xtc / sauna

nicole1973

Belezen gebruiker
gisteren even lekker aan het spacen geweest.. alleen geen rekening gehouden met dat ik vandaag had afgesproken voor de sauna... lekker hot dus...

weet iemand hoe lang het duurt voor het risico weg is wat betreft als je in een hogere temperatuur bent dat het meer schade aanricht...

als de pil is uitgewerkt zal dat toch geen invloed meer hebben in die zin? Misschien een beetje vreemde vraag maar was er benieuwd naar

Taste

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat als je veel water drinkt je wel veilig zal zijn.
Kheb dat ook al eens gedaan denkik, de volgende dag saunatje.

-spaceman-

Badass junkie
Xtc is zeker nog niet volledig gefilterd door de betreffende organen!
Zou idd een wat later gaan! Maar aan de andere kant als er nog maar een klein beetje in je bloed zit... zou het nog wel schadelijk kunnen zijn door hogere temperaturen... hmmm... I SAY: MEDIC!?

nutsss

Wijs gebruiker
Ik ben één keer in de sauna geweest en dat was ook met een pilletje op.

Ik heb niet het idee dat het problemen gaf buiten de dorst dan ja. Drink geen water maar isotone sportdrankjes in vrolijke kleurtjes. O ja, één mogelijk probleem kan zijn dat je 'love' gevoelens ook zichtbaar worden voor de omstanders... Een run naar het bubbelbad of een koud dompelbad kan dan misschien nodig zijn.

Omgekeerd kan het ook zijn dat je last krijgt van een verkleining van bepaalde organen maar dat weet je zelf misschien het beste. Vrouwen letten daar in een sauna niet op is me verzekerd. Mannen des te meer denk ik.

Veel plezier :grin:

Bovenaan