• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Tripreport v/d Maand XTC op Qapital

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Waar? Qapitale (Rawstyle festival)
Wanneer? 31 maart/ 1 april
Tijd van inname: 23:00
Hoeveelheid: kwartje, bij elkaar 1snoepie

Super, eindelijk is het tijd voor Qapital! Mijn laatste hardstyle feestje was toen al weer 3 maanden geleden, dus ik had er ontzettend veel zin in.

Al de hele dag was ik bezig met Qapital, leuk aankleden, leuke make up en gaan. Eenmaal in de partybus naar Qapital zat de sfeer er goed in. Wij hadden de snoepies bij ons en ik stelden voor om het om 23:00 in te nemen, de bus zou er om 23:20 zijn, dus hij kon lekker inwerken.

23:00 XTX'tje

Zo het snoepje zit tussen onze kiesen. Nu nog lekker van de mensen genieten en relaxen tot dat het inkicken begint. De bus was sneller ter plaatse dan gedacht dus wij stapte met z'n allen uit, het was iets meer dan 10min lopen naar Ziggo Dome waar het feest zich bevindt.

Tot mij grote verbazing kickte hij ontzettend hard in. Echt alsof ik een klap op m'n kop kreeg. Als ik stil stond in de rij werd ik best wel chagrijnig, ik kon niet stil op m'n poten staan en moest en zou bewegen. Het duurde uren voor mijn gevoel. Ik hoorde geroezemoes over mij achter me ; zooo zij gaat al lekker ze kan, nu al niet eens meer op de benen stilstaan... Dat hoorde ik zei ik! Lachen dat ze deden en ik had vriendjes gemaakt :tongueout:. We stonden bij de controle posts om, ze wilde in m'n tasje kijken. Ik zei hard: oh joh, ik heb HELEMAAL niets te verbergen! Die gast kon er wel om lachen en liet mij er door, zonder te controleren, oké thanks!! 'Even snel de muntjes kopen' ook dat duurde lang, iemand ging trollen en zei tegen ons dat er geen kluisjes meer waren, maar als je wel een kluisje wilt moet je er geld in stoppen. Wij zoeken en zoeken naar de muntinworp ding, we gaven het op dus we dumpte de jassen en tassen, bij de jassendrop point. Dat kan natuurlijk ook.

Zweven en beven

Die bodyload! De eerste setjes waren van wat rustigere artiesten, lekker hoor, niet echt onze smaak voor op een feestje. Maar niet erg, we waren er eindelijk! Wat een geluid, wat een feeling.

Ik had rete zit in een peuk en stak die op. BOEM!!!!! ik ging hard, hard, hard niet normaal! Altijd als ik een peuk rook ga ik effe heerlijk hard, of ik sluit mijn ogen en voel die warmte van muziek. De muziek draagt mij in een geheel andere dimensie, had ik nou close eyes visuals? Nee, nee, dat kan toch niet?!

M'n heerlijke peuk was op en Deetox draaide, wij wilde pauze. Ik Zweefden over de vloer zoekend naar de wc. Ik ging maar even proberen te plassen, alhoewel dat mij nooit zou lukken, dacht ik. Maar wat denk je, het lukte. Ik kwam met mijn blije kop uit de wc, zonder dat ik mijn poes had afgeveegd. Tja, helemaal vergeten, ik was gewoon zo blij. Iemand riep: "zo meid wat kijk je blij, is het gelukt het plassen?" Naaa jaaa zeeeker weten!.
Met pretbekkie vertelde ik het tegen mijn vent, raad is, hij ook!

We kochten wat fruit, om lekker te eten en wat drinken. We ging een plekje zoeken, Oho die trap, het lukt mij nog net ik viel er bijna af last van mijn evenwicht.

Volgens mijn vriend ging ik super hard op watermeloen, ik sabbelde en at miniscule stukjes en smakte ontzettend hard, mensen keken en het was geweldig. Ananas is goor, dat is zout/zuur, toen ik die kreeg was ik weer wakker.

We gingen weer terug, maar het traplopen lukte niet. Ik denk dat ik er 3 min over heb gedaan. Dus ik werd even geholpen en zocht daar steun aan.

Wij appte onze vrienden die we daar zouden meeten.

Bijnemen

Het ging ging uitwerken na mijn piek, ik nam bij.
Mijn vriend ging niet zo lekker, hij kon er even niet inkomen. Zachte setjes, we wilde knallen, niet zachtjes stampen. Ik letten ontzettend veel op hem, gaat het wel goed, is het wel oké. Ik voelde me ook niet zo chill. Als iemand niet lekker ga van mijn vrienden, ga ik dat ook niet, het belangrijkste dat iedereen het naar zijn zin heeft. Vriendin L kwam en gaf mij een knuffel. Als snel voelde ik me beter.
Ik stak weer een sigaret op en voelde mij weer stukken beter. Ook deelde ik glitters uit veel meiden wilde dat ook. Mijn vriend ging ook weer lekker.

Zelf vind ik het zo leuk om te filmen toen ik weer zo'n lekkere melige bui had. Dat filmpje heb ik nog, wil ik ontzettend graag delen, maar m'n hoofd staat er op. Geweldig die ogen, die grijns van hier tot Tokio en die gekke bekken. Al snel had ik vriendjes gemaakt en die gingen ook ontzettend lekker. Ook op het filmpje!

Niet normaal, ik kwam een gast tegen met een fuxking aardappel, daar moest ik mee op te foto. Wij vragen ons nog steeds af , what the hell, doet hij met een fucking aardappel!!!

Eindelijk stampen,

De muziek was heerlijk hard, de bass, de artiesten die wij geweldig vinden. Die setjes ontzettend! Ook was het bijnemen tijd. Ik besloot om iets meer te nemen.

Na een lange wandeling naar de bar is het gelukt, Lekker bijgenomen. Inkakken, is bijpakken!!

Na weer een reuze gezellige wandeling terug naar onze plaats, werd in aangeraakr waar ik niet aangeraakt wilde worden. Er liep een gast lang die greep mijn poes. Ontzettend verdrietig was ik, ik wist niet wat ik moest doen. Dus vertelde ik dit tegen mijn vriend, hij ging best hard. Dus gaf mij een heerlijke knuffel en ik vergat het al snel. Als ik geen uilenogen had, had ik hem echt een stomp verkocht. Nu op een of andere manier lukte het niet. Ook pakte ik weer een peuk.

Einde feest

Mijn lieve vriendjes gedag gezegd want het feest was afgelopen. ook na een dikke nacht, had ik nog even iets bijgenomen voor in de bus. Ik neem altijd even iets bij, iets minder dan één kwartje. Want als ik in slaapval in de bus word ik misselijk. Afteren is natuurlijk altijd best, mijn vriend stond ook strak.
De meeste partypeople zaten al brak in de bus of zaten lekker te ouwehoeren. Gezellig!!!

Na dik 2 uur reizen waren we weer thuis. Nog even langs de AH, blijkbaar keek ik heel agressief. Want ik werd aangekeken.

Want een dik feest, bijna weer! Supersized kingsday.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Leuk beschreven ervaring! Jammer van die gast dat 'ie niet met zijn poten van je af kon blijven.

Ik kwam met mijn blije kop uit de wc, zonder dat ik mijn poes had afgeveegd. Tja, helemaal vergeten, ik was gewoon zo blij.
:flushed: Tooooo much info alert. Moerasgevoel much? :tearsofjoy:

Niet normaal, ik kwam een gast tegen met een fuxking aardappel, daar moest ik mee op te foto. Wij vragen ons nog steeds af , what the hell, doet hij met een fucking aardappel!!!
:tearsofjoy::tearsofjoy: Heb je het niet gevraagd? Bij een trance feest waar ik was, liep een meisje dat iedereen een hi5 ging geven, maar dan ook echt iedereen. Ze zei niets stak alleen hand op. Vrijwel iedereen deed het, waren er maar een paar die niet snapte wat ze nou wilde... ^_^

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Leuk beschreven ervaring! Jammer van die gast dat 'ie niet met zijn poten van je af kon blijven.

Dat was zeker klote

:flushed: Tooooo much info alert. Moerasgevoel much? :tearsofjoy:

Ja precies dat!!! Hahahah

:tearsofjoy::tearsofjoy: Heb je het niet gevraagd? Bij een trance feest waar ik was, liep een meisje dat iedereen een hi5 ging geven, maar dan ook echt iedereen. Ze zei niets stak alleen hand op. Vrijwel iedereen deed het, waren er maar een paar die niet snapte wat ze nou wilde... ^_^

Naja, hij stond ook rete, rete strak... Dus veel kwam er niet uit z'n mond.

*Mod knip, op verzoek topic starter foto verwijderd.

Laatst bewerkt door een moderator:

stomme eend

Bewuste gebruiker
Als je de aardappeljongen niet persoonlijk kende, is het misschien niet zo sympathiek hem met zijn feestgezicht ( en zijn aardappel) op internet te zetten?

Verder klinkt het alsof je een heel leuk feest hebt gehad! Op die knurft na dan die zijn poten niet thuis kon houden.

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Als je de aardappeljongen niet persoonlijk kende, is het misschien niet zo sympathiek hem met zijn feestgezicht ( en zijn aardappel) op internet te zetten?

Verder klinkt het alsof je een heel leuk feest hebt gehad! Op die knurft na dan die zijn poten niet thuis kon houden.

Ja, daar heb ik niet over na gedacht!! Ik verwijder hem :tongueout:

Bas

Wijs gebruiker
Vraag me af hoe hij die aardappel naar binnen heeft weten te krijgen. De vraag waarom hij die heeft is gewoon; omdat het kan.

Hopelijk ga ik Qapital volgend jaar. De nummers die gedraaid werden door Malice en Rebelion waren echt dik. :hearteyes:

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Die waren zeker dik! Vooral Malice Brutalized, die word nog gereleased :wink:

Er werd patat verkocht, dus ik denk zooo.. hahah.

Lachen joh, misschien neem ik bij supersized een oranje paprika Mee hahahah.

Auraz

Belezen gebruiker
Sfeer zat er er goed in, beetje rare beats af en toe, vanaf 5.00 was het lekker knallen. Leuk reportje en tof dat je hem ff deelde.

Auraz

Belezen gebruiker
Oh ja voor de geïnteresseerden.

Ik had een Philip Plein pil, tussen de 240/260 mg
Ondertussen alweer een beetje bijgekomen? Wanneer is je volgende feest?

Ik heb na een feestje altijd wel een ritueel die standaard is, schoon bed, warme douche, kopje thee bij thuiskomst, vitamine (detox) pil en wat te eten (dit varieert), meestal lukt het me niet om erna in slaap te vallen dus stel ik hem altijd uit naar de avond en dan vroeg naar mn bedje.

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ondertussen alweer een beetje bijgekomen? Wanneer is je volgende feest?

Ik heb na een feestje altijd wel een ritueel die standaard is, schoon bed, warme douche, kopje thee bij thuiskomst, vitamine (detox) pil en wat te eten (dit varieert), meestal lukt het me niet om erna in slaap te vallen dus stel ik hem altijd uit naar de avond en dan vroeg naar mn bedje.

Zeker bijgekomen, ik had vreemd genoeg heel weinig last van een dip. Alleen maar fijn natuurlijk!

Ik had na straf werk festival een hele afschuwelijke dip, gek dat dat zo kan verschillen hè?!

Als ik thuis kom, eet ik wat (met moeite) daarna douchen met mijn vriend dat altijd! Voelt heerlijk en veilig en genieten nog even na van elkaar 0:) dan hoppa naar bed zetten de wekker 5 uur later, chillen we nog na in bed :wink:.

Mijn volgende festival is op Koningsdag :) En oh ja dat feest is 12 uur lang, hoe werkt het met xtc om dat zo lang vol te houden :tongueout:

Bas

Wijs gebruiker
Met alleen XTC ga je dit niet redden. Bij mij treed de vaagheid en de coming down van XTC na 2,5 uur op. Dat is inclusief de tijd van inname, dus het wachten op de werking. Die vaagheid op een festival nekt mij, op een after vind ik het daarentegen wel weer aangenaam.

Mocht je willen combineren om die 12 uur lang vol te houden, gebruik speed. Maar dan wel als laatste. Geniet eerst van XTC en daarna van de speed om wakker te blijven. Als je die vaagheid aangenaam vind, red je dit makkelijk. Grote kans dat je ook nog plafonddienst hebt, haha.

Maar let wel op de tijd van inname, speed direct na het hoogtepunt van XTC kan verkeerd vallen op de maag. Van speed kan je misselijk worden, zelfde geldt voor al die XTC in je maag. Dus wacht eventjes voor je een nakkie neemt, voor de zekerheid uiteraard. Hoeft niet, want je kan je er gewoon beter door voelen.

Edit: speed overheerst snel, dus als je als laatste XTC gaat nemen, zal je bijna niets voelen van de XTC en dat is eigenlijk best wel zonde. En van speed kan je misselijk worden, speed bijnemen kan dit erger maken of juist verhelpen. Dus hou goed in de gaten hoeveel je gebruikt omdat je in het algemeen snel wilt bijnemen. (terwijl het hoe dan ook zeker een halve dag werkt)

Auraz

Belezen gebruiker
Zeker bijgekomen, ik had vreemd genoeg heel weinig last van een dip. Alleen maar fijn natuurlijk!

Ik had na straf werk festival een hele afschuwelijke dip, gek dat dat zo kan verschillen hè?!

Als ik thuis kom, eet ik wat (met moeite) daarna douchen met mijn vriend dat altijd! Voelt heerlijk en veilig en genieten nog even na van elkaar 0:) dan hoppa naar bed zetten de wekker 5 uur later, chillen we nog na in bed :wink:.

Mijn volgende festival is op Koningsdag :) En oh ja dat feest is 12 uur lang, hoe werkt het met xtc om dat zo lang vol te houden :tongueout:
Oh kijk aan, das helemaal heerlijk idd dat je heel weinig last had van een dip, maakt het totaalplaatje aan de herinnering wat meer completer met een warm zonnestraaltje zeg maar.

Setting is ook hier belangrijk denk ik, net als wiet kan dit invloed hebben. Goed geslapen, mentaal happy de peppie, en fysiek goed uitgerust, alles kunnen loslaten etc.. ook hierin geloof ik in oefening baart kunst.. of nouja kunst.. ervaring komt met de jaren.. zegt men dan he..

Koningsdag? Nice! Blijf wel voldoende drinken (en dan bedoel ik geen alcohol haha!).. en op de dag wat eten.. ook al krijg je het niet weg, ik heb sinds een jaar pas geleerd dat zo'n snack een investering in je energie niveau is, en ik vooral bij de laatste set nog ff los kan gaan dus.

Sowieso have fun alvast!

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Met alleen XTC ga je dit niet redden. Bij mij treed de vaagheid en de coming down van XTC na 2,5 uur op. Dat is inclusief de tijd van inname, dus het wachten op de werking. Die vaagheid op een festival nekt mij, op een after vind ik het daarentegen wel weer aangenaam.

Mocht je willen combineren om die 12 uur lang vol te houden, gebruik speed. Maar dan wel als laatste. Geniet eerst van XTC en daarna van de speed om wakker te blijven. Als je die vaagheid aangenaam vind, red je dit makkelijk. Grote kans dat je ook nog plafonddienst hebt, haha.

Maar let wel op de tijd van inname, speed direct na het hoogtepunt van XTC kan verkeerd vallen op de maag. Van speed kan je misselijk worden, zelfde geldt voor al die XTC in je maag. Dus wacht eventjes voor je een nakkie neemt, voor de zekerheid uiteraard. Hoeft niet, want je kan je er gewoon beter door voelen.

Edit: speed overheerst snel, dus als je als laatste XTC gaat nemen, zal je bijna niets voelen van de XTC en dat is eigenlijk best wel zonde. En van speed kan je misselijk worden, speed bijnemen kan dit erger maken of juist verhelpen. Dus hou goed in de gaten hoeveel je gebruikt omdat je in het algemeen snel wilt bijnemen. (terwijl het hoe dan ook zeker een halve dag werkt)
Thanks zeker goed om te onthouden, misschien ga ik dan dat wel combineren. Hoelang moet er ook ongeveer tussen zitten xtc en speed

Bas

Wijs gebruiker
Thanks zeker goed om te onthouden, misschien ga ik dan dat wel combineren. Hoelang moet er ook ongeveer tussen zitten xtc en speed
Is wel lastig te zeggen natuurlijk. Als de XTC werkt is het tijdsbesef echt waardeloos, haha. Je moet wel echt goed in de gaten houden (of met iemand anders) hoelang de trip etc allemaal duurt. Om het simpel te houden, het gevoel van wanneer de XTC echt inkickt, als dat gevoel helemaal weg is en je je 'nuchter' voelt, op dat moment speed nemen. Zolang je je op dat moment ook echt goed voelt. Dus geen bijwerkingen van die XTC, etc. Ik zou daarom ook niet XTC bijnemen, de werking is sowieso al bijna 0,0 met bijnemen. Het zal alleen maar slechter werken op je maag wanneer je overgaat aan de speed.

Wat Auraz trouwens zegt, probeer misschien wat te eten wanneer je overgaat aan de speed. Iets eten is altijd goed natuurlijk tijdens drugsgebruik, al lukt het niet en gaat er maar 1 hap naar binnen, eten = eten. En dit zorgt er ook voor dat de tijd wat voorbij gaat, heb je minder kans dat je te snel overgaat aan de pep, haha.

En nu ga ik even over op het serieuze advies (om je er toch even aan te herinneren ^^); speed heeft een lange werkingsduur, maar desondanks heb je snelle cravings om bij te nemen. Samen met XTC heeft dit wel grote invloed op je lichaam (en ook op de dip). Doe het rustig aan met pep, bestel gewoon 2 gram of het liefst 1 gram en laat dit deze week alvast testen (dit ga ik deze week ook al doen(voor het eerst pep testen trololol))

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Is wel lastig te zeggen natuurlijk. Als de XTC werkt is het tijdsbesef echt waardeloos, haha. Je moet wel echt goed in de gaten houden (of met iemand anders) hoelang de trip etc allemaal duurt. Om het simpel te houden, het gevoel van wanneer de XTC echt inkickt, als dat gevoel helemaal weg is en je je 'nuchter' voelt, op dat moment speed nemen. Zolang je je op dat moment ook echt goed voelt. Dus geen bijwerkingen van die XTC, etc. Ik zou daarom ook niet XTC bijnemen, de werking is sowieso al bijna 0,0 met bijnemen. Het zal alleen maar slechter werken op je maag wanneer je overgaat aan de speed.

Wat Auraz trouwens zegt, probeer misschien wat te eten wanneer je overgaat aan de speed. Iets eten is altijd goed natuurlijk tijdens drugsgebruik, al lukt het niet en gaat er maar 1 hap naar binnen, eten = eten. En dit zorgt er ook voor dat de tijd wat voorbij gaat, heb je minder kans dat je te snel overgaat aan de pep, haha.

En nu ga ik even over op het serieuze advies (om je er toch even aan te herinneren ^^); speed heeft een lange werkingsduur, maar desondanks heb je snelle cravings om bij te nemen. Samen met XTC heeft dit wel grote invloed op je lichaam (en ook op de dip). Doe het rustig aan met pep, bestel gewoon 2 gram of het liefst 1 gram en laat dit deze week alvast testen (dit ga ik deze week ook al doen(voor het eerst pep testen trololol))
Nicee thanks voor de uitleg! Ik dacht dat jij al aan de pep zat, wat was dat anders?:tongueout: ben benieuwd wat voor gevoel het geeft die pep :tongueout:

Bas

Wijs gebruiker
Oppeppend gevoel uiteraard. En naar mijn mening ook zeker wat euforie zoals bij XTC, maar dan wat minder. Je bent gewoon helder en alert en alles lijkt mooier, je bent dus niet waus zoals bij XTC. Verder heb je gewoon energie voor 100, een afterparty na een afterparty na een afterparty is gewoon prima te doen, al is het niet aan te raden, haha. Tintelingen in je kaak en lichaam komt ook zeker voor, bij grote hoeveelheden helemaal. Maar dan ga je langzaam aan wel echt vaag worden. Je merkt ook makkelijk wanneer je genoeg op hebt. :tongueout:

SneeuwSnuiver

Bewuste gebruiker
Ik krijg die lekkere warme tintelingen altijd vooral over mijn hoofd:hearteyes:
Als ik ze niet voel weet ik dat ik niet hard genoeg ga en dan snuif ik bij:nose2::blushing:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan