1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

XTC, tieten en perenijsjes

Discussie in 'Trip reports' gestart door Rc-newbie, 23 jul 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Rc-newbie

Rc-newbie Belezen gebruiker

Goedenacht,

Hier een semi-live tripreport. Vandaag de hele dag bij een vriend (D.) me. Vanmiddag lekker chill samen naar het buitenbad geweest en bij hem gegeten. We hadden al afgesproken om vanavond XTC te nemen zodat ik zijn pillen even kon testen voor ik ze neem op Ground Zero.

Na het eten eerst gewoon seks gehad en rond 22 uur allebei iets meer dan een kwart van een pil van 240mg genomen. In bed gaan liggen met chill muziek en lekker tegen elkaar aanliggen.
    Maar we hadden best uitgebreid gegeten en voelden weinig. Kan ook komen omdat ik een paar weken geleden nog 3MMC had gehad. D. is neurotisch en ging de keuken maar opruimen. Ik bleef wel in bed.

Op de telefoon South Park aan gezet en samen lachen om de afleveringen. D. was al vanaf 6 uur op en had vanochtend voor ik kwam al van alles gedaan. Ik was vanaf 9 uur op en was gewoon rustig opgestart voor ik naar hem reisde.
    We hebben een beetje geknuffeld en geklooid. Ik merkte weinig van de X en heb rond 23.15 uur nog een ruim kwartje bijgepakt. D. niet, hij kakte in en tijdens de tweede aflevering was het met hem wel gebeurd en viel hij in slaap.

Ik bleef gewoon lekker chill tegen hem aan liggen. Tot ongeveer 1.5 uur geleden. Ik werd me toch geil! Dat had ik van de week al tegen hem gezegd, dat ik van alcohol geil word, maar van X nog veel meer. Maar hij sliep al. Eerst maar een tijd zelf met m'n tieten gespeeld. Ohhh wat voelde dat lekker zacht! Ik hield het echt niet meer en heb toch maar in z'n oor gefluisterd dat ik zo geil was. Gelukkig werd hij wakker en begon hij m'n tieten flink te kneden en te zuigen en me te vingeren.

Damn wat voelde dat heerlijk! Ik gaf me echt helemaal over aan hem. Omdat ik met m'n primaire vriend de afspraak heb dat we met anderen veilig neuken pakte hij weer de condooms. Maar het was een gekut, na 3x proberen kreeg hij er nog geen 1 om en was hij er helemaal klaar mee jammer genoeg. Hij zei nog wel sorry, maar ik was echt zo toe aan geneukt te worden dat het wel een domper was. Want zijn lul was wel gewoon echt stijf ondanks de X. Nog even tegen hem aangelegen en toen viel hij weer in slaap.

Ik kan dat nu echt nog niet en ben er met maar weer uit gegaan. Hij had gezegd dat er in de vriezer perenijsjes lagen en daar had ik echt zo'n zin in. Lekker likken! Dus ik heb een perenijsje uit de vriezer gepakt en ben op de bank in de woonkamer gaan liggen. Het perenijsje was echt zo lekker koud en heerlijk lekker om aan te likken en sabbelen. Ik ga er zo nog 1 nemen denk ik.

En ik ben nog steeds geil, dus ik lig nu maar weer op de bank met mezelf te spelen. Wel een beetje jammer dat het dus met mezelf is, want dat doe ik al vaak genoeg. Leek me juist zo fijn om het eens samen te doen. Want m'n primaire vriend is niet van de drugs. Maar D. Ligt nu te snurken en ik ga hem niet weer wakker maken. En hij vind het nu veel te warm als ik tegen hem aanl Maar zelf slapen gaat nog niet lukken, dus vandaar dat ik maar even dit semi-live report schrijf.

Laatst bewerkt: 23 jul 2019
    Albedo, Expex, verwondering en 10 anderen vinden dit leuk.
  2. Digitalism

Digitalism Experimenterende gebruiker

Een ander soort report dan de meeste hier, maar leest lekker weg.

Bijzonder dat het condoom zo’n probleem vormde, heb jij niet even geholpen? Is geen rocket science immers. ^^

Zonnetje, Roze Olifant en Rc-newbie vinden dit leuk.
  3. Rc-newbie

Update: uiteindelijk wel weer in bed gaan liggen, rond een uur of 7 was het wel uitgewerkt. Maar heb niet echt meer geslapen. Vanochtend en vanmiddag heeft hij het gelukkig wel goed gemaakt qua seks :blush:

@Digitalism Het zat hem meer in het verkeerde formaat van het condoom. Zaten gewoon te strak. Vanochtend andere gevonden van Durex die wat breder waren en die zaten wel beter.

Digitalism, Neo-Shulginist en Roze Olifant vinden dit leuk.
  4. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Durex zijn kut, pas ik ook nooit..

Neo-Shulginist vindt dit leuk.
  5. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

#firstworldpenisproblems :tongueout:

Rc-newbie vindt dit leuk.
  6. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Jamaar echt!!! Nee ik vind het gewoon raar dat de allerduurste echt heel slecht zijn, terwijl de huismerk voor 1/5e van de prijs top zijn..
    Duurrex

Roze Olifant vindt dit leuk.
  7. Rc-newbie

Hij paste juist wel die Durex en niet die andere :wink:

8. Rivalrie

Rivalrie Belezen gebruiker

Is het raar dat ik nu opgewonden ben ?

Albedo, Zonnetje, Mezelf en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Durex en Etos huismerk is relatief goed spul dacht ik, kan vaak ook wat meer hebben.

Roze Olifant en Rc-newbie vinden dit leuk.
  10. Rc-newbie

Haha nee hoor snap ik wel :grin:

11. Natozlato

Natozlato Belezen gebruiker

Haha wel herkenbaar! Laatst toen ik aan trippen was had ik ook ongelofelijk zin om die totempaal te beklimmen. Maar er was een vriend bij, we waren met zn drieën, en nee, hij was niet geschikt voor een trio. Sowieso een slecht idee met vrienden.
    Toen die weg was, was mn vriend te moe.
    Dan maar zelf even mn pareltje gepoetst :innocent:

12. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Sex met je vriendenkring puur omdat je aan de drugs zit, mijn verstand zegt me dan nog net dat die vriendschap daar een flinke knauw van zou kunnen krijgen (dat heb ik dus regelmatig om me heen gezien) en dan weet ik me in 99% van de gevallen toch wel te beheersen.

Als je heel openminded bent en eventueel een zelfde soort partner hebt waarmee je goede afspraken hebt kan ik het me wel voorstellen hoor, ik zal dat dan niet veroordelen. Maar dan moet je wel accepteren dat de kans bestaat dat er bepaalde verhoudingen kunnen veranderen.

Iemand die buiten medenweten van zijn partner zich zonder toezicht als een dolleman in de rondte wipt heb ik dan weer een stuk minder respect voor.

Mezelf, Rc-newbie, StimsalaBanne en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Rc-newbie

@Natozlato Oh dat kan ik me idd voorstellen dat dat niet handig was. Wel jammer hoor!

@acht.zes Het was in ons geval niet alleen seks omdat we allebei aan de drugs zaten. Ik heb al vaker seks met hem gehad. En ik heb idd gewoon goede afspraken en alles gebeurt met volledig medeweten :)

Albedo, De Dunne, Rivalrie en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Dat is toch wel vrij braaf hoor. :tongueout:

Albedo en Natozlato vinden dit leuk.
  15. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Haha ik dacht precies hetzelfde!

StimsalaBanne en Rc-newbie vinden dit leuk.
  16. Zonnetje

Zonnetje Experimenterende gebruiker

Hahaha :tearsofjoy:
    Als ik een vrouw zou zijn zou ik ook lekker met mijn tieten lopen spelen :tonguewink:
    Mooi verhaal!

Rc-newbie en StimsalaBanne vinden dit leuk.
  17. Larocca1971

Larocca1971 Experimenterende gebruiker Tripreporter

Daar heb ik nooit aan toegegeven. Niet goed voor de vriendschap. Staat ook los van elkaar voor mij. Mijn man en ik daten wel met andere koppels, maar mijn man gebruikt geen drugs, dus ik dan ook bijna nooit als we swingen.
    Het enige van drugs dat mij echt opgewonden maakte is DOM. Ik stond van onder echt in vuur en vlam dan. Mijn clitoris tintelde de ganse tijd. Alles was zeer gevoelig en ik werd gek van aanrakingen. Een orgasme was echt enorm, maar bracht weinig soelaas. De opwinding bleef. Zelfs 24 uur na de trip bleef ik enorm gevoelig. Is eigenlijk de enige drug die dat teweegbracht voor mij op gebied van seks.

StimsalaBanne en Rc-newbie vinden dit leuk.
Laden...