XTC na een Micro Doserings kuur

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Stratora

Newbie
Het is inmiddels al weer bijna 4 maanden geleden dat ik eens een leuke avond met Xtc had en ik was van plan om het weekend (of anders over 2 weken) maar weer eens te gaan genieten.
Nu heb ik de afgelopen maand wat ge-experimenteert met Micro Doseren en daarvoor de Mexicana truffel gebruikt wat voor toch wel zeer interessante ervaringen heeft gezorgd.
Vandaag afgesloten met een nieuwe test voor de toekomst namelijk 1p-lsd zegeltje van 20 microgr waarvan ik 10 microgr heb gebruikt en ik moet zeggen dat dit toch heel andere koek is dan een truffeltje.
Nu vraag ik me dus af of het wijs is dat ik komend weekend al aan de X ga of dat ik beter kan wachten, immers ook de truffel en de 1p-lsd zitten op de serotonine receptoren maar doen schijnbaar niets met de serotonine voorraad.
Wie het weet mag het zeggen want ik heb geen idee ,en bij voorbaat dank voor de tips.:)

Laatst bewerkt:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @Stratora , welkom op het forum! Ik denk niet dat je na een week nog negatieve effecten zult hebben van zo’n bescheiden microdosis. Ik heb een aantal keren de dag na een volwaardige lsd trip mdma of 6-app gebruikt en dat ging ook prima. Al had ik wel het idee dat de xtc net een tikkeltje minder heftig binnen kwam.

Lsd is in ieder geval geen aanslag op je serotonine voorraad. Belangrijkste is dat je voldoende pauze neemt tussen je mdma gebruik en Niet te hoog doseert. Maar volgens mij doe je dat al :relaxed:

Stratora

Newbie
Hallo Eik, wat deze opmerking van je betreft: " Al had ik wel het idee dat de xtc net een tikkeltje minder heftig binnen kwam." .
Moet ik zeggen dat ik denk dat je gelijk hebt. Afgelopen weekend een halfje weg gewerkt (ongeveer 100mg was wel een andere pil) en ik had ook het idee dat ik er minder lekker in kwam. Inkick was vrij smooth en overall effect was minder. Twee weken eerder ongeveer 10gr Mexicano truffel weg gewerkt dus wellicht dat dit toch effect heeft gehad op de x beleving. Over 3 maanden maar weer eens kijken maar dan zonder voorafgaand gesnoep van truffels.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hallo Eik, wat deze opmerking van je betreft: " Al had ik wel het idee dat de xtc net een tikkeltje minder heftig binnen kwam." .
Moet ik zeggen dat ik denk dat je gelijk hebt. Afgelopen weekend een halfje weg gewerkt (ongeveer 100mg was wel een andere pil) en ik had ook het idee dat ik er minder lekker in kwam. Inkick was vrij smooth en overall effect was minder.
Blijft lastig te zeggen of het ook daadwerkelijk daardoor komt. Ik heb het in ieder geval wel al vaker gehoord en zelf al meerdere keren zo ervaren. Maar het zou ook gewoon toeval kunnen zijn. De ene keer "pakt" de mdma net wat beter dan de andere keer. Bij mij is het verlies van effectiviteit wel redelijk minimaal waardoor ik het nog steeds de moeite vind om mdma te doen de dag na LSD. Ik zou het in ieder geval niet snel andersom doen. LSD in de comedown/kater van mdma lijkt me een slecht plan.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan