1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

XTC + WIET

Discussie in 'Trip reports' gestart door xlsd, 29 nov 2011.

1. xlsd

xlsd Newbie

Hier mijn eerste tripreport
    zit al een tijdje op deze site maar heb nu maar even een acount aangemaakt!!!
    want dit wil ik zeker ff kwijt haha

eerst even snel wat over mezelf
    ben 19 jaar ik gebruik nu ongeveer een half jaar XTC samen begonnen met mijn vrienden.
    in het begin gebruikte ik regelmatig(soms 2 keer per week!)
    tegenwoordig gebruiken mijn vrienden en ik 1x in de anderhalf maand.
    nou in iedergeval woon in de buurt van groningen
    en daar is het sowizo 4 dagen per week groot feest in de binnenstad(veel studenten)

hier mijn trip

ik had eerst gewerkt tot half 12 en fietste toen naar mijn vrienden waar we wat dronken.
    mijn kameraad had de pillen geregeld(spookjes niet getest maar rond de 150 mg)
    we fietsten naar de trein(daar namen mijn vrienden allemaal een in)
    ik nam mijn pil pas op de helft van de reis( 20 min later)
    we hadden veel plezier iedereen was vrolijk :hearteyes:

eenmaal in groningen liepen we voor de lol een rondje door de hoerenstraat
    bij mij klapte die als eerste in(wat mijn vrienden heel grappig vonden)
    een van de beste pillen die ik ooit gehad heb!!!(spookjes een aanrader goed liefdes gevoel)

nou om een lang verhaal kort te maken
    het was heel leuk goei sweer dansen als een gek(dubstep!!!!!!)
    rond 3 uur nam ik nog een halve. die sloeg ook heel goed in :rock:

rond 5 uur besloten mijn kameraad(die bij mij sliep) om naar huis te gaan ik had last van mijn rug.. en hij moest morgen werken
    maar een marokaanse man waar we mee stonden te praten vroeg of we nog een jointje wouden roken met hem
    ik was eigelijk de enige die goed aan de joint zat te lurpen.(de rest haakte af na een hijs :stoned: )

nu begint eigelijk het rare..
    ik werd gelijk duizelig en had echt het gevoel alsof mijn pil weer heractiveerde ofzo.
    als ik naar boven keek kreeg ik grote witte flitsen in mijn hoofd.
    onderweg naar de trein station was ik zowat aan het hijgen om lucht te krijgen
    even een bankje pakken en het was eigelijk over(het gehyperventileerd)
    maar op eens kreeg ik het kotsgevoel en moest ik overgeven waar eigelijk nix anders uit kwam dat schuim ofzo...(had eigelijk bijna nix gegeten)
    heel erg opgelucht liepen we veder naar de trein.(kon nog steeds alleen naar beneden kijken vanwege hevige flitsen)
    onderweg nog een keer chill op een bankje zitten(gewoon omdat het kan :mrgreen: en trein duurde nog wel even)
    opeen gegeven moment toen ik zat keek ik naar mn schouder van mijn jas vanwege een druppel die viel

wat ik toen zag was onbeschrijfbaar uit de mouw van mijn jas kwam een vliegtuig vleugel :openmouth: ik keek naar mijn andere mouw en precies de zelfde vleugel zat daar(alsof ik transformeerde in een transvormer ofzo haha :tearsofjoy: )
    ik kniperde met mijn ogen en het was weg.. wtf is me wel eens eerde gebeurd maar was ook zo weg dit zat er echt en leek ook echt haha lol

snel met mijn hoofd naar benden vanwege de flitsen naar de trein. de trein reis luisterde ik mijn mp3 speler binnen 25 min waren we op station.
    mijn huis was ongeveer 2 km van station af, we besloten te gaan lopen want ik kon echt nix met al die kut flitsen(die begonen oook goed pijn te doen!!!)
    ongeveer na 5 minuten ging mijn kameraad pissen. ik stond gewoon een beetje naar het asfalt te kijken. toen kreeg ik echt de schrik van mijn leven overal op het asfalt groeiden paarse bloemen ongeveer een meter hoog overal om heen. ik kniperde met mijn ogen en het was der echt. het leek wel 3d maar ik schrok zo erg dat ik op mn knieen viel(de planten waren gwoon hoger dan mij :openmouth:
    opeens hoor ik naast me de grauwe opmerking ben je aan het bidden ofzo...
    ik keek en zag mijn kameraad.. zijn gezicht veranderde in die van een andere kameraad...
    het volgende moment zie ik mijn kameraad boven me
    ik lig op de grond helemaal gestrekt onder de angstzweet
    mijn kameraad helpt me geschroken omhoog
    hoe lang was ik weg vraag ik gelijk!!!
    wel een minuut ik wou bijna hulp halen wat gebeurder de??
    ik zag overal van die paarse bloemen.
    ik draai mijn hoofd naar het asfalt waar gelijk die bloemen weer zie...
    KIJK DAN IK ZIE ZE IK ZWEER HET!!!
    mijn kameraad stelt me gerust: rustig het is niet echt je halicuneerd!!!
    rustig krabel ik overeind., de flitsen waren over

de bloemen leeken eigelijk wel mooi
    ik durfde ze niet aan te raken maar we liepen rustig door
    de bloemen vormden met mijn voet mee(alsof ik door hoog gras loop)
    soms trokken ze terug en kwamen ze ook weer terug :openmouth:
    ik durfde ze nu ook aan te raken(wat niet lukte)
    ik liep door en keek onderweg naar een boom naast de weg
    daar zag ik een kat een kuil graven
    de kat was echt dat wist ik gewoon zker
    -de bloemen zagen er gewoon 3D uit
    -de kat zag er echt uit
    wtf doet die spacende kat hier om 6 uur snachts dan waarom is die niet bang
    welke kat......
    ik sta naast de kat.. deze kat!!
    ik probeer hem te aaien. foesjjjj de kat ging in stof(wolk) op
    dit heb ik hiernaar nog 4 keer gehad ofzo
    -een chocoladeleter
    -een hond
    -een jerrycan met water
    -en ik had opeens 2 horloges op mijn pols zitten :confused:

het eerste wat ik ook aan dacht toen ik ochtens wakker werd was
    WTF IS ER GISTER GEBEURD!!!!!!

als ik er nu aan terug denk vind ik het eigelijk best wel grappig :P

hahaha

waar lag het aan
    -die joint
    -oververmoeidheid(was 36 uur op)
    -of lag het aan de pil?(wat ik me niet kan voorstellen want mijn kameraden hadden nergens last van

spacen heefd voor mij een neiuwe betekenis gekregen!!! hahaaha :tearsofjoy:
    hebben jullie dit ook wel eens gehad??
    ik ben echt vet benieuwd :grin:

2. darkbull

darkbull Bewuste gebruiker

mooi report.

hoeveel pillen heb je nou genomen? anderhalf?

ik weet niet of je daar al van gaat hallucineren? jij weet ook niet hoeveel mg ze getest waren he..

ik heb zelf es waanzinnig leuk gehallucineerd met 2,5 pil op (ja, veuls te veul, ik weet het maar ik moest mijn serotine op peil houden, ik geloofde dat nog ja) en volgens mij was dat echt wel van te veel mdma, dat dan wordt omgezet in... wie helpt me... mda geloof ik.

raar spul hoor, die xtc.

en van wiet kun je ook gaan hallucineren, dus ja, wie het weet mag het zeggen he.

3. xlsd

xlsd Newbie

in totaal 1.5 pil heb ik genomen
    ik heb al eens eerder op een hele dolle dwaze nacht 2.5 roze eekhorens gehad(170 mg getest. ):openmouth:
    maar niet gehalucineerd...
    mischien waren ze wel sterker dan ik dacht die spookjes
    maar bij een hele roze eekhoren voel ik hem veel harder.

ik vind het altijd dom om te zeggen maar ik heb ervaring genoeg om te voelen dat die spookje minder sterk was dan die roze eekhoren :xtc:
    ik denk zelf nu eigelijk kwam door de mix van MDMA en wiet en een heel klein beetje alchol

en uuuh wat ik was vergeten in de report te zetten dat ik ook nog wat bier heb gedronken( 3 of 4 geen idee meer :grin:)

halucinaties zijn inderdaad leuk man :grin: als ik terug denk zou ik nu veel meer genieten van de hallucinaties :tearsofjoy:
    want het is en blijft geweldig!!!!

4. darkbull

darkbull Bewuste gebruiker

ja, als je onthoudt dat dat van de geestverruimende middelen komt he!

5. STONER030

STONER030 Experimenterende gebruiker

Ook wel een paar keer gehallucieerd van pillen maar nog nooit van 1,5 pil of 1,5 in combinatie met wiet, want meestal zit we in de space nog flink wat jointjes te draaien :stoned:
    Raar verhaal, maar verder heel leuk

6. STONER030

STONER030 Experimenterende gebruiker

Maar ik denk dat het vooral samenhangt met de oververmoeidheid

Deel Deze Pagina