XTC voor operatie

darkmin

Newbie
Beste forumbezoekers,

Ik word op een dinsdagochtend geopereerd aan mijn oor. Hiervoor ga ik onder algehele verdoving voor een uur of 2.
De zaterdag ervoor is er een feest en wil ik xtc gebruiken rond een uur of 1(dus technisch gezien zondag)(maximaal 1 pil).
Super verstandig zal dit niet zijn, maar zouden jullie me dit afraden?
Ter aanvulling ik gebruik weinig (maximaal 2 keer per maand, maar vaak minder)
Wil nog 1x even knallen en erna een maand helemaal geen feestjes o.i.d. gezien harde muziek op een net geopereerd oor me niet verstandig lijkt.
Groet.

Space_Girl

Experimenterende gebruiker
Heey :)

Vlak voor een operatie is het natuurlijk nooit goed om iets te gebruiken.
Ben je het echter wel van plan, dan zal ik even goed nagaan hoeveel mdma waarden er in de pil zit. De ene pillen werken lekker uit en de andere daar ben je gelijk een aantal dagen wappie van :P

succes en sterkte met operatie

:stoned:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Kan je niet beter de zaterdag dáárvoor naar een feest gaan of zit dat er niet in? Lijkt me relaxter. Straks ga je met je dinsdagdip die operatie in.. :')

darkmin

Newbie
Thanks voor de reacties!!
Ik ben niet van plan helemaal strak te gaan staan, maar wil wel het euforische gevoel, vandaar dat ik er maximaal 1 wil nemen (4x een kwartje verspreid over de avond).
Zijn pillen van 140 mg.
Ben niet echt bang voor de dinsdagdip (heb ik gelukkig voorheen vrij weinig last van), echter (misschien ver gezocht) maar doet het iets met de anesthesie.

Space_Girl

Experimenterende gebruiker
Daar kan ik je helaas geen antwoordt op geven.
Onthoud wel dat niet alle pillen dezelfde uitwerking hebben.
Want van de ene pil ben ik volgende dag belabberd de andere weer niet

harry123

Bewuste gebruiker
Bullshit, mdma is mdma. Dat je je slechter voelt ligt aan amdere dingen en niet aan een andere pil

Bovenaan