XTC met (vermoedelijk) stress?

Beste drugsgebruikers,

Aankomende zaterdag staat er een feestje op de planning en ik ben hier van plan om na een halfjaar weer eens XTC te gaan poppen. Nu is er alleen een klein puntje wat me zorgen baart...

Sinds een aantal weken heb ik last van wat lichamelijke klachtjes: Soms kortademig zijn, trillende handen, m'n hart soms duidelijk voelen kloppen etc. Ik ben hiermee naar de dokter gegaan en die heeft wat testjes gedaan. M'n bloeddruk is prima en ook m'n zuurstofgehalte is in orde. De dokter zelf had het over hyperventilatie waar ik me redelijk in kon vinden maar nadat ik thuis de 'klachten' nog is teruggekeken heb op internet leek het erg veel op stress, wat zou kunnen maar ik heb er dus zelf geen erg in (onderbewust dus) :confused:

Nu ben ik van plan om op het feest 1 pil van ongeveer 160mg te pakken, en dit verdeeld over 2 halfjes. Mijn vraag is dus kan dit veel kwaad met deze klachten? Aangezien je van XTC een hogere hartslag krijgt etc. ben ik hier een beetje onzeker over en wil dus graag duidelijkheid zodat ik met een gerust hart ( :wink: ) kan gaan snoepen en feesten...

Bij voorbaat dank!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Als je vooraf met stress gaat nemen zal die volledig wel weg zijn op het feestje maar kan die in de crash terug harder aan komen...

Bovenaan