zere keel

danee

Newbie
Heyy,

Sinds kort rook ik zo nu en dan wat wiet uit een bong en soms een joint. Vooral als ik een bong gebruik hoest ik me helemaal het leplazarus. Ik gebruik een bong omdat dat een prettiger effect geeft en mijn longetjes lekker schoon houd. Nu is het uiteindelijke resultaat wel de moeite waart maar heeft er eimand nog tips om wat tegen die hoestbuien te doen?

Funky Monkey

Badass junkie
Hier kan je niks aan doen, die kietel in je keel is de THC die op je keel / brongiën / longen slaat... je kan proberen kleinere hijsjes te nemen :P

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
altijd een lastige kwestie maar altijd proberen je hoest te onderdrukken anders blijf je hoesten
en idd kleinere hijsjes nemen :stoned:

Bartyo

Bewuste gebruiker
En dan kom je ook nog een keer op het punt dat je je de avond vantevoren zo kapot gesmoket hebt dat je hele keel geasfalteerd is.
I hate that! :smilingimp:

Marten!

Bewuste gebruiker
Bartyo zei:
En dan kom je ook nog een keer op het punt dat je je de avond vantevoren zo kapot gesmoket hebt dat je hele keel geasfalteerd is.
Dat je 's morgens van de fijne lange bruine rochels uit de keel kan ophoesten hè :grin:

Gotta love it :grin: :sunglasses:

vdk

Bewuste gebruiker
eerst je rook uitblazen en dan beginnen met hoesten is wel het beste, want heb zelf ook wel is dat ik moet hoesten had ik 1 keer rook in me keel en als je dan gaat hoesten is t fucked up :(

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Marten! zei:
Bartyo zei:
Dat je 's morgens van de fijne lange bruine rochels uit de keel kan ophoesten hè :grin:

Gotta love it :grin: :sunglasses:

Heerlijk is dat afentoe.. dan weet je iig dat je een goeie avond hebt gehad :mrgreen:

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Juist lange en diepe hijzen nemen.. dan wen je het snelst.. maar wel gewoon rustig inademen.. niet ineens alles naar binnen hijsen maar rustig alles naar binnen laten stromen :stoned:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Nick_jeweet zei:
je kan beter hoesten van de kriebel dan je bek branden aan een te hete joint!

Wij begrijpen elkaar! :stoned:

Heb alleen nog steeds een verschroeid gehemelte... en het is alweer weekend, genezing zal eventjes moeten wachten :grin:

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
oeh das kut kerel...
heb nog geen joint aangeraakt dit weekend....
maar daar komt vanavond wel verandering in :P

Bovenaan