xtc vervangers(e's)

Dags

Bewuste gebruiker
He!!! NOu waar ik net ff aan zat te denken door de ephedra-topic, was xtcvervangers. Zelf nam ik vaak ephedra's, maarjah dit geeft natuurlijk lang niet het gewenste effect. Dus ben ik met oud en nieuw naar de smartshop gegaan en heb ik E!'s gekocht samen met me vriendin, 6 pilletjes in een doosje, 13,50. Dit zou een euforisch gevoel geven enje moest er 2 of 3 nemen. Verder hadden we nog 6 ritalinnetjes mee en een vriend had ephedra's mee. Ik heb toen binnen een uur eerst 2 ritalin, toen 2 e's en gelijk 2 ephhedra's genomen. Ik stond te kijken van het effect!!! Echt wel hard!bijna hetzelfde euforisch gevoel als bij X!en uiteraard een shitload aan energie, dit is het dichtstbij XTC dat ik geweest ben zonder XTC. Weten jullie nog XTC vervangers? Of heeft iemand ervaring met die E's?Ik hoor het graag :mrgreen:

caatje

Badass junkie
Als je alles tegelijk ineeemt kun je er niet vanuit gaan dat E het ding is waar je zo goed op ging. Of heb ik t mis?

BacingsPen

Badass junkie
m'n smartshop eigenaar had het over een soort babyvoeding shit? :confused:

nauwelijks schadelijk, en eens geprobeerd nooit meer zo stom aan de X te gaan zo zei hij. (heeft een periode veel XTC gebruikt)

spacekonijn

Badass junkie
SpacingBen zei:

nauwelijks schadelijk, en eens geprobeerd nooit meer zo stom aan de X te gaan zo zei hij. (heeft een periode veel XTC gebruikt)
hehe de grootste tegenstanders van drugs zijn meestal idd diegene die het zelf misbruikt hebben.

babyvoeding lol??

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:
SpacingBen zei:

hehe de grootste tegenstanders van drugs zijn meestal idd diegene die het zelf misbruikt hebben.

babyvoeding lol??

Mja, das idd wel vaak zo... Is dat dan niet terecht? Ik bedoel, als mij iets overkomt door drugs, met name iets negatiefs, dan zal het een ieder ander ook kunnen overkomen? (afhankelijk wat voor persoon je bent, en dus ook welke personen hierdoor ook een extra risico nemen, net als jij :wink:)

Klopt die zin? Naja boeiend ook :P

Ja, ik ga dat binnekort maar eens navragen haha, mss ook wel uittesten :) Alleen, kreeg het vermoeden dat het wel synthetisch spul was, vooral omdat ie er zo vaag over was :confused: (hij weet dat ik alleen puur natuur moet hebben :P )

spacekonijn

Badass junkie
opzich begrijp ik dat mensen tegen drugs zijn omdat ze uit eigen ervaring hebben ontdekt hoe kapot je ervan kan gaan en hoe verslaafd je kan raken

wat ik wel jammer vind is dat deze mensen vaak dingen gaan zeggen als 'xtc is echt de grootste rotzooi die er is blabla'. terwijl ze zelf gewoon niet de moeite hebben genomen / instaat zijn geweest om er verantwoordelijk mee om te gaan.

daarna niet kunnen toegeven dat ze zelf gewoon erg dom zijn geweest en het middel hiervan de schuld geven natuurlijk de makkelijkste weg is , en al helemaal niet kunnen accepteren dat er mensen ook gewoon normaal mee om kunnen gaan zonder meteen zo verslaafd te raken als die persoon zelf niet was.

zulke voorbeelden kom je toch wel vaak tegen hoor

Mac...

Badass junkie
Ik geloof niet zo in allemaal van die vervangers en al helemaal niet als ze uit de smartshop komen. Ik denk dat het gevoel van een bepaalde drug te uniek is om het door iets te laten vervangen. Vraag me eigenlijk wel af waarom mensen substituten zoeken. Vooral door te vervangen met andere drugs, blijft toch rotzooi en gevoelens worden toch nooit geëvenaard.

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:
opzich begrijp ik dat mensen tegen drugs zijn omdat ze uit eigen ervaring hebben ontdekt hoe kapot je ervan kan gaan en hoe verslaafd je kan raken

wat ik wel jammer vind is dat deze mensen vaak dingen gaan zeggen als 'xtc is echt de grootste rotzooi die er is blabla'. terwijl ze zelf gewoon niet de moeite hebben genomen / instaat zijn geweest om er verantwoordelijk mee om te gaan.

daarna niet kunnen toegeven dat ze zelf gewoon erg dom zijn geweest en het middel hiervan de schuld geven natuurlijk de makkelijkste weg is , en al helemaal niet kunnen accepteren dat er mensen ook gewoon normaal mee om kunnen gaan zonder meteen zo verslaafd te raken als die persoon zelf niet was.

zulke voorbeelden kom je toch wel vaak tegen hoor

JA okj, maar als iemand daardoor op zoek gaat en ook een middel vind dat minder schade aanricht. (je gaat er niet aan kapot als je het dagelijks een tijd gebruikt.) Dan is dat toch mooi meegenomen?

Daarbij ook gelijk mijn reactie op mac, ik vind het heel logisch dat men vervangers zoket voor drugs als: Coke, speed, XTC... Gewoonweg omdat deze midelen toch best wel wat schade aanrichten... geestelijk zal de schade misschien niet veel anders zijn. (valt iig niet te bewijzen.) lichamelijk zullen veel van die middelen je zeker minder schade doen!

En toch is m'n lichaam wel hetgeen dat ik meeste wil sparen :)

BacingsPen

Badass junkie
Mac... zei:
jawel maar denk je ooit het gevoel van X te kunnen evenaren met wat anders?

Nou, die eigenaar zei van wel, en aangezien ie mij nog nooit iets aangesmeerd heeft, ik ephedra meestal spotgoedkoop kan krijgen, en hij zelf veel XTC heeft gebruikt lijkt het wel eens te kunnen kloppen?

Naja, en je leest het al, anderen hebben al wel een soortgelijk gevoel gekregen van andere drugs :)

Al weet ik niet of die combi's wel minder schadelijk zijn dan XTC maar goed :)

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:
SpacingBen zei:
Mac... zei:
jawel maar denk je ooit het gevoel van X te kunnen evenaren met wat anders?

Nou, die eigenaar zei van wel, en aangezien ie mij nog nooit iets aangesmeerd heeft, ik ephedra meestal spotgoedkoop kan krijgen :)
de prijs van ephedra ligt op 25 cent per capsule lol

ok, dan heeft ie me toch geflashed :P

hij zij dat een potje van 100 voor 40-55 euries inkocht :confused:

spacekonijn

Badass junkie
lol wat een naaibaas.

ik koop hier zon pot van 90 ephedra's voor 20 of 25 euro... en dan maakt hij dus nog winst haha

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:
SpacingBen zei:
ga voortaan wel naar arnhem dan hehe :P

Die gast is een klant kwijt :grin:

dus geloof zn verhaaltjes over chemische drugs ook maar niet hahahhaha

hehe, mmm, tsja, ik weet het niet... Opzich klinkt het nog steeds logisch...

Maja idd, iedereen zegt weer wat anders, en niemand weet hoe het echt ziet haha :P We laten ons allemaal leiden door onze idealen...

Is die shop goed te vinden als je arnhem binnenrijd vanaf de snelweg af z eg maar ?

spacekonijn

Badass junkie
komt omdat we gewoon nog meer heel weinig over 'de hersenen' weten , niemand weet precies wat drugs nou met ons doet....

uhm ja opzich niet heel moeilijk te vinden nee, ongeveer 5 minuten fietsen vanaf waar minne ergens woont

BacingsPen

Badass junkie
owwwwww, okj dan :) dan vind ik het wel! :grin:

En je hebt gelijk...

Las vandaag iets in de krant over pubers, en ze deden alsof het een super ontdekking was, terwijl ik dachjt: Maar dat wist ik allang? :confused:

Volgens mij weten we samen met ze allen meer dan we denken... Alleen omdat we het moetne kunnen generaliseren=voor iedereen begrijpbaar maken duurt het allemaal zo lang! Owja, en we moeten het ook nog eens wetenschappeljik bewijzen al die kennis van ons :confused:

Dat is gewoon niet mogelijk...

Dags

Bewuste gebruiker
caatje
BerichtGeplaatst: 15 Apr 2006 15:44 Onderwerp:
Als je alles tegelijk ineeemt kun je er niet vanuit gaan dat E het ding is waar je zo goed op ging. Of heb ik t mis?

Jah dat is ook wel zo, het zal een combinatie van factoren zijn geweest, zonder die ritalin en ephedra had ik waarschijnlijk weinig gemerkt, maar twas echt een vette ervaring. Ik weet nog dat ik op een balkon stond (nieuwe patronaat) en er waren van die groene lasers, en ineens ging zo;n laser omhoog en had ik het gevoel dat ik nat werd!!en ik sprong letterlijk een meter achteruit, hehehe. Iig ik was intens blij net als bij X en ik had de energie van X

Dags

Bewuste gebruiker
NOu moet ik wel zeggen dat ik vaker een combi van ritalin en ephedra heb genomen en mij nooit zo heb gevoeld.........

Bovenaan