Yaba > Informatie plz

Arenshi

Bewuste gebruiker
Heey, kan iemand me meer informatie geven over "Yaba"? De zogenaamde Hitler Drug... Ik vind hier maar weinig over op google, en als er toevallig iemand weet hoe je dit kan maken mag men dit hier ook posten :grin:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Het is een andere naam voor crystal meth, google hier maar eens op.

Hopelijk komt het niet in je domme kop om dit te gaan gebruiken.

space scientist

Wijs gebruiker
yaba is niet de zogenaamde "hitler drug" Hij kreeg dagelijks meerdere normale speed injectie's. Yaba is idd meth wat veel in Azië word gebruikt

Nu ook veel in Amerika, en opkomst naar andere landen

zoek maar op google, of hier op het forum, staat genoeg info. Slechte en verslavende drug btw

Taat

Bewuste gebruiker
Wikipedia:
Methamfetamine ('meth') is een amfetamine. Het heeft een extra methylgroep en werkt sterker dan "gewone" amfetamine.

Oftewel het werkt sterker en het word langzamer afgebroken dan normale speed..Té sterke rommel dus gewoon van afblijven als je leven je lief is :wave:

esth0r

Belezen gebruiker
lolz, wat hypocriet!

alle drugs zijn fucking slecht voor je! de een slechter dan de ander, deze is wel heel slecht ja, maar van gewone speed word je ook niet gezonder!

Oom Klaas

Badass junkie
^:Maar meth is toch wel 1 van de meest verneukeratieve drugs,
en zeer verlavend...meer dan de meeste middelen.

Taat

Bewuste gebruiker
esth0r zei:
lolz, wat hypocriet!

alle drugs zijn fucking slecht voor je! de een slechter dan de ander, deze is wel heel slecht ja, maar van gewone speed word je ook niet gezonder!
Maar als je van 1 fucking mini-lijntje 2-3 dagen wakker ligt en langzaam paranoia word ligt het voor mij wat anders..

Speed is nog te doseren en hoeft lang niet zo schadelijk te zijn..
Als je smiddags een (paar) lijn(en) pakt en er wat bij eet en drinkt, kun je snachts slapen en is er vrij weinig aan de hand..

Neem een paar lijne meth en je loopt recht de hel in volgens mij :wave:

henkie84

Bewuste gebruiker
jcutter123 zei:
Ach, het is mooi spul om de laatste puf echt optimaal te benutten als een dead walking man :sunglasses:

Yeah! Mocht je idd nog twee weken te leven hebben ofzo, kun je dat beter wakker zo lang mogelijk meemaken :)

Taat zei:
Maar als je van 1 fucking mini-lijntje 2-3 dagen wakker ligt en langzaam paranoia word ligt het voor mij wat anders..

bron?

mocht er meth in NL te vinden zijn. dan zal ik me als DF-er opofferen om het te testen, plus een report achteraf.. for science. want heeeel stiekem heb ik het idee dat er veel bangmaak verhalen in de rondte worden geslingerd en dat een vrij groot deel daarvan wat overdreven is.

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Het enige wat ik ooit gehoord heb over meth is dat mensen er zo 11 dagen op wakker blijven en dat er gaten in de hersenen vallen (wat daarmee exact bedoeld werd weet ik zo niet meer, het is te lang geleden dat ik t gezien heb.)

Taat

Bewuste gebruiker
Die onzinnige foto's uit Amerika die laten zien hoe mensen eruit gaan zien vind ik onzin (gewoon photoshop)
Er is veel (Amerikaanse) propaganda tegen meth, dus er zal vast wel enigzins overdreven worden..Maar dan nog lijkt het mij gewoon dikke rommel :smilingimp:

L

Lid 6909

Gast
Er zijn natuurlijk mensen die er wel echt zo uitzien van de Meth, maar die gebruiken het ook veel

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Yaba komt veel in Azie voor, het is daar de benaming voor wat in Amerika Crystal meth heet...

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
pcp is een dissiosiatief middel,, netzoals ketamine en dxm, maar ik weet niet of het een tripmiddel is, volgens mij niet en volgens mij is het ook een 3e werelddrugs want het is niet egt aangenaam,, ff opzoeken:wink:

Fencyclidine ( 1-(1-phenylcyclohexyl)piperidine, afgekort PCP) is een hallucinogeen en dissociatief middel. Het wordt ook wel angel dust of hog genoemd.

In 1926 werd dit middel voor het eerst ontwikkeld en het werd in de jaren 60 gebruikt als verdovingsmiddel voor zowel mensen als dieren. Dit gebruikt werd snel afgeschaft door de vele bij-effecten. Het heeft een licht psychedelisch effect.

Het werd eerst na 1950 door het Parke-Davis farmaceutische bedrijf gepatenteerd.[1]

Chemisch gezien is PCP een arylcyclohexylamine derivaat en farmacologie, het maakt deel uit van de familie van dissociatieve drugs. PCP werkt hoofdzakelijk als een NMDA receptor antagonist die de activiteit van de NMDA Receptor belemmert. Andere NMDA receptor antagonisten zijn ketamine, tiletamine en dextromethorphan.

Behalve het gevaar dat PCP voor de gebruiker zelf heeft (onder andere hersenbloeding, nierbeschadiging), kan deze laatste, die vaak paranoïde wordt, een groot gevaar betekenen voor zijn omgeving. Gebruik samen met alcohol is zeer riskant.

voorde mensen die woude weten wat pcp is:
(sorry het is idd erg off topic :wink: )
maar het is en blijft handige info :rock:

geox

Bewuste gebruiker
Re:

Taat zei:
Die onzinnige foto's uit Amerika die laten zien hoe mensen eruit gaan zien vind ik onzin (gewoon photoshop)
Er is veel (Amerikaanse) propaganda tegen meth, dus er zal vast wel enigzins overdreven worden..Maar dan nog lijkt het mij gewoon dikke rommel :smilingimp:
Volgens mij zijn het wel echte foto's van gebruikers, maar dat krijg je ook als je x aantal jaar gewone amphetamine snuift zonder je te verzorgen. Ice wordt ook gerookt en gespoten, vandaar zijn grote verslavingsfactor ook volgens mij.

Hier heb je Amerikaanse reportage gemaakt door NGC, zijn wel extreme gevallen! Lekker Amerikaans :hearteyes:

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... jQLXs7iXBw

In de oostblok landen maakt het ook een grote opmars, het noemt daar niet meth maar Pervin.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ik heb em bekeken zeg :stoned: pfoeeh!! wat een kutstofje zeg!!.. geef mij maar lekkere echte ''amfetamine'' inplaats van ''methamfetamine'' behalve als methamfetamine in het stofjeswoord: methyleendioxymethamfetamine staat.. :tearsofjoy: :grin: :hearteyes: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc:
hihihi :P sorry ben in lekkere vage bui!! ik ga maar eens naar het onzin gedeelte :hearteyes: :wave:

mattskovic

Wijs gebruiker
yaba zoals hier bovenst al gezegt is het meth in japans of chinees weet ik veel.

het word in aziatische lande vaak gebruikt door straathoertjes zodat ze meer klante en langere uren kunne kloppe, bouwvakkers gebruikenhet daar ook om meer uren te kunne kloppe ( heb ergens geleze dat sommige bouwvakkers dagen van meer dan 20uur doen als ze yaba op hebbe)
(die aziaten chineze het meestal)

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
aziaten zijn gestoord :rock:

nee hoor grapje,, maar op dit filmpje:

:
geox zei:
Taat zei:
Hier heb je Amerikaanse reportage gemaakt door NGC, zijn wel extreme gevallen! Lekker Amerikaans :hearteyes:

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... jQLXs7iXBw

In de oostblok landen maakt het ook een grote opmars, het noemt daar niet meth maar Pervin.

sorry kleine correctie :wink: pervitin

iemand anders op t forum genaamt predator wou maar niet geloven op een ander topic dat pervitin methamfetamine is,, maar dat maakt verder niet uit,, ik waardeer zn opstandigheid terwijl ik met harde bewijzen kwam :stoned:

Bovenaan