Your first kiss...

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Op het station roosendaal. Mijn eerste ontmoeting met mijn toenmalige internetvriendje :grin: Ik had met m'n grote mond allang opgeschept dat ik vaak zat had gezoend natuurlijk, maar het was toch even slikken en heel goed acteren alsof ik wist waar ik mee bezig was, want de jongeman was toen 20 en ik was 14 :grin:

Andrew

Badass junkie
vode zei:
want de jongeman was toen 20 en ik was 14 :grin:

en ja mijne was wel óke

Gemini

Badass junkie
De mijne was echt ronduit verschrikkelijk. Ik was 13 of 14 en het was tijdens een klassenfeestje in het natuurkundelokaal met een jongen uit m'n klas. Hij zat maar met die natte lap in m'n tong te draaien.. ik heb daarna gezworen om het nooit meer te doen. Ik weet nog dat ik met een vriendinnetje naar huis fietste en dat zij lachend en gierend op de fiets zat, omdat ik m'n speeksel niet meer door durfde te slikken, omdat ik bang was dat ik ook het zijne door zou slikken. Ja, dit is toch wel een trauma te noemen.

Acetyllysergic

Experimenterende gebruiker
Code:
When Is The Best Time For A First Kiss?

The best time is when the two of you are saying good-bye.  This is probably the easiest and most comfortable because it's usually the time when a kiss is expected.  It is OK to kiss someone on the first date.  This shows that you really enjoy being with this person and want to see them again.  But it's not absolutely mandatory that you kiss on the first date. If you miss the opportunity during the first date, definitely make an effort by the second, or at the latest the third.  If after that you still haven't kissed then the other person may wonder if you really enjoy being with them.  Also, make sure that the two of you are alone to have some privacy during this exciting moment, with no distractions or interruptions.

How Will I Know If That Person Wants To Be Kissed?

You can usually tell by how well the date is going. If there was flirting involved and a sense of romance or passion in the date, then by all means go for it.  But if things are matter of fact and the other person seems a bit disinterested in the whole thing, then I would wait until the second date.  Also, if there is lots of eye contact and closeness between the two of you, this is a good sign that the other person would like to be kissed.

What Type Of Kiss Should We Use The First Time?

I would suggest starting off slowly.  You don't want to scare them away the first time with a lot of tongue and saliva.  You want the kiss to be gentle yet exciting.  You can do this by approaching with a close-mouthed kiss or a tongueless kiss.  Let the kiss be gentle and let it linger.  Let the other person yearn for more so that they will be in dire need of another kiss from you the next time the two of you are together.

Will The Other Person Know It's My First Time?

Not at all.  Because everyone has a different style and way of kissing.  Also, some people are more into strong, passionate kisses while others prefer to start off gently.  You won't know what style that person has until you've kissed them a few times, and vice versa.  Also, once you've kissed someone a few times your kisses start to meld together, meaning that your styles start to intertwine with one another's.  That especially happens when one person didn't realize it was enjoyable to kiss a certain way until they tried it with that person.  So then they change their style to this new technique.

How Do I Approach The First Kiss?

This can be done in one of two ways.  You can either just do it or you can ask/demand a kiss.  Asking for a kiss is gentlemanly but not romantic.  After the date is over, when the two of you are alone, tell her/him what a good time you had.  Then say something like, "Is it OK if I give you a kiss good-bye?"  Of course the other person will know what to expect but it's not very romantic.

But you can demand a kiss.  You can say something like, "I'd like to kiss you goodnight" or something along that line.  More appropriate I believe.

Just doing it is the best and most romantic way of having the first kiss.  It shows that you have enough feelings for that person that you just HAVE to kiss them!  The best approach for this is the slow and gentle approach.  You're standing in front of them as you're saying good-bye.  Then take a step or two towards them, hold their hands in yours and lean towards them.  Then give them a gentle, lingering, close-mouthed kiss.  An even more romantic approach is to cup their face in your hands.  This is extremely exciting when the guy does this to the girl.

How Long Should A First Kiss Last?

A first kiss should only last a few moments.  Don't worry about the exact time.  Once your lips have touched the other person's lips then give it a few seconds and end the kiss.  To end the kiss just gently close your mouth and pull away gently.

If you get carried away and find that you've lost track of time and the kiss is still continuing then that is OK.  As long as the other person is reciprocating in the kiss the kiss can continue for as long as you wish.

:tearsofjoy:

Oom Klaas

Badass junkie
De eerste was ook meteen met het meisje waar ik de langste relatie mee heb gehad.
Oh en 't was wel zeker geslaagd, niet lang daarna dachten we dat we net zo goed er helemaal voor konden gaan... :hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Was in groep 8 op eindkamp naar Texel, met de jongen waar ik al heeeeeel lang verliefd op was. Het was fantastisch! :hearteyes: Hihihihi, de vlinders schoten door mijn hele lichaam, een gevoel om nooit meer te vergeten. :)

endor

Badass junkie
Ik was toen 12 jaar.
Ik hoorde haar aanbellen aan mijn deur.
Maar ik durfde niet open te doen (zenuwen)
Dus deden mijn ouders open.
Ze kwam naar boven gelopen.
Toen ze mijn kamer binnen kwam was ik enorm verlegen en zenuwachtig.
Want ik wist dat het volgende dat zou komen een kus was.
Ik heb uit de zenuwen haar op de kaak gekust.
Toen nam ze mij vast enja voor ik het wist waren we een passionele kus aan het uitvoeren. :grin:

TrippyShit

Badass junkie
funky_skunk_junky zei:
Was met een meisje.. niet echt heel erg fantastisch ofzo.
You're a chick toch?

OT: Was in groep 8. Was 11jaartjes en het ging boven mn verwachting goed :P meer dan prima.. Nou ben ik ook wel een natuurtalent hoor :openmouth:

Drientje

DF-koning
Mijn eerste kus was met een jongen die ook nog nooit gekust had. Ik was 12 en hij was een jaar ouder. Omdat we allebei niet zo heel goed wisten hoe het moest was het een beetje stuntelig maar wel leuk.

endor

Badass junkie
funky_skunk_junky zei:
TrippyShit zei:
funky_skunk_junky zei:
Was met een meisje.. niet echt heel erg fantastisch ofzo.
You're a chick toch?

Yup,..

Hmm , ja.
Maar dat is weer zoiets dat je veel tegenkomt als mensen nog jong zijn.
Toen ik mijn eerste feestje deed met een aantal vriendinnen , en ze waren al redelijk zat.
Begonnen ze ook allemaal te kussen met elkaar.
Ik vind zelf dat meisjes daar nog wat trots op mogen zijn dat ze dat kunnen.
Als je mij vraagt een kerel te kussen , zal er wel een dikke neen geschreeuwd worden.

Drientje

DF-koning

Ik vind kussende mannen ook wel wat schattigs hebben. Zeker als je ziet dat ze goede vrienden zijn.
Ook geven mannen elkaar geen kussen als ze jarig zijn ofzo terwijl in islamitische landen een kus normaal is.

endor

Badass junkie
Drientje zei:

Ik vind kussende mannen ook wel wat schattigs hebben. Zeker als je ziet dat ze goede vrienden zijn.
Ook geven mannen elkaar geen kussen als ze jarig zijn ofzo terwijl in islamitische landen een kus normaal is.

Mijn nonkel geeft mij wel altijd een kus op de wang als hij me ziet.
Maarja , dat is waarschijnlijk omdat hij wat teveel drinkt.
Man , die vent is zieklachen.
De vorige keer vroeg hij aan mij of ik een flesje wijn wou halen en een glas.
Dus ik kom terug met het nodige matriaal.
Hij zegt : niet te veel hé , ik moet hier werken met een alcohol verslaving.
Ik giet hem een half glasje in en hij begint al direct te zagen van : ja , man , geef mij die fles maar.
Hij vulde het toch wel niet tot op de rand zeker.
Grappige vent , jammer dat zijn verleden hem tot in de alcohol heeft gebracht.

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
endor zei:
Hmm , ja.
Toen ik mijn eerste feestje deed met een aantal vriendinnen , en ze waren al redelijk zat.
Als je mij vraagt een kerel te kussen , zal er wel een dikke neen geschreeuwd worden.

Maar als ik met een meisje zoen is het niet omdat ik zat ben hoor :tearsofjoy:
Dat is voor mij eerder een reden om het niet te doen. :P

endor

Badass junkie
funky_skunk_junky zei:
endor zei:
Hmm , ja.

Wat is voor jou dan wel een reden?

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
endor zei:
funky_skunk_junky zei:
endor zei:
Hmm , ja.

Omdat ik ook op meisjes val :wink:

Drientje

DF-koning
endor zei:
funky_skunk_junky zei:
endor zei:
Hmm , ja.

Als ze lekker is.

Ik zou funky_skunky_junky wel kussen als ik die kans kreeg.... :grin:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan