• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC Valhalla festival 2019

L

Lid 149424

Gast
Hallo allemaal,

Dit wordt m’n eerst trip report. Ik heb al enige ervaring met XTC en ik dacht laat ik eens een report schrijven over m’n laatste feest waar ik ben geweest. Let niet op spelfouten, punten en komma’s.

Man / 100 kg / 1.88 / 21 jaar

Samen met mijn vriendin pak ik zo nu en dan eens wat feestjes samen. Dit vinden wij leuk om samen te doen. We ontmoeten altijd leuke mensen. 21 december was het Valhalla festival in de RAI (Amsterdam). Mijn vriendin en ik zijn hier ook heen geweest. We hadden een hotel geboekt naast de RAI (100 meter). We konden dus weg wanneer we wouden, zonder ergens vast aan te zitten.

We hadden goed gegeten die avond en maakte ons helemaal ready voor het feest. Het feest begon om 22:00 uur, maar omdat het gevecht tussen Badr en Rico op tv was bleven we die even kijken. Ik voelde vanaf dat moment ook wel de welbekende xtc kriebels. We hadden pillen van 120 mg (trumpies). Dit betekende voor mij dat ik met een hele zou beginnen en dat vond ik wel een spannende gedachte.

00:00
We arriveren op het feest. Het was al lekker druk, veel leuke en gezellige mensen! Behalve de mevrouw van de beveiliging, beetje lachen mag. Mijn vriendin en ik hadden onze spullen goed verstopt en liepen door naar onze kluisje. Nadat we alles achterlieten in het kluisje hebben we het terrein verkend. Dit was best een groot terrein. Het feest had ook een thema, namelijk het circus thema. Ik vond dit super leuk om te zien. Mensen op stelten, schminkers, draaimolens, spookhuis en tot slot een ifinity experience. We kochten nog een fruitshake om de maagjes nog even wat te vullen. En toen begonnen we met ons avontuur, want het verkennen en eten had toch wat enige tijd gekost.

02:00
We namen onze xtc in op de dixies. De dixies waren op een of andere manier heel erg druk, vraag me niet waarom! 😜 Ik begon met een hele wat 120 mg was. M’n vriendin nam een halfje. We gaven eerlijk een kusje en hoopten op een leuke gezellige avond samen.

02:30
In een tijdsbestek van een half uur komen we terecht bij knuffelmeeting. Bij de meeting waren er allemaal leuke mensen. We gingen elkaar lekker knuffelen en precies op dat moment kwamen de euforische gevoelens van xtc naar boven. Man man man wat was dat een lekker gevoel in combinatie met de knuffels die ik kreeg. We hebben serieus een half uur lopen knuffelen met iedereen en ook hebben we hele diepe gesprekken gehad met iedereen.

03:00
Omdat het zo goed klikte met deze mensen besloten we de hele avond te chillen met ze. Iedereen zat aan de xtc en we waren met zo een 15 man. We besloten om naar de techno area te gaan. Wat werd hier lekkere techno gedraaid. Ik voelde de bass heerlijk door m’n lichaam heen gieren en ik kreeg kippenvel van de beat. Ik had een doos knetterlolly’s naar binnen gesmokkeld en deelde ze allemaal uit aan de groep. Iedereen was zo blij en het geknetter voelde zo lekker spacy aan. Dit was duidelijk in het piek moment.

03:30
ik ga nog steeds als een raket. Ik heb ongeveer op 03:15 uur bijgenomen. Dit was zo ongeveer 100 mg. M’n vriendin nam nog een kwartje bij. Ik lette goed op m’n vriendin, want het laatste wat ik wil is dat haar wat overkwam. We dansten samen en wat was ze blij. Dit gaf mij zo een lekkere gevoel. Na het bijnemen gingen we terug naar onze groep en gingen we lekker dansen op de beat. Sam Paganini was aan het draaien, wat was dat lekker zeg. Een heerlijk set.

03:45
Ik had me vergist in de tijd en had met mijn domme hoofd nog een halfje bij genomen! Dit was niet een slimme zet. We waren met de groep onderweg naar het ijsco kraampje en ik merkte toen dat het zo een 20 minuten later nog een erin kickte. Het was geen vervelende gevoel. Ik moest toen wel zitten op dat moment. Iedereen van de groep vroeg wat er aan de hand was, maar ik zei dat ik even ging zitten, want hij klapt er wel even hard in en ze kwamen lekker naast me zitten. En jeetje wat was dat ijsje lekker zeg! Het zitten had me goed gedaan en ik kon er weer tegenaan. We hebben echt tot een uurtje of 05:00 nog lopen viben bij de techno stage. Ik ging nog steeds als een raket. De reis leek niet te stoppen. Ik ging toen ook in de infinity experience. Dit was een kamer met 100 spiegels leek het wel. Je zag jezelf dus heel vaak. Ik vond dit echt heel spacy, dus ik wou er ook heel graag weer uit hahaha. Sommige mensen uit de groep kwamen er kruipend weer uit, omdat ze het niet meer aankonden, geweldige ervaring

05:30
Ik nam even de tijd om m’n vriendin de aandacht te geven en we gingen even zoenen in een hoekje. Wat is zoenen met xtc toch lekker, een heerlijk en zalig gevoel. Echt een aanrader. Na een potje te hebben gezoend zijn we weer gaan dansen met iedereen. Ik had ook even snel een bakje fruit gekocht (7 euro LOL). Ik merkte wel dat ik even wat moest gaan eten en dit deed mij en de rest van de groep goed, want zij hadden er ook duidelijk baat bij.

06:00
M’n vriendin werd uiteindelijk moe en misselijk. Ik zei even tegen haar dat ze moest gaan zitten en dat ik drinken voor der zou kopen. We namen afscheid van de groep en hadden ze bedankt voor de leuke tijd. Ik was ondertussen drinken aan het halen en zag m’n vriendin niet meer zitten, dus ik kreeg al lichte paniek. Maar ik keek even verder en zag haar overgeven in een hoekje. Ze werd gelukkig geholpen door andere lieve bezoekers. Ik ging nog hartstikke lekker. Maar ik besloot om samen naar het hotel te gaan met m’n vriendin. Dat arme meisje was helemaal op, maar ze had er wel van genoten. Ik nam haar mee naar de uitgang en toen kwam Speedy J op. Een van m’n favoriete artiesten. Ik heb toen toch ervoor gekozen om te gaan, want ik vind op zo een moment m’n vriendin belangrijker. Lief he? 😜

06:15
Aangekomen bij het hotel, wat serieus 100 meter verderop lag. Viel mijn vriendin gelijk als een blok in slaap. Ik nam nog even een heerlijke douche en ging daarna ook slapen. Wat was dit een heerlijke avond. Het feest duurde tot 07:00 uur, dus zoveel hadden we niet gemist. De dagen daarna heb ik geen dip ervaren. Ik bleef lekker sporten en at ook wat gezonder deze dagen. Ook nam ik 5-HTP.

Dit is mijn eerste trip report. Hopelijk hebben jullie ervan genoten. Na het schrijven van zo een verhaal verlang ik weer naar een feestje. Gelukkig heb ik 16 februari een feest. De enige echte Amelie Lens komt dan draaien. En de mensen van de knuffelmeeting gaan allemaal mee naar dat feest, geweldig.

TweeChocoladeBiertjes

Experimenterende gebruiker
Leuk report! Ik was zelf ook bij Valhalla op MDMA, wat een legendarische avond was dat zeg :). Bij de techno stage, de Maze, had ik continu alsof ik in een warm bad terecht kwam, leuk om te lezen dat jij hetzelfde had daar. Ik ben daar bijna de hele nacht geweest haha. Wss was je er tijdens Mirelle Kroes en Juan Sanchez. Die draaiden echt waanzinnig lekker :)

L

Lid 149424

Gast
Leuk report! Ik was zelf ook bij Valhalla op MDMA, wat een legendarische avond was dat zeg :). Bij de techno stage, de Maze, had ik continu alsof ik in een warm bad terecht kwam, leuk om te lezen dat jij hetzelfde had daar. Ik ben daar bijna de hele nacht geweest haha. Wss was je er tijdens Mirelle Kroes en Juan Sanchez. Die draaiden echt waanzinnig lekker :)
Je hebt helemaal gelijk. Die twee setjes waren goud waard die dag!

Bovenaan