XTC op festival

owl

Newbie
Hoi iedereen

Ik ga met een heleboel vrienden mee naar een festival van 5 dagen volgende zomer. Ik zou daar graag XTC willen gebruiken.

Ik heb al twee keer XTC gebruikt. De eerste keer was een topervaring, de tweede keer was op Awakenings en die ervaring was ook wel leuk. Niet zo super leuk als de eerste, maar wel nog altijd leuk.

Ik heb al bij andere vrienden gezien dat zij op een festival van 2 dagen, ook twee dagen dus pilletjes slikten. Ik weet dat je tussen elk gebruik 3 maanden moet tussenlaten, zodat je hersenen kunnen bekomen. Maar zou je het gebruik, verspreid over 2 dagen, kunnen tellen als één gebruik? Of zijn twee dagen na elkaar al echt te veel? Better safe than sorry :)

Niet doen, daarmee kun je je hersenen goed om zeep helpen. Op het moment dat je moet herstellen geef je je hersenen nog extra klap. Op meerdaagse festivals kun je beter de leukste dag uitkiezen om aan de x te gaan. De andere dag gewoon drinken of een andere soort drugs doen.

owl

Newbie
AltAccount zei:
Niet doen, daarmee kun je je hersenen goed om zeep helpen. Op het moment dat je moet herstellen geef je je hersenen nog extra klap. Op meerdaagse festivals kun je beter de leukste dag uitkiezen om aan de x te gaan. De andere dag gewoon drinken of een andere soort drugs doen.

Bedankt! Ik had je reactie nog niet gezien. Lijkt mij inderdaad het verstandigste, maar ik wou gewoon even checken.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
owl zei:
ZERO- zei:
Ik zou het niet doen. Tweede dag is kut.
Exceptional Insight zei:
Alleen de tweede dag doen. Anders is het kut.

*confused*

Dus ofwel helemaal niet doen, ofwel enkel de tweede dag?
Twee dagen achter elkaar is kut. Dus als je het wilt doen, doe je het één van die dagen. En als je het de eerste dag doet, is de tweede dag kut. Dus doe je het de tweede dag.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Zou het inderdaad maar op een enkele dag houden, als je meerdere dagen MDMA gebruikt zal het op een gegeven moment z'n magie verliezen en bereik je niks mee behalve er als een zombie bij te lopen. Ohja, en het is schadelijk voor je hersenen enzo.

Wat EI zegt, neem het op het moment dat je de dagen erna kan uitrusten (dus als je het op de eerste dag neemt zal je de rest van het festival nog wel eens moe/down kunnen zijn, vandaar dat er wordt aangeraden het op de laatste dag te doen).

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Exceptional Insight zei:
Twee dagen achter elkaar is kut. Dus als je het wilt doen, doe je het één van die dagen. En als je het de eerste dag doet, is de tweede dag kut. Dus doe je het de tweede dag.
Precies dit.

Bovenaan