XTC na longontsteking

DonGuano

Newbie
Dag,

Ik heb een maandje terug een best zware longontsteking gehad, zelfs 3 dagen in het ziekenhuis gelegen (ik had ook vochttekort in mijn nieren, daarom moest ik even het ziekenhuis in). Ik heb nog een antibioticakuur gekregen van 5 dagen voor thuis, daar ben ik al 2,5 week mee klaar. Ik heb nog een weekje moeten herstellen dus ben pas 1,5 week weer op de been, maar vrijdag heb ik een leuk feestje voor ogen waar ik eigenlijk XTC wil gebruiken. Mijn vraag is, is het veilig om dan XTC te gebruiken? Ik voel me goed, vrijwel geen last meer van mijn longen, ik kan gewoon roken zonder te hoesten of irritatie te hebben aan mijn longen, maar toch vind ik het nog een beetje eng. Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand of XTC effect heeft op de longen?

Alvast bedankt.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik heb er een dubbele longontsteking aan overgehouden een tijd terug, hoogst waarschijnlijk van teveel en lange periode feesten maar + lage weerstand Als ik jou was zou ik nog even wachtten kan geen kwaad toch? Zou mijn advies zijn tenminste :wink:
Peace

Bovenaan