Xtc na operatie

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hey!
27 februari heb ik een schaamlipcorrectie laten doen. Tis inmiddels 10 maart dus wel weer eventjes later. De wond is goed aan het genezen en ik kan eigenlijk de meeste dingen al weer doen. De hechtingen zitten er nog in en zouden na 2/3 weken oplossen. Nu wil ik aankomende zaterdag in een rustige setting xtc doen met een vriendin alleen weet niet of dit kwaad kan. De wond bloed af en toe nog maar met de dag gaat het stukken beter. Zaterdag is het precies 2 weken geleden dat de operatie is gebeurd.
Alvast bedankt voor het antwoord,
Groetjes!

Stratora

Newbie
2 weken geleden onder het mes geweest ? Heb je een algehele narcose gehad? Laat ik dit met je delen, ik heb vorig jaar Feb een ingrijpende operatie gehad en dus ook een algehele narcose en ondanks mijn wat gevorderde leeftijd lust ik zo af en toe best een snoepje. Ik heb mijn eerst Philip P pilleke pas eind Mei (2020)naar binnen gewerkt. Vergis je niet in de nawerking van een algehele narcose dat werkt nog lang na, denk aan vermoeidheid, vergeetachtigheid. Is heavy dope die narcose.
Oftewel, even wachten is misschien wel verstandiger en gezonder voor je.

Laatst bewerkt:
2 weken geleden onder het mes geweest ? Heb je een algehele narcose gehad? Laat ik dit met je delen, ik heb vorig jaar Feb een ingrijpende operatie gehad en dus ook een algehele narcose en ondanks mijn wat gevorderde leeftijd lust ik zo af en toe best een snoepje. Ik heb mijn eerst Philip P pilleke pas eind Mei naar binnen gewerkt. vergis je niet in de nawerking van een algehele narcose dat werkt nog lang na, denk aan vermoeidheid, vergeetachtigheid. Is heavy dope die narcose.
Oftewel, even wachten is misschien wel verstandiger en gezonder voor je.
Lokale verdoving, maar ik ga het zeker niet doen na de reacties hier! Eerst nog maar 6 weekjes rust pakken. Bedankt voor uw reactie :)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan