feest, heb al meerdere malen xtc gebruikt. Is het een goed idee om op een feest xtc te combineren met mdma kristallen ? of word je hier wat slomer van als van alleen xtc ?

2. Funky Monkey

Funky Monkey Badass junkie

In goede XTC zit alleen MDMA dus als je gaat combineren berijk je niks extra's... neem gewoon alleen kristallen :mrgreen:

3. nutsss

nutsss Wijs gebruiker

de effecten zijn toch heel anders vindt ik. Combineren kan op zich prima als je het niet te bont maakt.

4. Trip Unit

Trip Unit Bewuste gebruiker

als het goed is dan zou het niet echt veel moeten uitmaken,want het is alle 2 mdma.Tis persoonlijke voorkeur eigenlijk.
    Ik zou lekker de snoepies gaan, geen gezeik met vieze smaakjes of irritante envelopjes :wink:

5. Telefoon

Telefoon Wijs gebruiker

succes met hallucineren :) :hearteyes: :wave:

6. nutsss

nutsss Wijs gebruiker

mdma-hallucinaties zijn The Best!

7. mitchel

mitchel Newbie

aah okej bedankt in ieder geval =)
    ik bewaar de mdma voor een speciale gelegenheid en ga op dat feest snoeperen :P haha
    mdma hallucinaties :hearteyes:

8. Blackout

Blackout Belezen gebruiker

Who needs X when u got Kristalls...

Ik snap echt niet dat mensen nog snoepjes prefereren over mdma...Inderdaad die bommetjes en smaak zijn irritant, maar koop dan voor een scheet en drie knaken bij de smart shop caps, vullen die handel, en het gaat erin als koek.

9. MetaalKonijn

MetaalKonijn Badass junkie

't Gaat d'r allebei wel in als koek. :P

10. troebadoer

troebadoer Bewuste gebruiker

Gewoon de mdma in je drinken droppen ?

Proef je niks van !

11. MetaalKonijn

MetaalKonijn Badass junkie

Goed voor je tandjes!

12. troebadoer

troebadoer Bewuste gebruiker

Achja goed poetsen en je kan ook met je tong zon baan maken dat het mteen je keel in verdwijnt.

Caps lijken me idd wel de beste manier......

13. Trip Unit

Trip Unit Bewuste gebruiker

welk feest ga je?
    Ik ga ook vaak naar technofeesten.

14. mitchel

mitchel Newbie

ik ga naar i love techno :)
    hmm dat van die caps is idd wel een goed idee zeg.
    voor de eerstvolgende keer kristallen =)
    bedankt voor de reacties lui !

15. shoppen

shoppen Newbie

mhh mijn verslaafde drugsdealer( ik kom 1 x per jaar bij hem, voor het oud en nieuw) heeft geen kristallen, balen!!

van xtx ga ik na een pil of vier nog steeds niet

16. J0rrit

J0rrit Badass junkie

dan zijjn of je pillen kut, of je moet gewoon eerst 2 tegelijk, dan nog 2. Ik had op een gegeven moment ook zon periode, dat 1tje niet meer werkte, dus gewoon steeds 2.

17. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Misschien, maar op een feest als I love techno bijvoorbeeld, dat is dus van 7 tot 7. Van alleen mdma kristal krijg je toch minder energie dan van mdma in pillen, misschien dat je op zon feest dan te sloom bent ofzo. Geen ervaring zelf met een feest en kristal, dus is ook een beetje de vraag, of de combi pillen + kristal misschien beter is dan alleen kristal op zon feest?

btw: Speed is uitgesloten voor mij

18. Supervlieg

Supervlieg Wijs gebruiker

Dat komt enkel door toevallige speed in je pil.. Beter neem je gewoon wat bommetjes pep mee :wink:

19. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Nee maar ik denk te weten ( let op denk ), dat de gewone vorm van mdma je meer energie geeft dan de kristal vorm, dit zou goed kunnen aangezien deze ook anders aanvoelt dan de kristalvorm. Hoe zijn kristallen op een feest?

Speed is uitgesloten aangezien ik vind dat speed het mdma gevoel compleet verneukt.

20. geox

geox Bewuste gebruiker

MDMA in pillen is gewoon Kristal verpoederd en in een pilletje gedrukt. ( Denk ik dan toch :P )

AT shoppen: Als je zegt dat je maar 1x per jaar X doet en je na 4 pillen nog niks voelt heb je blanco's of met één of andere niet-werkzame stof. Zoek kristallen en maak cappies! Goeikoper, gezonder, en geen kans op stoffen zoals MDA, Amphetamine, MDEA, Caffiene, enz..

21. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Misschien, maar raar dat kristallen dan toch een ander gevoel geven.

22. TechNora

TechNora Wijs gebruiker Tripreporter

Ik vind de mdma uit kristal ook heel anders voelen dan die uit pillen. Kristal voelt meer als een sluimerend achtergrondgevoel, terwijl t bij pillen meer op de voorgrond en wat minder diep lijkt te zitten.... :confused:

23. J0rrit

J0rrit Badass junkie

ik snap helemaal wat je bedoelt, en volgens mij komt dat doordat mdma in pillen meer een speed-achtig effect geeft dan kristal dat doet, en volgens mij voelt dat speed effect gewoon overheersend.

24. Komeetman

Komeetman Belezen gebruiker

een bepaalde hoeveelheid MDMA wordt omgezet tot MDA in je lichaam, dus de kans dat je stoffen zoals MDA tegenkomt, is er zeer zeker.

25. geox

geox Bewuste gebruiker

Kan wel maar bron. Ik voel trouwens geen verschil tussen cappie cristal van 150 mg en een goeie pil van 150 mg, nja ik denk dat het tussen de oren zit :P

26. Supervlieg

Supervlieg Wijs gebruiker

Kristallen voelen veel zachter, agreed.. Vind t zelf ook lekkerder, maar is in mijn geval moeilijker om aan te komen dan pillen.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - XTC MDMA kristallen
  1. Tipsybee
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    2.460
  2. Dubbowh
    Reacties: