Zelf paddopillen maken?

Shroomie

Bewuste gebruiker
Zou dit lukken?
- paddo(s) drogen
- paddos vermalen tot poeder
- samenpersen met hashpers (klik)
Lijkt mij wel mogelijk, niet?

Delirium

Badass junkie
Shroomie zei:
Zou dit lukken?
- paddo(s) drogen
- paddos vermalen tot poeder
- samenpersen met hashpers (klik)
Lijkt mij wel mogelijk, niet?

Ik denk niet dat zo'n pers droog materiaal tot een pil kan maken.

Je kan wel capsules maken natuurlijk :)

Jpilot

Experimenterende gebruiker
Ja en Nee.

Als je echt pillen wilt maken zul je een bindmiddel moeten toevoegen. Maar dit is niet echt rendabel, en de pillen zullen enorm groot worden, aangezien je aan 1 gram gemalen paddenstoel weinig hebt.

Capsules zijn dan de oplossing, alleen hier gaat maximaal ook maar 1,5 gram in ( de grote ) De kleinere past net 0,9 gram in. En dan moet je al snel 2 tot 4 capsules nemen. Daarnaast zijn capsules redelijk aan de prijs, ik heb ongeveer 50 euro betaald ( inclusief verzenden etc.. ) voor 1000 capsules.

Frisko

Badass junkie
Jpilot zei:
Ja en Nee.

Als je echt pillen wilt maken zul je een bindmiddel moeten toevoegen. Maar dit is niet echt rendabel, en de pillen zullen enorm groot worden, aangezien je aan 1 gram gemalen paddenstoel weinig hebt.

Capsules zijn dan de oplossing, alleen hier gaat maximaal ook maar 1,5 gram in ( de grote ) De kleinere past net 0,9 gram in. En dan moet je al snel 2 tot 4 capsules nemen. Daarnaast zijn capsules redelijk aan de prijs, ik heb ongeveer 50 euro betaald ( inclusief verzenden etc.. ) voor 1000 capsules.
lol

4 caps is nie veel in tegenstelling tot de gore smaak van paddo's...
en ga eens naar het kruidvat,daar betaal je zeer weinig voor caps. :wave: :)

Jpilot

vast niet goedkoper dan 0.05 euro per stuk.

En ach 1 paddo van 2 gram is sneller weg dan 4 capsules hoor.

Als je echt pillen wilt maken zul je moeten zoeken naar een psilocybine extractie. Deze is relatief duur om te maken, en de HCL kristallen zijn redelijk onstabiel. Daarnaast heeft pure psilocyine een iets andere twist. Volgens Stammets lijkt het meer op dmt als je het based.

Jpilot

Als je ze echt niet kan vinden wil ik er wel wat verkopen. Gebruik ze eigenlijk niet meer zo vaak.

azgaza

Badass junkie
st an zei:
moet wel handig zijn, trippen zonder van die gore troep te moeten eten

= ]

Gewoon zo veel tegelijk in je mond proppen als past, en dan heel lang kauwen en dan heel veel cola/water/sap-van-iets/thee/whatever drinken tot de smaak weg is. Eventueel herhalen; dan is het best te doen..

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Iedereen doet altijd zo moeilijk over die paddo smaak, hier zijn enkele handige tips om dit te voorkomen:

1. Dompel je paddo's onder de ketchup of mayo, lekker snacken!
2. Zet er thee van (wel riskant)
3. Laat ze drogen, kauwt makkelijker weg
4. snij ze in kleinere stukjes (wel dooreten)
5. Snij ze in stukjes en doe ze in je drinken
6. Niet zeuren gewoon doen

Ellesdee

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Iedereen doet altijd zo moeilijk over die paddo smaak, hier zijn enkele handige tips om dit te voorkomen:

hoezo is thee zetten riskant :openmouth:

azgaza

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:

Optie 3 4 en 5 zijn nog erger lijkt me. Droog zijn ze zo veel smeriger. En ik kleine stukjes doe je er langer over. En in je drinken? Drinken met paddoklonten? Bah...

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nee hoor, je kloekt het zo weg :P

En paddo-thee is riskant voor de leken die hun thee verkeerd zetten en zo de psilocybine kapot maken

J0rrit

Badass junkie
ik las op internet dat pure psylocibine of hoe het ook heet een wit poeder is, zou je dit niet puur kunnen krijgen op een illegale manier ( gwn zoals hard-drugs dus), dan zou je het bijv kunnen snuiven of in een capsule doen? of zou dat niet werken?

Jpilot

Ja hoor dat is prima te doen. Alleen pure psilocibine is niet rendabel om te maken, en het HCL kristal is zeer onstabiel. Er zijn successen geweest met alcohol extractie, A/B extracties schijnen ook te werken. Maar dat wordt erg prijzig. Van 100 gram droge paddenstoelen haalde men ongeveer 2 gram kristallen, waarvan ongeveer 500 mg psilocybine. Een dosis ligt tussen de 8 en 30 mg. Bovenstaande extracties vragen de nodige kennis van scheikundige processen, en geld en tijd om het uit te voeren.
Op de markt ben ik nog nooit psilocybine kristallen tegen gekomen

Bovenaan