XTC na zwaar Tramadol/Wiet gebruik (& Tips)?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

DutchMike

Experimenterende gebruiker
Hallo goede mensjes,

Ik heb voor ongeveer anderhalf jaar behoorlijk wat Tramadol gebruikt (op het einde 300-400 MG).
Ook voor de afgelopen 10 jaar ook wel ongeveer 2-3 (redelijk flinke) joints praktisch per dag gerookt.

MAAR ik ben nu ongeveer een maand clean van de Tramadol,
had wel gisteren een joint gerookt, maar daarvoor OOK een maand niet,
in verband dat ik gezonder aan het leven ben/wil.

Op tijd na bed/opstaan, s'ochtends 20-25 minuten hometrainer, een fiets, op een zware stand,
gezond eten - het was wel erg moeilijk in het begin, maar het lukt me nu uiteindelijk.

Vooral het op tijd na bed gaan/opstaan (ik was wakker 20-24 uur en sliep letterlijk tussen de 12 en 20 uur),
en het stoppen met de Tramadol. Ik was makkelijk van de wiet af (desondanks dat ik er tabak bijdeed).

Nota bene, volgens de neuroloog van vorig jaar (CT-scan) waren mijn hersenen "perfect in orde, in principe",
en ook bij de medische checkup van het jaar daarvoor (61 kilo, 1.72 meter) was "perfect gezond".

Maar nu dus de vraag/vragen (de eerste is het belangrijkst):
● Kan ik volgende week "veilig" XTC toenemen na al dat zware Tramadol misbruik? (Maand clean)
● Wiet gebruik van het verleden zou geen verschil moeten maken?
● Zou ik wiet roken tijdens of NA de trip? (als ik te energiek tijdens de trip ben lijkt wiet me een goed idee)
● Kan ik eenmalig lorazepam veilig nemen als ik s'avonds naar bed ga? (de XTC neem ik in de ochtend/middag)
● Had volgende week een antibiotica kuur gehad, zou erdoor een reden zijn om geen XTC toe te nemen?
● Normaal eet ik stevig voordat ik XTC neem, maar wat zou het beste zijn om te eten en hoelang te wachten?

En dat was het zowel, zolang de eerste vraag maar beantwoordt wordt ben ik wel tevreden :innocent:

Vriendelijke groetjes,
Mike

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan