1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

XTC: na kristallen een pil proberen!

Discussie in 'Trip reports' gestart door Rosie, 22 jul 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Rosie

Rosie Experimenterende gebruiker

Wie: Ik, 33 jaar, 90 kg.
    Wat: 167 mg XTC
    Waar: Festival
    Wanneer: 21 juli 2019

Ik weet dat XTC reportjes niet zo leuk zijn om te lezen. Toch heb ik zin om er 1 te maken.
    Na 2 dagen 2cb wordt het XTC! (Ok 2 dagen achter elkaar 2cb was niet verstandig en doe ik ook niet meer)

Ik heb de hele dag wel wat lichte spanning. Dit wordt de 2e keer mdma. Vorige keer met kristallen, die kwamen niet op, waardoor ik teveel heb gepakt en het als een bom binnen kwam. Ik moest overgeven en ging veels te hard. Na half uur ging ik overigens perfect. En heb ik de meest geweldige avond gehad. Dit was eind maart.

Ik kijk dus eigenlijk de hele dag beetje er tegenop om xtc te pakken. Bang om te moeten overgeven. Wc's haal ik misschien wel niet. Het maalt door mijn hoofd. Einde van de middag besluit ik te gaan eten. Misschien niet slim, vlak voor het nemen. Maar ik was bang dat het toch verkeerd zou gaan op een lege maag.
    Om 16.30u eet ik mijn avondmaaltijd.

We gaan naar de tent en besluiten even te slapen. Ik slaap een half uurtje bij. Vriend van mij slaapt langer. Ik klets wat met zijn vriendin. Het is 18.00u en ik wordt enthousiast en krijg zin. Ik wil nemen. NU!
    We maken mijn vriend wakker. We willen gaahaaaan!! Zeker ook in mijn achterhoofd houdende dat het misschien wel eens 2 uur kan duren voordat ie opkomt.

18.15u
    Die vriend bijt mijn xtc in 2en. Ik wilde dat niet doen. Ik heb een groot halfje en een kleintje. Ik besluit het kleintje te pakken. Dus wat minder dan 83 mg.
    Na 15 minuten word mijn mond droog. Tja, de vorige keer liep ik ook 2 uur met een droge bek rond.

Ik krijg het koud en besluit me om te kleden. Eenmaal omgekleed ben ik onrustig. "Waar is mijn flesje? Ik ben mijn flesje kwijt! Oh hier ligt ook een flesje! Die kan ik ook meenemen! Oh hier ligt nog een flesje! Die kan ook mee!" Ik ga op mijn stoel zitten. "Oh kijk! Hier ligt mijn flesje!"

18.45u
    Op dit punt heb ik nog niet helemaal door dat ik hardstikke aan het aangaan ben. Pas als ik opsta merk ik het. Ik spring van been naar been. Mijn wangen tintelen. "Yeaaah. Ik voel me goooeeehoeeeed!!! Dit is zoveel beter"
    Mijn vriend zegt dat ik rustiger moet praten. "Ik praat rustig! Oh nee toch niet. Hahaha!"

Inmiddels zijn 2 andere vrienden ook gearriveerd. De vriendin van mijn vriend wordt ook onrustig. Ze wil gaan douchen. "Neeeee. Niet douchen! We moeten naar het festival" zeg ik al springend. Mijn vriend kalmeert me en zegt dat ze heus wel kan douchen. Ok... en ik ga weer op mijn stoel zitten.

19.00u
    En toen werd ik opeens misselijk. Ok, gewoon rustig blijven zitten. Ik zucht het weg. Het lukt een beetje. Maar ik heb nog steeds een vervelend gevoel. De vriend die gearriveerd was kijkt me aan en vraagt of hij bij mij mag zitten. Of course! Maar ik wil niet opstaan. Ik heb een laag stoeltje. Dus hij komt voor mij op de grond tussen mijn benen zitten (hij heeft kristallen op). Hij leunt achterover. En instant stroomt er geluk door me heen. Ik ben zo blij! Dit had ik nodig! Ik vouw mezelf helemaal om hem heen. Zijn warme rug tegen mijn buik. Mijn hoofd tegen het zijne. Fijn!!!!

We zitten een half uur (denk ik? Kan ook 15 minuten zijn) op deze manier. We staan op. En ik voel me geweldig. Ik ben super blij met die vriend. "Hij heeft me gered! Ik dacht dat het nooooooit meer goed zou komen."
    Mijn andere vriend vond dat wel hele zware heftige gedachten. "Is geen probleem! Die zijn nu weg! Heeft hij weggehaald!" En ik huppel naar hem toe om hem een dikke knuffel te geven voor mij redden van de verdoemenis.

19.45u
    We vertrekken met zn 3en naar het festival terrein. De andere 2 blijven nog even bij de tent.
    We gaan naar de 1e stage die we tegenkomen. Even snel dansje doen. Ik wil snel door naar de main. Daar draait de DJ die ik graag wil zien. De rest van de groep is daar ook.

Eenmaal daar moeten we even opgepikt worden. Want het staat vol. Mijn 2 vrienden willen toch ergens anders heen. Prima. Ik wacht tot ik wordt opgehaald. En dan lekker uit mijn dak gaan. Heerlijk! Tegen 21.00u krijg ik het warm. We gaan naar buiten en gaan een ijsje halen.

21.15u
    Ik ga niet zo lekker meer. Ik kijk naar de tijd en zie dat er 3 uur voorbij zijn sinds inname. Bijpakken kan dus wel. We zouden afspreken wanneer. Maar dat hebben we niet meer gedaan. Ik app mijn vriend en vraag ernaar. Hij zegt dat hij al heeft bijgepakt. Want hij ging ook niet zo hard. Ok. Ik kom eraan! (Hij had spullie bij zich)
    Oh nee. Wacht. Ik moet eerst plassen. Jaja, ik kan plassen!

21.30u
    Ik neem een kwartje. Ik was van plan om voor 3 kwartjes te gaan. Dan zit ik op 125 mg. Vond ik een heel mooie dosis. We gaan in het gras chillen. Ik voel me nog steeds niet fijn. Maar we wachten gewoon even tot het kwartje inkickt. Ik ga immers nog gewoon. Dat voel ik!

22.00u
    Ik merk niks van het kwartje en besluit toch om het andere kwartje ook te pakken. Met mezelf afgesproken dat ik max 1 hele pil zou nemen. Dus dat kan.
    Direct daarna gaan een aantal terug naar het festival. Ik ga mee!!

Ik sta op en loop met de vriendin van mijn vriend. En zij gaat echt lekker. En ze is zo mooi. Ze kijkt naar me en begint heel lief te lachen. ze vraagt of ze mooi is. Ik beaam dat en zeg dat ze zulke mooie billen heeft. Ok woeps, zei ik dat? Hihi
    Ze lacht lief en zegt dat ik zo lief ben. En bam! Ik ga weer lekker! Ik ben weer super blij! Nu heeft zij mij gered! 2 helden die avond.

De rest van de avond lekker dansjes doen. Met mensen praten en knuffelen. En eigenlijk sta ik iets te strak. Ik merk het aan mijn kaken. Ben constant met mijn kaken en tong bezig. Dat laatste kwartje was niet nodig geweest. Het opnieuw goed voelen had niks te maken met dat laatste kwartje die ik 1 minuut daarvoor had ingenomen. Goed leermoment weer :)

Mijn vriend vroeg wat ik fijner vond. De kristallen of pil. Dat kan ik moeilijk beoordelen. Met kristallen was het echt de 1e keer. En ik ging goed hard toen, en het was echt heel heel tof. Maar dat was de 1e keer. Hoor veel dat die vaak niet te evenaren is. Ik had zeker 350 mg kristallen op. Maar geen last van mijn kaken. Kon echter niet slapen 2 dagen, ik kon bijna niet eten en ik had een mega dip.

Met pil heb ik heerlijk geslapen (ok, ik heb wel melatonine gepakt). En eten is vandaag geen probleem. Geen dip nog. Maar dat kan ook morgen gebeuren. Voor mijn gevoel ging ik minder leuk. Maar als ik terug denk aan gisteren. Ik heb zo vaak geroepen dat ik blij ben, mij goed voel en dat ik zo lekker ging. Dit ook meermaals geappt naar mijn partner (die was niet mee)
    Tegen 0.00u ging het blije gevoel weg en stond ik vooral strak. Wellicht dat het daarom "lijkt" dat het minder is. Ik ben uiteindelijk pas 4.00u naar bed gegaan. Dus 4 uur zonder blij gevoel (maar wel een leuke nacht hoor)

Met de kristallen heb ik toen om 00.00u gepakt. Werkte het pas om 2.00u. En was ik om 7.00u thuis en om 7.30u lag ik in bed (en kon ik niet slapen)

Zonnetje, Rc-newbie, Pollewop en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Natozlato

Natozlato Belezen gebruiker

Ik lees altijd graag xtc tripreports! En dit was een leuke! Wat een enthousiasme haha. Fijn om te lezen dat je 2e keer goed bevallen is!
    Welk festival waren jullie?
    Bedankt voor het delen!

Rosie vindt dit leuk.
  3. Rosie

Ah dank je wel!
    Ik ben behoorlijk stuiter stuiter. En praat op 200%. Haha. Vind het lastig uit te leggen hoe ik me voel op dat moment. Maar volgens mij komt het wel over :)

Ik was op liquicity :)

Natozlato vindt dit leuk.
  4. Pollewop

Pollewop Belezen gebruiker

Altijd leuk om te lezen, dank daarvoor. Lastig te omschrijven omdat je zoveel prikkels krijgt en hyper bent. Misschien omdat je het een keer weer hebt gepakt dat je minder “euforisch” bent dan de eerste. Het wauw gevoel van de eerste keer kwam bij mij niet terug namelijk ook niet bij meer inname.
    Door je enthousiasme krijg ik weer zin om een weekendje op empathy te gaan!!!

Rosie vindt dit leuk.
  5. Rosie

Hoor van veel mensen dat de 1e keer echt mega wauw is. Dus had het ook wel verwacht hoor. Ik weet natuurlijk ook al beetje wat er ging komen.
    Maakt het niet minder leuk hoor. Heb nog steeds een mega toffe avond en nacht gehad!

Laden...
Vergelijkbare Topics - XTC kristallen pil
  1. Tipsybee
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    2.439
  2. mvematthaus
    Reacties: