1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zaldiar voor recreatief gebruik

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door sniff'nwiff, 25 apr 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. sniff'nwiff

sniff'nwiff Newbie

Ik keek onlangs door mijn kasten en vond nog een doosje zaldiar. Als ik het goed voor heb is het een lichte opiaat en zit er tramadol in. Kan ik het dan ook recreatief gebruiken? Iemand ervaring hiermee?

Dankjewel!

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

https://consumed.nl/bijsluiters/zaldiar-1

Als je even googled zie je dat het paracetamol met tramadol is. Zeer verslavend is en weinig recreatieve waarde heeft. Misselijkheid, jeuk, etc komt veel voor. Ook mag je het met bijna niets combineren. Ook met heel veel medicijnen mag het niet samen.
    Lees je goed in over dit goedje.

sniff'nwiff en acht.zes vinden dit leuk.
  3. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Ik vind daarentegen tramadol echt heerlijk spul. Bij 25mg heb ik al effect en kom ik heerlijk met een fijn gevoel makkelijker de dag door. Bij die dosis wel subtiel maar ik krijg dan echt een moment, na een aantal uur, dat ik me bewust lekkerder voel.

Maar zoals @De Dunne al zegt. Tramadol kan echt met "niks" gecombineerd worden en is echt zeer verslavend. Om die rede neem ik het eigenlijk nooit. Maar lekker vind ik het zeker!

sniff'nwiff en De Dunne vinden dit leuk.
  4. Incubi666

Incubi666 Belezen gebruiker

Tramal mag inderdaad met niks gecombineerd worden en verslavend ach na Codeine is tramadol de 2de plek. Van de opiaten dus valt mee en niet iedereen is vatbaar voor tramadol ik kan 400 tot 800mg nemen en merk er geen zak van komt dat sommige wel een enzymen heeft en andere niet.

5. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Ik wil toch even gauw voor de veiligheid aangeven dat dosissen die Incubi666 hierboven opnoemt voor vele een dodelijke dosis is bij geen tolerantie.

De Dunne vindt dit leuk.
  6. Incubi666

Ik denk dat jij niet bewust bent dat sommige mensen niet vatbaar zijn voor tramadol door een enzym die tramadol omzet in morfine sommige mensen h ebben die niet waarvan ik zo'n persoon ben

7. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Daar ben ik me zeer zeker van bewust maar dat neemt toch niet weg van het feit dat het voor vele een dodelijke dosis kan zijn?

8. Incubi666

Klopt voor vele is het een dodelijke dosis of een wel te veel te hoge dosis.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Zaldiar recreatief gebruik
  1. lsdlicious
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    1.164
  2. dafalganMan
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    2.129