1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xtc Thailand

Discussie in 'Drugs en de wet' gestart door Kwak, 16 jan 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Kwak

Kwak Experimenterende gebruiker

Paar jaar geleden toen ik naar Thailand ben afgereisd, vond ik ineens in mijn nieuwe travel handdoek een verloren xtc pil (125 mg). Geen idee hoe deze daar terecht is gekomen.
    Ik ben dus goed van afgekomen. Nu hoor ik allemaal horrorverhalen als ik wel was opgepakt.
    Weet iemand wat er gebeurt zo kunnen zijn als ik door de Thaise douane politie was opgepakt?

Laatst bewerkt: 16 jan 2019
  2. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Ligt er denk ik aan hoe corrupt de betreffende officier is. Vrienden van mij zijn gepakt met wiet in Thailand en zij kwamen er met een boete van €250 p.p vanaf. Een gebruikershoeveelheid zal waarschijnlijk minder prioriteit hebben dan een dealershoeveelheid. Bij die fullmoonparty's wordt ongeloofelijk veel drugs gebruikt zonder al teveel weerstand van de politie.

3. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Alleen is smokkelen wel een veel zwaarder vergrijp, overal ter wereld overigens.

De mate van corruptie speelt in deze landen zeker een rol, maar heb wel eens gehoord dat ze op het vliegveld en Bangkok in het algemeen een stuk minder corrupt zijn en dat omkopen van een officier een stuk lastiger is. In het binnenland van Thailand of op de eilanden komt corruptie sowieso veel voor en kun je er vaak wel vanaf komen door een agent om te kopen.

Bij de fullmoon party wordt inderdaad heel veel drugs gebruikt, maar er lopen ook veel corrupte agenten undercover rond die uit zijn op het geld van de toeristen. Er zijn daarnaast ook veel barretjes waar je oa paddo's en wiet kunt kopen en gebruiken, zolang je het daar gebruikt en niet in het openbaar hoef je je niet heel veel zorgen te maken over het algemeen. Die barretjes hebben gewoon de lokale politie afgekocht, dus politie zal daar niet snel binnenvallen.

@Kwak, ik denk dat je enorme mazzel hebt gehad want smokkelen is een zeer zwaar vergrijp en de wetgeving is niet mals in Thailand als het om drugs gaat.

4. Legio Patria Nostra

Legio Patria Nostra Bewuste gebruiker Donateur

Hoe te dichter bij de landen/plaatsen alwaar het geproduceerd wordt, hoe te zwaarder de straffen die op met name smokkelen staat.
    Om Maleisië bijvoorbeeld hangen vele borden waarop een strop staat afgebeeld, en de tekst " Drugstrafficking? Death " te lezen staat.
    Ik meen, dat 2 gram heroïne oid daarvoor al de grens is....
    En er is ook al eens een landgenoot opgeknoopt die voor de tweede keer gesnapt was met het smokkelen van heroïne...van Damme was zijn naam geloof ik

5. Kwak

Kwak Experimenterende gebruiker

Haha jemig van Damme ja. Kan nog dit altijd herinneren toen ik door het Archeon park liep en daar een pop zag hangen die net was opgehangen. Mijn vader maakte daar een opmerking over 'kijk daar hangt van Damme'.

Maar wat een mazzel heb ik inderdaad gehad zeg. Terwijl ik echt mijn rugzak zo goed had doorzocht :wink:

Azarius vaporizers and accessories
Laden...