XTC nasleep

lebby

Newbie
Hoi,

Ik maak me een beetje zorgen en hoor graag jullie reactie op het volgende:

Ik heb afgelopen week vrijdag (dus dik n week geleden) te veel XTC gebruikt (2 pillen en ik weeg maar 54 kg) en er ook nog bij gedronken (slecht ik weet). Nu werd ik sws de volgende ochtend wakker met knallende koppijn maar een week later heb ik er nog steeds last van.

Begin van de week had ik ook last van duizeligheid maar dat is nu gelukkig weg. Nu heb ik vooral last van spanningshoofdpijn, terwijl ik eigenlijk nooit last heb van hoofdpijn. Daarbij ook een beetje een gevoel van derealisatie maar volgens mij komt dat meer omdat ik een beetje in paniek raak vanwege die vreemde hoofdpijn die ik heb. Dan ga ik te veel nadenken, krijg hartkloppingen ed. Weet iemand waardoor die hoofdpijn komt? En hoe lang dit kan aanhouden?! Heb ik gewoon last van een hele lange XTC nasleep??? Ben bang dat ik blijvende schade heb aangericht en dat ik nu altijd die hoofdpijn hou!!

Graag hoor ik was jullie hiervan denken.... :confused:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb hier geen ervaring mee echt, maar denk dat mdma niets is voor hoy, ik kan persoonlijk weer helemaal niet tegen speed word daar letterlijk ziek van na x aantal uur. Denk dat iedereen zo wel een stof heeft, ook ghb werkt niet (op de goede manier) bij mij.

Ben bang dat ik blijvende schade heb aangericht en dat ik nu altijd die hoofdpijn hou!!

Zou als ik jou was even naar je huisarts, die heeft geheimhoudingsplicht mocht je dat tegenhouden anders. Heb je meer zekerheid, uitleg.

Beterschap!

fly--

Bewuste gebruiker
Ik had vorige week dinsdag ook een beetje teveel gehad.
Zo erg dat ik die hele dag [had vanaf 7uur 's ochtends niks gehad] nog strak stond, grote pupillen alles. En toen donderdagavond begon het pas iets beter te gaan en eigenlijk sinds vrijdagavond'/zaterdag voel ik me weer een beetje normaal. Weet alleen niet precies hoeveel ik heb gehad, want heb ook alles door elkaar gehad.

Maar het kan dus wel, ik denk wel als je nog meer heb gehad als mij dat het dan wel een week kan duren. Al vind ik een week best wel lang, heb dat zelf gelukkig nooit gehad.

Sterkte :') !

minikoert

Newbie
Hey..!
Ik merk zelf dat ik ook een paar dagen nadat ik iets heb gebruikt niet normaal ben.. erg moe en warrig.. Dit waren kleine hoeveelheden, dus ik denk dat er bij een (te) grote hoeveelheid Ihelemaal een nasleepje aan hangt :wink:
In het geval van een week hoofdpijn zou ik ook maar eens langs de huisarts gaan :wink:

Grtz..

Bovenaan