1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XTC slikken doet niks meer

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Jasperr, 5 aug 2018.

OmniMind - improve your mental performance
  1. Jasperr

Jasperr Newbie

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Jasper, ik ben 24 jaar 1.74 lang en weeg zo’n 60 kg. Ik zit met een probleem, of beter gezegd met iets vervelends. Het slikken van XTC pillen werkt al zo’n twee jaar niet meer bij mij. Ik heb het vroeger in mijn jeugd vaak gebruikt/misbruikt en ben er daarna mee gestopt. Nu hou ik wel van een hardcore feestje waar ik zo’n 1x per maand heen ga en dan gebruik ik meestal tot altijd wel iets van opwekkers als pep, 4f of miauw. Puur voor de energie om het vol te houden. Ik ben zelf niet erg fit en mag opzich wel wat aankomen, maar zo ben ik altijd geweest. Nu is het zo dat we vaak gaan afteren met XTC en keta na een feestje. Echter lukt het nu al een hele lange tijd niet meer om onder invloed van MDMA t raken, wat ik ook probeer. Mijn vrienden nemen een halfje, zijn 2x mijn bouw en zijn met een half uur aan het spacen. Met een halfje gebeurd er nooit wat bij mij en we gebruiken meestal pillen van 200 mg. Met mijn lichaamsgewicht zou de ideae dosering dus 1,5x60 zijn, 90 mg. Dit is nooit maar dan ook nooit bij mij het geval geweest, van 90 mg zal ik nooit wat gaan merken. Vanaf een hele tot twee hele krijg ik het alleen heel warm en heb ik lichte spanning op mijn kaken, maar meer ook niet. Alleen de irritante symtponen uiteraard wel haha. Ik heb ook MDMA tweemaals geprobeerd, zelfde resultaat. Meestal wanneer ik het probeer op een after heeft er zeker wel 8-10 uur tussen gezeten tussen mijn laatst dosering pep o.i.d. en het gebruik van xtc, ik heb het ook een keer geprobeerd zonder iets van amfetamine ervoor te hebben genomen, zelfde resultaat.. Ik doe het altijd op een nuchtere maag. Vroeger had ik dit niet en kon ik hard gaan als geen ander, het lijkt erop dat het er niet meer in zit. Nu had ik het vanacht weer geprobeerd, aantal uur eerder genomen dan de rest maar zoals altijd was de rest uiteindelijk aan het spacen en ik niet. Toen kwam ik op het idee om een halfje te snuiven, wat akelig was. Maar ja hoor, 10 minuten laten was ik waus. Hoe kan dit? Ik heb voor m’n idee zowat alles geprobeerd, ook afzonderen in rust met muziek om hem bv in te laten slaan. Ik wacht er niet op en ik heb al zo’n 8 jaar ervaring met drugs.. iemand een idee?? Meestal zit er een paar maanden tussen maar er heeft ook een keer ruim een jaar tussen gezeten. Het is dus niet dat ik het elke maand weer opnieuw probeer, ik kan er gewoon niet bij dat het bij mij niet meer werkt dus ik bleef het vaker proberen. Soms valt het gewoon niet goed of lekker dacht ik, maar dat is nu absoluut niet hel geval meer. Ik heb dit overigens ook met geen enkele andere drugs, die ik ook al langdurig gebruik. Wat ik gebruik is altijd getest, door mij of iemand anders en werken bij anderen fantastisch. Overigens eet ik op zo’n dag festival met after, weinig tot niets omdat ik daar altijd en nog steeds onwijs veel moeite mee heb. Ik probeer vaak wel iets van breakers, yoghurt etc te eten om in ieder geval wat binnen te krijgen. Ik kan me zelf niet voorstellen dat dit XTC verhaal te koppelen is aan mijn eetpatroon op dagen dat ik drugs gebruik, ik heb dit altijd al zo gehad. Maar misschien heb ik het we mis..

Alvast super bedankt!!

Laatst bewerkt: 5 aug 2018
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Te veel en te vaak in het verleden zorgt er uiteindelijk voor dat het effect van xtc helemaal verloren gaat.
    Met snuiven (beter en sneller opgenomen) kan je het nog wel even rekken maar uiteindelijk zal je ook daar niks meer van voelen.

De regels betreffende xtc gebruik (Max 1,5 mg/kilo lichaamsgewicht en 3 maanden tussentijd tussen gebruik) zijn er niet zomaar.

3. Jasperr

Jasperr Newbie

Ik heb het rond mijn 16e ontdekt en ik heb het toen zeker misbruikt. Soms dagelijks, iig meerdere pagen per week. Dat van die 3 maanden wist ik natuurlijk, maar aan het begin van mijn ontdekking was ik eigenwijs, vluchtend en hield ik me niet aan de tussen tijden. Gelukkig duurde het niet lang voor ik daarna tegen de lamp liep en ermee kapte.
    Sinds dien gebruik ik XTC over het algemeen maar een paar keer per jaar en soms zit er wel meer dan een jaar tussen. Ik kan me niet echt vinden in die 1.5 mg/kilo lichaamsgewicht. Met mijn 60 kilo zou 90 mg ideaal zijn, echter vanaf het begin deed die hoeveelheid niks bij mij, ik heb ook wel eens pillen gehad van 80 mg, nope niks. Meestal neem ik gewoon 1-2 pillen over de nacht (5 uurtjes) dus zo’n 200-400 MG. En dan ga ik nog verre van echt hard. Ik ken mensen die net zo lang gebruiken, 2-3x zo groot zijn als ik, die met een halfje maximaal hard gaan..

Ik had al wel zo een vermoeden dat ik het vroeger te vaak gedaan hebt maar kan me ergens niet voorstellen dat er een limiet op zit. Ik heb dat zelf met nog enkele andere drugs ervaren ongeacht de hoeveelheid keren van consumptie ervoor of duur van gebruik..

4. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

De 1,5 mg regel heeft niets te maken met de eventuele werking. Het heeft ermee te maken dat je op die manier de kans op (blijvende) hersenschade beperkt. Hoe meer en hoe vaker je gebruikt hoe meer kans op schade en negatieve bijwerkingen.
    Dat jij het daar niet mee eens bent is prima hoor maar dat is niet slim.

Roze olifant en Bas vinden dit leuk.
  5. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Hoe voel je je op een normale dag als je niks gebruikt? Vrolijk, opgewekt of juist neerslachtig & depressief? Er zit op XTC zeker wel een regel betreft gebruik, overal waar 'te' voor staat is gewoon verkeerd. Te veel XTC zorgt voor beschadigingen waardoor XTC nooit meer goed zal gaan werken. Ik zou in jouw geval je er gewoon bij neerleggen dat XTC nooit meer zal gaan werken, blijf van de drugs af of zoek een andere drug. (wel op een normale manier gebruiken)

6. Jasperr

Jasperr Newbie

Oh okee, ik dacht dat het puur met effect te maken had. Dan zou ik een hele hoop hersenschade moeten hebben aangezien ik nog nooit minder dan 150mg heb genomen. Gelukkig merk ik er zelf niet zoveel van, alleen geheugenproblemen maar dat is een samenhang van een hoop dingen. Verder heb ik een goede baan waarbij mijn hersenen echt wel geprikkeld worden (PHP, Java en meer) en ik ondervind geen hinder gelukkig. Verder ken ik ook niemand die deze regel voor hoeveelheid naleeft. Maar ik snap het punt, beter te voorzichtig! Echter denk ik dat die hersenschade reuze meevalt wanneer jij het met mate doet en vooral slaapt erna in combinatie met voeding

In het normale leven ben ik niet super happy maar ook weer niet niet depressief, al kamp ik wel vaak met depressieve trekjes en ben ik er gevoelig voor. Ik blow ook al 10 jaar dus daar onderdruk ik ook vaak gevoelens en emoties mee. Ik wil daarmee wel gaan stoppen deze maand en gaan sporten (weight gain).

Ik denk dat het nu duidelijk voor me is. Het is wat ik eigenlijk al die tijd al dacht maar niet kon geloven of wilde geloven. Mijn tijd met xtc is geweest helaas. Gelukkig heb ik inmiddels al genoeg leuke en minder intense drugs ontdekt in de loop der jaren :).

7. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Dat de XTC niet meer werkt kan te maken met een flink serotonine te kort, wat in feite jou gelukkig maakt tijdens het gebruik. Mocht je dit hebben opgelopen, dit te kort, dan zijn de bijwerkingen (zoals lichte depressieve gedachtes/gevoelens) een waarschuwing. Hier kan je van af komen, maar niet als je die gevoelens onderdrukt met blowen. Ik raad je dan ook aan om ook te stoppen met blowen. Eerst was XTC bij jou de kwalijkste drug, nu is dat wiet geworden.

Sporten is verder uiteraard aan te raden, maar doe dit niet als je onzeker bent met je lichaam. Een beetje gewicht aankomen betreft spieren is geen probleem, maar overdrijf dit niet. Ik verwacht wel dat je weet waar ik het over heb, die bepaalde anabolen types op Hardcore festivals. (:

Als je gaat stoppen of minderen met blowen, hou rekening met de afkick verschijnselen. Doe dit dan ook wanneer je je lekker voelt en de tijd ervoor hebt! :mrgreen:

8. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

De eventuele hersenschade ga je meestal pas na 10-talle jaren merken helaas. Dus wie weet... Ik ken er persoonlijk wel een paar namelijk.

:wink:

In mijn omgeveing doen de meesten dat wel. En als al je vrienden het ook zo doen is natuurlijk geen maatstaaf.

9. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Wat hierboven gezegd wordt over de regel is natuurlijk waar, die regel is er niet voor niks. Echter, ik kan begrijpen dat het frustrerend is als de drug in het algemeen bijna niks meer voor je doet.

Ik weeg minder dan jij, momenteel zo’n 55 kilo bij 1.80m en moet zeggen dat ik me ook niet altijd aan de regel heb gehouden, zit er vaak iets overheen. Dat heeft ermee te maken (denk ik) dat ik jaren geleden niet op de hoogte was van deze regel en toen structureel teveel MDMA heb gebruikt. Ik lijk daarnaast ook van nature wat minder gevoelig te zijn voor amfetamine-achtige stoffen. Van speed heb ik ook meer dan de meeste anderen nodig om er echt een leuk effect van te hebben.

Wat betreft speed heb ik geaccepteerd dat ik het moet doen met een milder effect. Wat betreft MDMA heb ik gemerkt dat het effect bij mij enorm versterkt wordt door het toevoegen van een lage of normale dosis 2C-B. Ik wil je niet perse deze combi aanraden want een nexus flip kan behoorlijk trippy worden, en daar moet je van houden. Voor een feest heb ik de juiste dosis met deze combi nog niet gevonden, het is snel too much. Maar voor thuis vind ik het ideaal, en feit is dat ik weer plezier beleef aan MDMA sinds ik deze combinatie heb ontdekt. Ik ga echt als een trein op 100 mg MDMA + 20 mg 2C-B en kan zelfs met 50 mg MDMA + 10-12 mg 2C-B een leuke avond hebben. Terwijl eerder 100 mg MDMA voor mij weinig deed. Bijkomend voordeel is dat de kater minder heftig aanwezig is.

Nogmaals, hou er rekening mee dat deze combi anders is dan alleen MDMA. Deze twee middelen creëren samen een ‘nieuwe’ drug. Maar ik vind wel dat de MDMA dominant is boven de 2C-B, d.w.z. dat de ervaring meer MDMA-achtig is dan 2C-B-achtig, maar dan met een psychedelische rand en veel sterker.

10. Jasperr

Jasperr Newbie

Dan hoop ik dat het me gaat meevallen, ik heb aardig geleefd namelijk op dat spul. Maar goed, geheugen komt denk ik niet door xtc specifiek maar door het vele doorhalen aan de amfetamines etc. Daarnaast blow ik ook al 10 jaar dagelijks, wat mijn kortetermijn geheugen sowieso al schade deed.. bedankt voor je input sowieso, wordt gewaardeerd.

Verder zeg je nog dat vrienden geen natuurlijke maatstaaf zijn. Ben ik met je eens, want zij doen ook niet persé wel goed. Maar ik heb het wel over meer dan 1 groep. Ik heb het nu omgeving, iedereen wie ik ken, weekend festivals.. ik heb die regel wel gehoord in de beginfase, maar werd ook direct ontkracht door anderen. En mijn eerste ervaring was ook 80-90 mg, nooit iets gevoeld dus gelijk aangeleerd om een halfje te nemen en een half uur later nog één om aan de 200 mg dosering te komen. Daar ging ik ook altijd wel het lekkerst op. Ik vraag me wel af waar je woont, daar ik me hier gewoon geen persoon kan voorhalen wie zijn of haar doseringen baseert op lichaamsgewicht.

Bedankt voor je tip. Ik ken de combinatie al, zoals elke inmiddels . 2cb ook al vaak gebruikt vroeger, vind er nu niet meer zoveel aan en ik ervaar het visualiseren als redelijk intensief/vermoeiend. Ik denk dat ik XTC al met bijna alles heb gecombineerd, helaas nooit goed uitgepakt voor me. Meestal hou ik XTC nachtjes gescheiden van andere drugs door de intensiviteit/depressie dip/moeilijk eten en onvoorspelbare werking op m’n lichaam. In ieder geval super bedankt voor het meedenken!

Aller eerst ontzettend bedankt voor je input. Serotinine tekort zou inderdaad mogelijk kunnnen zijn al heb ik het idee dat ik dit wel kan triggeren me andere drugs (dopamine ook). Ik kan enorm pieken aan de drugs en daarna een paar dagen maximaal depressief zijn. Ik heb al vaker hulp verlening gehad, zowel met blowen als met depressie trekken.
    Wat betreft wiet ben ik het compleet met je eens, ik realiseer me al langere tijd dat dit moet stoppen. Ik kan er enorm introvert van worden en zo 3 dagen onbereikbaar zijn. Al ben ik blowen alwel drastisch geminderd, meestal 1 per dag ‘s avonds uit werk. Mijn werk is behoorlijk hersenen intensief en ik kan dingen moeilijk loslaten/verwerken zonder te blowen of sporten. Ik blijf dan bv enorm gespannen (trillen), omdat ik al in een fase zit dat ik niet meer beter weet dan wiet te gebruiken als oplossing. Het positieve is dan dat ik al vaker gestopt ben, al vaker langere tijden heb gefitnessed dus ik weet hoe het is, en hoeveel beter ik me er van ga voelen wanneer ik blowen voor sporten inwissel. En anabolen, ja ik snap precies wat je bedoeld. Mijn grootste irritatie zo ongeveer. In tegenstelling tot die figuren, ken ik onzekerheid totaal niet lichamelijk. Het laatste wat mij boeit is wat een random persoon van mij denkt en als ik sport dan doe ik dat ook alleen voor mezelf, mijn gezondheid en gevoel. (Echt verschrikkelijk die oranje huidsgekleurde anabooltjes, vooral op hardcore feesten). Onzekerheid straalt er gewoon vanaf en ik zal nooit respect opbrengen voor iemand zijn lichaam wanneer hij een kuur gebruikt. Easy way for noobs ^^

Nogmaals bedankt voor je input, ik waardeer het :)

De Dunne, Roze olifant en Bas vinden dit leuk.
  11. Roze olifant

Jammer dat de combinaties voor je niet werken! Is natuurlijk ook super persoonlijk wat wel en wat niet goed uitpakt... sta er zelf nog vaak van te kijken hoe verschillend drugs kunnen werken voor verschillende individuen. Heb je wel een normaal effect van pep of daarvan ook meer nodig dan anderen?

Vrees inderdaad dat het dan een kwestie is van je erbij neerleggen...

12. Jasperr

Jasperr Newbie

Jep.. gelukkig zijn er wel soortgelijke alternatieven dus het is niet het einde van de wereld. Voor amfetamine ben ik juist weer extreem gevoelig, meestal als ik rond 9 ‘s avonds nog neem dan word ik pas moe tegen 10-12 ‘s ochtends, terwijl mijn vrienden later bijnemen en gewoon gelijk kunnen slapen na het festival.. vaak zat denk ik een theorie te hebben gevonden, die vervolgens weer heel hard wordt ontkracht.. hoe dan ook, van pep 4f en miauw ben ik veel te lang wakker.

13. OverdriveO

OverdriveO Newbie

55 kilo en 1.80m?! Zeker weten? Sorry beetje offtopic dit, weeg zelf namelijk exact hetzelfde en ben 1.55m. Voel me echt dik nu haha. Terwijl het best meevalt, maar deze cijfers zo naast mekaar is best confronterend. Of ben jij gewoon heel dun? Dit is absoluut niet beledigend bedoeld, gewoon nieuwsgierig.

Om toch ontopic te blijven:
    Heel kut voor je dat het goedje niet meer werkt. Heb een vergelijkbare achtergrond, op 16e begonnen en toen 1,5 jaar lang bijna elk weekend gedaan. Ben nu 21 en sinds het begin nooit langer een pauze gehad dan 4 maand. Nu hou ik me zo veel mogelijk aan de 3 maanden.

Alles werkt nog heel goed, op 100mg ga ik nog super lekker. maar merk dat de katers en dagen erna gewoon te killing zijn. Probeer nu de tussentijd langer aan te houden... wil nu het liefst 2 x in het jaar aanhouden.

Ik denk eerlijk gezegd dat je in het verleden gewoon zodanig veel hebt gebruikt dat het nu gewoon "op" is. Ik zou als ik jou was idd stoppen met blowen, wat je zegt over dat introverte/sociale snap ik helemaal. Stoppen heeft mij geholpen op dat vlak. Paranoia is geen pretje. Wel goed dat je nu max. 1 rookt, dat is langzaamaan een stap in de goede richting. Verder ook even serieus bezig met je weight gain en fitter worden. Als je dat afkicken en fitter worden aardig in de hand hebt, misschien dan pas een normale dosis uitproberen? Als het dan nog niet lukt zou ik het gewoon lekker laten. Je geeft aan dat je andere leuke middeltjes ontdekt hebt, dus gewoon lekker daar bij houden.

14. Roze olifant

Ja dat weet ik zeker. Mijn normale gewicht ligt rond de 66-67 kilo wat prima is voor mijn lengte maar ik ben door extreme werkstress in een aantal maanden tijd zo’n 12 kilo afgevallen. Geen zorgen dus, ik heb ondergewicht, dat is ongezond en niet om je aan te spiegelen. :wink: Voel je dus zeker niet dik hierdoor!

Working on it :)

15. Jasperr

Jasperr Newbie

Bedankt voor je reactie. Veel van wat er gezegd is in dit topic, daar had ik zelf al een vermoeden van maar nu heb ik meer bevestiging. Blowen ben ik nu mee gestopt sinds vrijdag, ik hoop dit vol te houden. Wat betreft XTC is het denk ik einde verhaal, ik ben nu wederom 5 kilo kwijt geraakt dit weekend terwijl ik echt minimaal gespaced heb op klappertanden en heet/koud hebben na. Verder totaal geen dip gehad gisteren of vandaag, wat me ook weer het idee geeft dat mijn serotinine niet op peil is. Dit was overigens ook de eerste keer ooit zonder dip, voorheen had ik zelfs een dip al voelde ik niks van de XTC. Dit heeft me tot de conclusie gebracht dat het tijd is om te stoppen met dit goedje, hoe jammer ik het ook vind. Vanaf het eind van de maand wil ik ook gaan fitnessen om gewicht terug te krijgen, daar past XTC niet bij in het verhaal door de eetlustproblemen. Ik val gerust 5 kilo af wanneer ik XTC gebruik omdat ik totaal niet kan eten door onder andere m’n tong. Ik denk dat ik het maar bij drugs ga houden die niet m’n eetlust verpesten zoals ketamine. Gelukkig heb ik nooit last van paranoia omdat ik mijn eigen gedachtes inmiddels enorm goed ken en ik herken het direct. Misschien dat ik in de toekomst ooit nog XTC probeer wanneer ik gezond ben, maar het verhaal over hersenbeschadiging heeft me redelijk afgeschrikt. Dit is iets waar ik nooit op de hoogte van ben geweest, en als ik terug denk aan sommige avonden met 9 pillen, dan vrees ik al voor het ergste.. ook enorm vaak in combinatie met amfetamine, wat blijkbaar extra schadelijk is..

acht.zes vindt dit leuk.
  16. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Herkenbaar, ik heb het vroeger ook ontzettend misbruikt, toen een paar jaar gestopt omdat het uit de hand liep, en sindsdien nog een paar keer geprobeerd maar het werkt niet meer. Als ik neem word ik er alleen maar ziek van, soms wel een week lang terwijl het vroeger wel gewoon werkte. Zelf merk ik trouwens wel wat van de hersenbeschadiging.
    Er zit nog maar één ding op en dat is accepteren dat je het verkloot hebt met XTC en dat het niet meer voor je is weggelegd.
    Vind ik zelf ook nog moeilijk soms.

17. Jasperr

Jasperr Newbie

Mag ik vragen wat je zelf merkt qua hersenbeschadiging? Voor mij vallen steeds meer dingen op z’n plek, ik heb zo ongelooflijk veel verkeerde beslissingen genomen in m’n leven sinds ik XTC misbruikte in mijn jeugd tot aan vastzitten toe zonder consequenties te kunnen realiseren. Daarnaast is mijn korte termijn geheugen behoorlijk kapot, maar of dat door de XTC komt, daar ben ik nog niet over uit. Verder merk ik nu ik niet blow ‘s avonds dat ik eigenlijk wel in een depressie zit. Ik denk dat het tijd is voor mij om deze levenstyle op te geven, in ieder geval tijdelijk..

Sally Tessio vindt dit leuk.
  18. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Zeg nooit nooit...

Eind jaren 90 werkte XTC ook voor mij niet meer na jarenlang misbruik, evenals nog enkele keren proberen de jaren daarna.

Maar vorig jaar, na een pauze van zeker 15 jaar, besloot ik het toch weer eens te proberen, en het juiste gevoel was toch weer behoorlijk terug.

19. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Wauw acht.zes, dat is mooi om te horen. Ik hoop dat het in de toekomst ook nog ooit eens voor me is weggelegd, maar ik ga nergens van uit.

Jasper, wat ik nu nog merk (jaren na het misbruik) is problemen met m'n korte termijn geheugen, het lijkt soms net alsof ik dement aan het worden ben. Verder emotioneel instabiel, kreeg last van depressieve periodes, daar ook antidepressivas voor gekregen waar het alleen maar erger van werd. Heb er ook slaapverlamming aan overgehouden en permanent pijnlijke/gevoelige kaken. Zo ontzettend stom dat ik destijds niet eerder gestopt ben, zelfs na op eerste hulp te hebben gelegen, psychotisch en meermaals serotoninesyndroom kon ik nog niet stoppen, vanaf het besef dat ik moest stoppen duurde het nog ongeveer een jaar voordat ik daadwerkelijk stopte.

Ik hoop van harte dat het je lukt om te stoppen met gebruiken, in ieder geval voor een lange periode.

20. Sally Tessio

Sally Tessio Bewuste gebruiker Tripreporter

@Jasperr Je hebt je serotonine receptoren gemolesteerd, dus het echte mdma gevoel zit er niet meer in voor je. Helaas, pindakaas. :confused: Het is een fout die een hoop jongeren maken in de veronderstelling dat het effect eeuwig aanhoudt bij gebruik van te grote hoeveelheden.
    Ik denk inderdaad dat het slim is om er een tijdje tussenuit te stappen. Met name omdat je aangeeft je depressief te voelen. Misschien is het wel heel leuk om te ondervinden dat een tijdlang geen drugs gebruiken, lekker met voeding bezig zijn en een beetje sporten tot een gevoel van fitheid leidt dat je nog nooit hebt ervaren. Is wat mij betreft zeker aan te raden. Na een aantal maanden weer eens wat drugs nemen en wat gepaster doseren kan je best doen als je daar weer zin in hebt. Alleen vrees ik dat er wat xtc/mdma betreft dus niet zoveel meer voor je in de pijplijn zit.

Fenrir vindt dit leuk.
  21. Detraid

Detraid Experimenterende gebruiker

Voorheen heb ik de grens van xtc ook wel eens opgezocht.
    Met vrienden deed ik altijd halfjes een keer in de maand.
    Tijdje daarna besloten om het maar eens thuis te doen, beviel me goed vaker gedaan.
    Heb toen tijdje 1/2 pillen in de week gedaan dan was het effect nog wel aanwezig.
    Nog altijd halfjes.
    Over gestapt op hele. Ik wilde daarna niet meer terug naar halve. Want spacede hem heel hard.
    Om dit niet te lang te maken ben geindigd toen ik er 10 kocht. 2,5 per dag ultiem uit je plaat gaan.
    Dacht dat je xtc gewoon zo vaak kon gebruiken als je wilde. Blijkbaar niet want de laatste 2 dagen 2x 220mg op een avond niks meer.

Daarna is xtc nooit meer het zelfde geweest

Het hele space gedeelte en de vaagheid is eraf krijg er wel energie van maar is het me niet meer waard.

Vind de rush van speed nog heftiger nu.
    Ook al is die ook al een flinke tijd niet meer aanwezig.

Geen idee hoelang ik nu al geen xtc meer heb gebruikt
    Vond het te waardeloos dat je gewoon niks meer voelde.
    Hadden ze bij pep ook moeten doen had ik dat ook meteen afgezworen.

22. Sally Tessio

Sally Tessio Bewuste gebruiker Tripreporter

Suggereer je dat er iets in het middel wordt gedaan waardoor je het niet te vaak achter elkaar kunt gebruiken? Dat is namelijk niet waarom het middel op een gegeven moment niet meer werkt. Dat heeft te maken met het serotoninesysteem in je hersenen zelf.

Met dat gebruikspatroon heb je het helaas idd voor jezelf verpest. Misschien in te toekomst nog eens.

De Dunne vindt dit leuk.
  23. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Uiteindelijk verknal je met elke dag flink wat speed ook je dopaminehuishouding, en dan voel je ook daar niks meer van. Duurt wel een stuk langer, bij Herman Brood duurde het bijna 30 jaar tot het zo ver was.

Sally Tessio vindt dit leuk.
Laden...