1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ziek na een weekend drugs (speed en coke)

Discussie in 'Speed' gestart door Meisje25, 6 mrt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Meisje25

Meisje25 Newbie

Hoi allemaal!

Ik hoop dat jullie zsm tips voor mij hebben.

We waren zaterdagavond uit en hebben coke en speed gebruikt. Nachtje doorgehaald en zondag gewoon leuk door. We hebben echt veel gebruikt.. maar op dit moment voel ik me gewoon niet lekker. Kan niet slapen en heb al sinds zaterdagavond niks gegeten.
    Geen zin om iets te doen, zelfs niet om te douchen.

Iemand tips?

DoomedGrey vindt dit leuk.
  2. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

Waarschijnlijk veel te veel uppers gebruikt. Je zegt het zelf al. Drugs gebruik, zeker misbruik, komt niet zonder consequenties. Meer als uitzitten en afwachten kun je niet. Eet gezond en goed, rust veel, beweeg/sport ook wat en over een paar dagen zul je je beter voelen.
    Volgende keer minder gebruiken en/of het bij 1 drugs soort houden en die dip en kater zal veel minder zijn.

SanneBanne vindt dit leuk.
  3. DoomedGrey

DoomedGrey Newbie

Heb ook een kut weekend gehad, ben maar gaan liggen , want kon niet veel anders , was te moe ,probeer sowieso even wat te eten, druiven , yoghurt ,en vla zijn wat ik weg kreeg, en daarna een goeie warme douch ,op bed en oogjes dicht.

4. Bas

Bas Belezen gebruiker

Precies dit! Uit verveling zeker op bed gaan liggen? Geen zin om iets te doen of van alles willen doen, maar toch ook weer niet, dan is op bed gaan liggen het enige wat nog over blijft als optie om de tijd te doden.

Iets kauwen van eten lukt vaak niet, vla daarentegen wel. En het blijft ook gewoon in je maag zitten mocht je ook misselijkheid hebben. Vla eten helpt ook gewoon na of tijdens een griepje. En een dag zonder druiven is een dag niet geleefd naar mijn mening; witte pitloze druiven zijn gewoon hemels.
    :hearteyes:
    Op bed liggen zorgt er voor dat je toch je rust pakt, al slaap je waarschijnlijk niet. Ervoor douchen zorgt dat die nare zweetlucht van speed verdwijnt en je voelt je er ook beter door.

Het is ook mijn standaard ding na een dag drugs, leuk dat jij het zelfde hebt! Vla/druiven eten, douchen en gewoon op bed liggen. Beetje op bed liggen dagdromen en over van alles denken. Uiteindelijk val je vanzelf wel in slaap.

5. Bas

Bas Belezen gebruiker

Eet sowieso iets, een banaan of wat anders waar veel Vitamine C inzit. Drink verder ook gewoon voldoende. Mijn tip is om lekker een glas melk te drinken na het eten van 1 of 2 bananen. Heerlijk een glas ijskoud melk achterover drinken en daarna een sigaretje roken, dat geeft mij al een lekker en voldaan gevoel. Om dat af te maken ga ik altijd douchen. Even lekker die warme douchestraal op de achterkant van je nek gericht, wordt je lekker moe en suf van. Dan zoals Doomed al zei, lekker op bed gaan liggen. Misschien wel nog een sigaretje roken en een muziekje luisteren en proberen te slapen.

En al lukt het niet om te slapen, bij mij is het liggen al ontspannend. Ik ga over van alles denken, voornamelijk denk ik over drugs en hoe ik dit ga vertellen aan anderen of op een forum of iets dergelijks. Eigenlijk wel komisch haha. Daarna val ik vanzelf in slaap met een voldaan gevoel.

Misschien voor jou een lekker nummer om te ontspannen.

:hearteyes:

Mima vindt dit leuk.
  6. Peppi en Coki

Peppi en Coki Bewuste gebruiker

Waarom eigenlijk de combi van coke en speed?

Als ik het zo zie is het wel enigszins te begrijpen dat je je zo rot voelt, echter is er niet veel wat je er aan kan doen behalve de dingen waar je moeite mee hebt, zoals eten, slapen, en bewegen. Ben bang dat er niks anders op zit dan jezelf echt forceren wat te eten, het makkelijkst is vloeibaar voedsel zoals smoothies en yoghurt, mocht je die niet hebben dan is het een tip voor de volgende keer om alvast voor te bereiden, mocht je van tevoren weten dat het weer eens zo'n weekend wordt. Al raad ik je niet echt aan om zulke weekenden (vaak) te herhalen

De Dunne vindt dit leuk.
  7. Fool

Fool Badass junkie

Wellicht een kleine brief schrijven die je huidige staat beschrijft, gericht aan de toekomstige meisje25(of 26, natuurlijk).

Als je die dan in je portemonnee meesleept ofzo, kun je de volgende keer als je van plan bent een tweede nacht door te halen eerst nog even die brief lezen. :tongueout:

Laden...
Vergelijkbare Topics - Ziek weekend drugs
  1. Mdmja
    Reacties:
    24
    Weergaven:
    1.328
  2. De Dunne
    Reacties:
    22
    Weergaven:
    1.090