Zal ik lampen kopen?

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Hoi ik heb double fun / early misty planten en ik vraag me af of ik voor mijn planten wat zuinige tl lampen zal kopen? Het is natuurlijk niet alleen voor deze plantjes maar ook voor de planten hierna.
Die misschien wel wat betere verzorging krijgen dit is namelijk mijn eerste keer.

Dit is hoe ik ze heb neergezet, voor het raam met veel zon. En op het advies van iemand anders heb ik er een ventilator bij gezet maar ik weet niet of dit slim is?????

De grond is een mix van bemestte tuingrond, gewoon grond uit mijn tuin geschept met wat regenwormen, kalk

Deze plant lijkt aan de onderkant van de stengel wat stress te hebben is dit erg?

Mijn planten lijken last te hebben van stress (niet echt veel) zal ik hier wat aan kunnen doen?

donaldduck

Belezen gebruiker
Ik denk niet dat deze plantjes zonder lampen gaan groeien dus lampen kan ik je aanraden, als je gewoon in een redelijk grote ruimte kweekt lijkt me niet dat die ventilator nut heeft, maar ik weet er niet heel veel van af.
:stoned:

gtje

Bewuste gebruiker
gheghe kom dit nou pas tegen ... mot er wel om lachuh

gaar wijf was het sowieso al wel

maar dat het ook een vrouwtje was van EIN REICH EIN FOLK EIN FUHRE da had ik niet achter der gezocht ... maar ja zo zie je maar op internet ken je elkaar nooit :wink: zeker op ene forum als dit waar het allemaal een beetje onpersoonlijk is en just a forum

goed dat dit soort gasten gebaned worden !!!

Bovenaan