zaadjes bestellen via internet

buzzrider

Wijs gebruiker
hoi, ik zou graag zaadjes voor wietplanten bestellen op az*rius maar ben aan het twijfelen omdat het even goed kan zijn dat de helft niet eens groeit, of wel? wat zijn jullie ervaringen hiermee? ik heb gwn geen zin om geld uit te geven aan iets waar ik nix aan heb....

davie

Wijs gebruiker
Ik denk dat het aan je zelf ligt of het zal lukken of niet. Het ligt er ook maar net aan welke zaden je hebt en hoeveel je wil uitgeven. Als je gefeminiseerde zaden hebt en je besteed er wat aandacht aan dan het goed lukt.

Je zou ook naar de growshop kunnen gaan of ze er stekken verkopen. De kans van slagen is dan veel groter aangezien je het ontkiemen enzo overslaat. Dan heb je alleen voorgroei en bloei.

Maar welke zaden had je dan in je gedachte? Of wat is je budget?

buzzrider

Wijs gebruiker
davie zei:
Ik denk dat het aan je zelf ligt of het zal lukken of niet. Het ligt er ook maar net aan welke zaden je hebt en hoeveel je wil uitgeven. Als je gefeminiseerde zaden hebt en je besteed er wat aandacht aan dan het goed lukt.

Je zou ook naar de growshop kunnen gaan of ze er stekken verkopen. De kans van slagen is dan veel groter aangezien je het ontkiemen enzo overslaat. Dan heb je alleen voorgroei en bloei.

wa saan het denken aan een soort haze, ofwel blueberry.. budget maakt niet veel uit

Willemijn

Bewuste gebruiker
BuZzRiDeR zei:
davie zei:

wa saan het denken aan een soort haze, ofwel blueberry.. budget maakt niet veel uit

als je nog nie veel (of geen) ervaring hebt dan zou ik haze nemen
blueberry moet je niet onderschatten

Bovenaan