XTC op bed

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

TeeJay

Newbie
Hallo,

Wat is jullie ervaring met XTC (of MDMA) gebruiken terwijl je alleen thuis bent en op bed ligt?

Ik heb namelijk een paar snoepjes liggen.
Morgen heb ik al weekend
Ook ben ik alleen thuis zonder verantwooordelijkheden
Ik heb wel zin om te gebruiken

Gewoon doen?
Of beter niet? (Wegens stemmingswisselingen ofzo)

TeeJay

Newbie
Laat t inderdaad gewoon liggen, want mezelf kennende ga ik me toch vervelen

Thanks en veel scroll plezier!

KropSla

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik vind het sociale aspect van X wel echt één van de leukste dingen aan de drug. Alleen gebruiken lijkt mij zelf dus echt zonde.

De Dunne

Badass junkie
Ik vind het sociale aspect van X wel echt één van de leukste dingen aan de drug. Alleen gebruiken lijkt mij zelf dus echt zonde.
Nee hoor, het is echt wel leuk op een lage dosering. Het zal pp verschillen maar ik hoor het vaker. Op bed is dan weer niet wat denk maar lekker muziek of spel,etjes doen wel.

Laatst bewerkt:

KropSla

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik kan me er echt niets bij voorstellen maar misschien dan toch maar eens een kans geven!

TeeJay

Newbie
Nee hoor, het is echt wel leuk op een lage dosering. Het zal pp verschillen maar ik hoor het vaker. Op bed is dan weer niet wat denk maar lekker muziek of spel,etjes doen wel.
Ik denk ook al wel dat het leuk zou zijn qua ervaring, een beetje spacend op bed.
Maar het risico dat ik me alleen ga voelen en me daardoor kut ga voelen of dat ik allerlei mensen ga appen door de behoefte aan communicatie..

PsyTekZ

Badass junkie
Tripreporter
Als je op je eentje zonder drugs het best gezellig kan maken dan kan je dat ook wel met mdma hoor. En als je het benauwd heb om met niemand te kunnen praten/appen licht een vriend(in) in over wat je wil doen en of deze eventueel wil paraat staan voor wat appjes. Wat muziek, gezellige thuiskledij, knus maken in de ruimte waar je gaat gebruiken, wat verduisteren,...

Wat me wel opvalt mensen met wat meer levenservaring (lees ouder) en innerlijke rust kunnen alleen mdma makkelijker verdragen dan bv een jonger energiek iemand die smacht naar sociaal contact, ontwikkeling, openleven,.. meningen?

acht.zes

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Pff. Vroeger toen ik nog thuis woonde eind van de nacht terugkomen van een feestje en dan op bed naar t plafond staren, ik krijg er nog de rillingen van als ik daar aan terug denk.

Een duidelijk nee dus.

Revolutionair

Bewuste gebruiker
Als je een dosis neemt waarvan je niet meer recht kan kijken word dat inderdaad moeilijk.
Met mdma op wil ik gezellig kletsen en knuffelen.
En wil mijn telefoon helemaal niet zien.
Vind de telefoon vaak een stoorzender als ik op de m ben.
Vaak al geklooi met muziek via de computer met bluetooth..
Gooit ie hem er ineens af, misschien wel een bekend verhaal voor vele.
Geklooi met techniek is niks voor mij met een m op.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Juist, je kan wel thuis heel chill doen, maar wel met iemand erbij. Leuker, fijn om te praten of samen tv te kijken, lachen, diepgaande gesprekken of juist niets en alleen maar elkaar checken of je ok gaat.
Vooral dat laatste, is het niet belangrijk dat er dan iemand bij je is? Stel het gaat mis..?

Vind dit stofje nu echt niet leuk om alleen te doen, ga ik me vervelen, uren tv kijken op herhaling, me ergeren aan mijn telefoon en weet ik wat. Plafonddienst alleen, man man man wat een ergernis.

Een dikke vette nee voor mij dus!

De Dunne

Badass junkie
Wat me wel opvalt mensen met wat meer levenservaring (lees ouder) en innerlijke rust kunnen alleen mdma makkelijker verdragen dan bv een jonger energiek iemand die smacht naar sociaal contact, ontwikkeling, openleven,.. meningen?
Ik denk dat je hier een goed punt hebt!
Of jongere mensen weten het ECHTE mdma gevoel niet te herkennen of waarderen? Willen alleen op feestjes hard gaan?

Laatst bewerkt:

stomme eend

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je hier een goed punt hebt!
Of jongere mensen weten het ECHTE mdma gevoel niet te herkennen of waarderen? Willen alleen op feestjes hard gaan?
Het ECHTE mdma gevoel?? Dat gevoel dat alleen oude knarren kennen? Wat een rare gedachte :shrugwoman:

Zou het heel misschien kunnen dat dat gewoon nogal persoonlijk ligt wat voor jou de ideale omstandigheden zijn voor m, en wat het ECHTE mdma gevoel Is?

Ik ben ook oud :) en toch moet ik er niet aan denken m te nemen op een andere setting dan daar waar ik omringd ben met 'gelijkgestemden' ( voor dat moment). Ik hou gewoon ontzettend van dat sociale aspect, van weer even kinderlijk kunnen spelen met mensen die je net ontmoet hebt. Dansje, spelletje, lollietje uitdelen. Loving it.

Ook wel eens m thuis en in de natuur gehad, kon ik niks mee. Miste in de natuur het mooie van paddo's ( vond alles écht lelijk zelfs), thuis miste ik echt de interactie met anderen.

Revolutionair

Bewuste gebruiker
Mdma is gebruikt in therapie vroeger zodat iemand open werd en meer ging vertellen.
Dus ja een jonger iemand heeft zeker iemand nodig om tegen te kletsten.
Als je dat een paar keer hebt gehad dan zal de behoefde niet meer zo groot zijn als het bdgin.
Maar wees nou gewoon eerlijk mdma is geen drugs om alleen te gebruiken.
Daar hoeft toch voor de rest geen uitleg bij dat snapt iemand die mdma heeft gebruikt best wel.

PsyTekZ

Badass junkie
Tripreporter
Maar wees nou gewoon eerlijk mdma is geen drugs om alleen te gebruiken.
Daar hoeft toch voor de rest geen uitleg bij dat snapt iemand die mdma heeft gebruikt best wel.
Zijn hier meerdere leden op het forum die mdma zeker al gebruikt hebben en het alleen kunnen apprecieren maar daar hoef je verder geen uitleg over :grin:

Revolutionair

Bewuste gebruiker
Zijn hier meerdere leden op het forum die mdma zeker al gebruikt hebben en het alleen kunnen apprecieren maar daar hoef je verder geen uitleg over :grin:
Ook een goede comeback.
Misschien wel leuk om er een poll van te maken en te zien hoe de stmming uitpakt.

TeeJay

Newbie
Ik dacht ik ga t eens uitproberen,
Woon ondertussen op mezelf,
Heb in m'n slaapkamer zo'n RGB disco achtige lamp staan en muziekje op,

maar merk dat ik constant me mobiel erbij pak en me dan erger aan dit ding.

Xtc is dus niet de drugs voor mij wanneer ik alleen ben

Ketamine daar in tegen gaat er in als een maagd in Mia Khalifa

Chillax

Belezen gebruiker
Ik denk dat MDMA best leuk is alleen, maar het gewoon niet zo goed tot z'n recht komt dan wanneer je het met een gezelschap doet. Aangezien het onverstandig is om vaker dan iedere ~3 maanden te gebruiken, vond ik dat zonde.

Als je in je eentje wilt genieten kun je denk ik beter een meer introverte drug nemen zoals cannabis of lsd.

Neo-Shulginist

Bewuste gebruiker
Ik heb wel eens MDMA gedaan in mijn eentje, maar ik vond het verschrikkelijk. Ik had heel erg behoefte aan contact en knuffels en liefdevolle uitingen maar er was niemand om dat mee te delen. Ik ben wat heen en weer gaan whatsappen, maar veel mensen reageerden niet toen. De volgende dag bleken mijn berichtjes ineens een tikkeltje ongemakkelijk.

Ik had er die avond al spijt van, en de dagen erna nog meer toen de dip er nog overheen kwam.

TeeJay

Newbie
Ik heb wel eens MDMA gedaan in mijn eentje, maar ik vond het verschrikkelijk. Ik had heel erg behoefte aan contact en knuffels en liefdevolle uitingen maar er was niemand om dat mee te delen. Ik ben wat heen en weer gaan whatsappen, maar veel mensen reageerden niet toen. De volgende dag bleken mijn berichtjes ineens een tikkeltje ongemakkelijk.

Ik had er die avond al spijt van, en de dagen erna nog meer toen de dip er nog overheen kwam.
Herkenbaarrr

Bovenaan