XTC samen met GHB ??

Zone010

Newbie
Wat doet dat? Het schijnt werkelijk fantastisch te zijn.. :rockband: Maarre, welke volgorde wordt aangeraden? Eerst de X en na dat 'hoogtepuntje' de GHB erachter aan, of juist andersom? En als je nog van plan bent om de piemel uit de broek te halen zeg maar, wat dan...? :flushed: Is dat net zo'n succesverhaal als dat je alleen GHB op hebt? :mrgreen:

Thankzz!!

Robdebob

Bewuste gebruiker
Een gtje als je mdma begint uit te werken is errug fijn. Je wordt er net iets vrolijker van maar niet moe ofzo

angel-devil

Experimenterende gebruiker
super combi
!!!

Eerst snoepje.. daarna als het snoepje begint te werken neem ik meestal al een gtje erbij.. 30 min na de kick
van snoepje krijg ik de flow van gtje.. dan heb je de van de kaart gevoel. plus net dat ene extra love feeling
..

maar pas wel op.. sommige kunnen niet tegen deze combi en gaan (f)out!!!

Als jij van plan bent om sex te hebben (neem aan dat je dat bedoelt en niet hem eruit halen om te pissen
) dan zou je er geen moeite mee moeten hebben.. mijn ervaring met jongens met snoepjes en g.. is altijd prima gegaan.. soms als er net iets teveel werd gebruikt dan moet het klaarkomen wel vanuit je kleine teen komen

Xtc Bob

Belezen gebruiker
Verspilling
de g heft de mdma gewoon op dus zeker nie direckt na de pil de ghb afgooie als je X uitgewerkt is kan je het afgooie maar anders heb ge niks aan je X gehad

angel-devil

Experimenterende gebruiker
heb er anders altijd goede ervaringen mee gehad.. en 't snoepje blijft gewoon werken.. en de g ook.. .. als daarna de feeling weggaat.. neem ik gewoon weer een snoepje. en 30min erna weer een gtje.. zo kom ik de avond door.. :hearteyes:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Zalige combi, dit doe ik 2 -3 keer per jaar
Beste combi in mijn ogen.
Doe wel rustig aan met die ghb, door de X voel je minder je grenzen..

Bovenaan