Ziek na 3mmc

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Halloo, afgelopen weekend had ik weer een drum and bass feestje. Toen heb ik 3mmc gesnoven, direct na mijn eerste punt kreeg ik een loop neus (dit heb ik vaker tijdens het gebruik van 3mmc) en hoe meer punten ik nam, hoe dichter mijn neus begon te zitten. Ik weet hoe ik hier mee om kan gaan.
Vandaag ben ik al heel de dag aan het snotteren en heb ik last van mijn keel. Gaat je immuunsysteem naar de klote als je 3mmc hebt gebruikt? Aangezien ik me echt niet fit voel en dit is geen kater want een kater van 3mmc voelt veel anders.

Anunnaki

Wijs gebruiker
En ik wist niet of dit nou door die 3mmc komt of omdat ik daadwerkelijk de griep heb opgelopen
Klinkt alsof het door de 3mmc komt maar het verzwakt ook je immuumsysteem dus of het nou de griep is of daadwerkelijk effect door de 3mmc zelf.. maakt vrij weinig uit denk ik.

Weet niet hoe vaak je gebruikt maar op de lange termijn is dit iig een gegeven.

Torchic

Wijs gebruiker
Oorzaak zou ook nog kunnen zijn dat het niet goed genoeg als poeder is gemaakt en er nog grove stukjes inzaten. Heb dat ook weleens per ongeluk en merk dat m’n neus dan ook veel sneller dicht gaat zitten🤧

Klinkt alsof het door de 3mmc komt maar het verzwakt ook je immuumsysteem dus of het nou de griep is of daadwerkelijk effect door de 3mmc zelf.. maakt vrij weinig uit denk ik.

Weet niet hoe vaak je gebruikt maar op de lange termijn is dit iig een gegeven.
Ik had 3 weken geleden weer 3mmc gebruikt 2 weekenden achter elkaar. Ik had daarvoor 2 maanden niet meer gebruikt. En het afgelopen weekend weer.

Oorzaak zou ook nog kunnen zijn dat het niet goed genoeg als poeder is gemaakt en er nog grove stukjes inzaten. Heb dat ook weleens per ongeluk en merk dat m’n neus dan ook veel sneller dicht gaat zitten🤧
Zou kunnen, had je de dagen erna nog steeds last van?

Spyro

DF-koning
Als je immuunsysteem al aan de lage kant is kun je je zeker ziek gaan voelen ja. Het is en blijft rotzooi voor je lijf

Neo-Shulginist

Badass junkie
Halloo, afgelopen weekend had ik weer een drum and bass feestje. Toen heb ik 3mmc gesnoven, direct na mijn eerste punt kreeg ik een loop neus (dit heb ik vaker tijdens het gebruik van 3mmc) en hoe meer punten ik nam, hoe dichter mijn neus begon te zitten. Ik weet hoe ik hier mee om kan gaan.
Vandaag ben ik al heel de dag aan het snotteren en heb ik last van mijn keel. Gaat je immuunsysteem naar de klote als je 3mmc hebt gebruikt? Aangezien ik me echt niet fit voel en dit is geen kater want een kater van 3mmc voelt veel anders.
Je neusslijmvlies kan inderdaad geïrriteerd raken bij het snuiven van 3-MMC. Het is daarom verstandig om na gebruik de neus te spoelen met neusspray of zout water (fysiologische zoutoplossing). Maar doe dat ook niet te vaak, want dan kan je het probleem juist erger maken.

Verder kan de weerstand wat verlaagd worden door gebruik van stimulerende middelen zoals 3-MMC. Zeker als je dan ook nog eens in de herfst binnen dicht op allerlei andere mensen gaat staan, dan is de kans groot dat je een koutje vat.
Misschien ook maar een COVID-test doen, want het coronagriepseizoen is ook weer begonnen :wink:

Beterschap!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan